Skyrius - 29

6.2K 318 8
                                    

Nuotraukoje Gabbie (Alishos pusseserė)
*Alishos pozicija*
Išsitiesiau per sofą, nes pradėjo skaudėti nugarą dėl senos traumos. Uždengiau akis ranka ir trumpam užsimerkiau akis.
-Kelkis, kvaile! - mane Sophia numetė nuo sofos ir aš suinkščiau nuo skausmo, kai susitrenkiau nugarą.
-Psiche tu. - atsistojau su Liam pagalba ir vėl atsisėdau ant sofos trindama nugarą.
-Viskas gerai? - prie manęs atsisėdo Horan.
-Nugarą susitrenkiau ir dar ją skauda po senos traumos. - išsitiesiau per sofą ir naglai užsikėliau kojas ant jo kojų.
-Ei! A ne per naglai?! - nusikvatojo. Bent kartą neprieštarauja ir yra su keistai gera nuotaika.
-Nah. - papurčiau galvą ir padėjau ją ant pagalvėlės.
-Žiūrėsim popierinius miestus. - sucypė iš laimės Sophia.
-Ne! Tik ne romantinį filmą! - visi trys surikome kartu. Sophia pasiduodama iškėlė rankas ir įjungė veiksmo filmų puslapį.
-San Andreas? - linktelėjau sutikdama ir pasiėmiau telefoną. Įsijungiau Snapchat, per kurį rašinėjuosi su savo pussesere.
Kob235: ką gero veiki su draugais toje sodyboje, jei man neparašai? :/
AliFur: Dabar tai žiūrim filmą * prisegta nuotrauka*
Nufotografavau Niall įnikusį į savo telefoną.
Kob235: Damn, koks jis karštas! Vardas, pavardė, numeris ir ar vienišas?! Jei vienišas, aš atvažiuoju pas tave atostogų!
Tyliai suprunkščiau.
AliFur: Niall Horan, jo numerio neturiu (nors ji ir mano pusseserė, bet tikrai numerio neduosiu, kad ji laisvai galėtų suvilioti jį) ir taip, jis vienišas, tačiau laksto per visas panas iš eilės žodžius. KEKŠIUS.
-Nu, padėkit telefonus! - suzyzė Sophia sustabdžiusi filmą.
-Pala.
AliFur: Turiu bėgti. Vakare parašysiu :*
-Patenkinta? - įsidėjau telefoną į kišenę.
-Labai. - išsišiepė ir toliau įjungė filmą. Žiūrėjau į televizorių, tiksliau galvojau apie visokias nesąmones ir niekaip nesusikoncentravau į filmą. Niekaip iš galvos neišeina šiandieninis bučinys su Niall ir tas dalykas, kad kai gėl grįšime atgal į miestą viskas baigsis greitai, kaip ir prasidėjo.
Filmas jau buvo įpusėjęs kai pajutau švelnius prisilietimus prie kojos. Pasukau akis į tą pusę ir pamačiau Niall glostant mano kojas, tačiau susikoncentravusį į televizorių.
-Baik, šikniau. - pajudinau kojas. Jis lyg pabudęs iš transo sumirksėjo ir atsisuko į mane.
-Neaiškink. - atkirto ir toliau glostė.
-Aiškinsiu. - pajudinau kojas tik stipriau.
-Ne. - suspaudė kojas, tačiau aš stipriau jas pajudinau ir Niall jų neišlaikė, todėl netyčia iš kojos trenkiau jam per žandikaulį.
-Uoj atsiprašau. - užsidengiau burną atsisėsdama. Kvailas įprotis. Sophia ir Liam prapliupo juoktis, o Niall greit atsistojo ir dingo virtuvės pusėn.
-Šitas buvo geras. Didžiuojuosi tavimi, aš fanarą užstačiau, o tu dar įspyrei į žandikaulį. Sveikas jis iš čia negrįš. - nusivalė juoko ašaras Liam.
-Aš netyčia. Gal reikia pažiūrėti kaip jis? - atsisėdau nuleisdama kojas ant žemės.
-Jam viskas bus gerai. - numojo ranka ir toliau nusisuko į televizorių. Praėjo gal penkios minutės ir Horan grįžo į svetainę.
-Gerai, kad dantų neišmušei. - sukrito ant sofos.
-Aš nenorėjau. - pasitvarkiau plaukus ir atsisukau į jį. Niall numojo ranka ir įniko į filmą. Mačiau, kad truputėlį prakirtau jam lūpą, o pro žaizdą skverbėsi kraujas. - Tau kraujas bėga. - parodžiau į lūpą. Niall apsilaižė apatinę lūpą ir sukando ją. Uh, kaip seksualiai atrodo.
------
Po filmo, atėjus vakarui, gulėjau kambaryje, kimšau javainių batonėlius ir rašinėjausi su pussesere.
Kob235: O jei atvažiuočiau pas tave atostogų kokiai savaitei? Supažindintum mane su tuo gražuoliu blondinu.
AliFur: Nemanau, kad tai gera mintis, nes dar pati nespėjau labai čia apsiprasti.
Kob235: Nu tu gerai pagalvok ir pranešk man. ;)
-Su kuo čia rašinėjies? - prie manęs atsigulė Niall.
-Su pussesere per Snapchat. - išjungiau programą.
-A graži ji? - atsisėdo kojas pakišdamas po užpakaliu.
-Labai.
-Suvesk jos Snapchat. - ištiesė telefoną. Nepatenkinta įvedžiau jos nickname ir atidaviau telefoną. - Nu pažiūrėsim ar ji graži. - išsitiesė per lovą ir kažką parašė.
-------
-Sumažink telefono ryškumą, nes negaliu miegoti. - sumurmėjau kai Niall gal jau trečią valandą rašinėjasi su Gabbie.
-Ne. Ji labai sexsuali ir dar geriau matosi kai ryškus ekranas. Galėtų ji atvažiuoti pas tave tų atostogų. - pakilnojo antakius.
-Eik velniop. - uždengiau veidą antklode.
-Ko tokia pikta? - patraukė nuo mano veido antklodę.  - Gal PMS?
-Kas tau su tuo PMS? - susiraukiau.
-Nieko. - iškėlė rankas ir pasiėmė telefoną. - Ji sakė, kad aš labai sexsualus. Nors pala, aš tai senai žinojau. - pasitvarkė plaukus.
-Suknistas savimeila. Per save daugiau nieko ir nebematai. - sumurmėjau nusisukdama.
-Kas tau nepatinka, lėlyte? - vėl ta knisanti pravardė.
-Aš tau ne jokia lėlytė. - išlipau iš lovos ir nuėjau link spintos. - Tau esu Alisha Furtado ir daugiau nieko. - išsiėmiau treningus ir nuėjusi į vonią persirengiau.
-Kur eini, lėlyte? - jo balsas skambėjo pašaipiai ir erzinančiai.
-Ten kur tavęs nebus. - užsimečiau striukę ir dingau iš kambario. Apsimoviau sportbačius ir išėjau iš namo. Įkvėpiau gaivaus nakties oro ir pavėsinėje pamačiau sėdint kažkokį žmogų.  Sukišau rankas į kišenes ir nuėjau link pavėsinės. Ten sėdėjo Harry ir suko pirštais ratukus ant stalo.
-Labas. - atsisėdau šalia jo.
-Nesimiega? - pakėlė savo žalias akis į mane.
-Miegasi, bet Horan jau trečia valanda rašinėjasi su mano pussesere, tai užknisa. O kas tave kankina?  - pasirėmiau į stalą.
-Meilė, be atsako. - pavėlė plaukus nusišypsodamas.
-Ir kas tau neatsako į tą meilę? - susiraukiau.
-Kamila. Eleanor pasakė, kad aš jos nė truputėlio nedominu. - pasirėmė irgi į stalą.
-Am...manau, kad tave pasiekė bloga informacija. - šyptelėjau. - Kiek žinau ir tu Kamilai patinki.
-Tikrai? - linktelėjau. Jo akys sublizgėjo lyg mažo berniuko. - Tu pati geriausia. Ačiū, kad pasakei. - apkabino mane. Džiugu matyti tokius laimingus žmones kaip Harry.
****
Tadam!! Nauja dalis!!
Ir pradžių labai ačiū dėl tiek daug nuomonių ką man daryti toliau! :*
Norėčiau, kad taip dažniau būtų, nes man lengviau oreantuotis ką toliau rašyti.
O dabar:
Kaip manot ar Alisha pasikvies pusseserę atostogų?
Ar Niall išties susižavėjo Gabbie ar ne? Ir kodėl?
Ir galiausiai kaip manot kas įvyks tarp Harry ir Kamilos? :)
With love An Irish wife :*

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now