*Alishos pozicija *
Pastovėjus dar keletą minučių tualete ir atgavusi natūralią veido spalvą, nusprendžiau paduoti Liam telefoną ir jis perduos. Nenoriu būti padaryta po visus galus, kaip Horan sakė. Man to būtų per daug, nes žinau, kad jis niekada nejuokauja tokiomis temomis.
Greitu žingsniu grižau prie staliuko ir visų žvilgsnis susmigo į mane. Gerai, kad Niall jau čia nebebuvo.
-Liam, galime pasikalbėti? - vaikinas linktelėjęs pakilo nuo stalo ir mes nuėjome nuošaliau.
-Klausau. Kas nutiko? - Payne atsirėmė į koloną, kuri laikė lauko pavėsinę.
-Nunešk ir paduok Niall, nes aš dar noriu gyventi. - ištiesiau jam Horan mobilųjį. Liam žiūrėjo tai į mane, tai į telefoną ir jo akys su kiekviena akimirka didėjo.
-Tik nesakyk, kad tu nulaužei jį ir viską žiūrėjai. - linktelėjau sutikdama. - Velnias, maldauk dievo, kad jis nesužinotų, o aš pasakysiu, kad kažkoks bernas atnešė ir perdavė man. - Liam paėmė iš manęs mobilųjį greit išėjo iš restorano pasakęs, kad greit grįš.*Niall pozicija*
Aš tikrai užmušiu tą žmogų, kuris paėmė mano telefoną ir tuo labiau jei jį atrakino ir žiūrėjo mano asmeninias nuotraukas arba SMS žinutes. Atrodo, kad jį palikau kavinėje, ant stalo, po servetėle, bet grįžęs neradau. Aš suknistai ten grįžau ir visi pagalvojo, kad atsileidau dėl Alishos, nors tikrai taip nėra. Ji man suknistai trenkė už paprastą bučinį, kurio 100% pati norėjo. Jaučiau kaip ji suvirpėjo kai suglaudžiau mūsų lūpas.
Jos naktį vos neišprievartavo jos exs, o tu jau siurbies į ją, lyg koks hormonų valdomas paauglys. Kodėl mano sąžinė turi viską gadinti?
Atsirėmiau į gelbėdojų būdelės sieną ir stebėjau seksualias amerikietes, kurios vaikščiojo su menkais bikiniais ir beveik visos man šypsojosi. Dabar turėčiau telefoną tai paprašyčiau bent keleto numerių.
Prakeiktas vagis.
-Imk. - prieš save išvydau Liam su mano telefonu. - man kažkoks vaikinas atnešė ir liepė tau perduoti, nes rado restorane ant grindų jį. - ištiesė telefoną.
-Aha. - paėmiau ir atrakinau. Man iškart įjungė Alishos nuotraukų aplanką. Tai tikrai įtartina. - tikrai jį atnešė kažkoks vaikinas? - Liam neužtikrintai linktelėjo. - Sakyk tiesą, man meluot nemoki. - suurzgiau.
-Jis buvo pas Alisha, ji man atnešė ir liepė tau paduoti, nes bijojo, kad padarysi ją per visus galus. Tik tu jai nieko nesakyk. - linktelėjau.
-Eime atgal į restoraną. Mano užsakymas turi būti jau paruoštas ir aš alkanas. - specialiai patraukiau greitai per smėlį link tos kavinės. Aš ja tikrai užmušiu. Ji matė, kad aš vis dar turiu nuotraukas, dabar prisigalvos visokių nesąmonių, kas jai būdinga.
Drąsiai įžengiau į restoraną ir atsisėdau į savo vietą, greta Alishos. Ji nejaukiai pasimuistė pamačiusi mane ir gnaibė savo maistą.
Aš su šypsena pasiėmiau savo mėsainį ir pradėjau valgyti.
Visi į mane keistai žvilgčiojo, lyg būčiau kažką pasakęs arba padaręs, nors taip net nebuvo.Visi greit valgė tyloje ir susimokėję išėjome iš restorano taip pat tyloje.
-Kur visi einat? - sustojome visi prie milžiniško fontano, miesto centre.
-Visi išsiskirstysim į skirtingas vietas. - Hannah šyptelo pasitaisydama akinius nuo saulės.
-Aišku, aš eisiu į viešbutį. Tai susitiksim vakarinėje treniruotėje. - atsisveikinau su visais ir prisidegęs cigaretę patraukiau link viešbučio. Iš visų elgesio ir Hannah tono supratau, kad esu nepageidaujamas toje kampanijone, todėl ir nesiruošiu tapti nenorimu draugu, geriau pažiūrėsiu The Walking Dead per kompiuterį ir pailsėsiu.
Tikriausiai pirmą kartą pasijutau niekam nereikalingas ir atstumtas.
Oh, kažkas pajudino jautrią Horan pusę. Pasityčiojo mano sąžinė. Geriau jos neturėti.
Po gero pusvalandžio kritau veidu į milžinišką lovą ir nežiūrėdamas susiradau kompiuterį, pasiėmiau maišelį su užkandžiais, kuriuos nusipirkau pakeliui į viešbutį ir įsitaisęs įsijungiau naują filmo sezoną.
Buvau ties trečia filmo serija kai kambario durys prasivėrė ir įėjo Alisha.
-Netrukdau? - papurčiau galvą nurydamas guminuką.
-Neturėtum būti su visais? - pakėliau akis nuo kompiuterio prieš tai sustabdydamas serialą.
-Nėjau, jie išėjo į paplūdimį, o aš nenoriu. Atnešiau ledų ir galvojau pažiūrėsim filmą svetainėje, bet matau, kad esi užsiėmęs. - linktelėjau. - Paliksiu vieną dėžutę tau. - padėjo ant komodos mano mėgstamiausius ledus ir šaukštelį. - netrukdau. - šyptelėjusi išėjo.
Nu tu ir šikna, Horan, ji atsisakė būti su draugais, kad tu čia nekiurksotum vienas, o tu ją praspiri dėl kažkokių numirėlių serialo.
Tyliai sugriežęs dantimis išjungiau serialą ir susirinkęs visą maistą nuėjau į svetainę.
Alisha sėdėjo ant sofos ir žiūrėjo kažkokį filmą kimšdama ledus. Jos pečiai kilnojosi, lyg ji verktų.
Ji verkia, kad tu ją atstūmei. Kodėl aš turiu būti tokio durniaus sąžinė?
-Alisha? - Mačiau kaip ji greitai nusišluosto ašaras ir atsisuka į mane su dirbtina šypsena veide. - Galiu prisijungti? - linktelėjo ir vėl nusisuko. Atsisėdau prie jos ir padėjau viską ant stalo, o rankose pasilikau ledus. - Ačiū už ledus. - ji tik šyptelėjo ir vėl nusisuko į televizorių.
Paklausk apie telefoną.
-Kodėl tu buvai paėmusi mano mobilųjį? - mačiau kaip mergina staigiai įsitempia.
-Tiesiog mane užvaldė smalsumas ir aš nesusivaldžiau. Atsiprašau. - ji nesigynė. Keista, tikėjausi jos neigimo, nes dabar nebeturiu ką pasakyti, o norėjau sukelti menkutį barnį.
Man patinka stebėti jos surauktą nosytę, kaip ji sukryžiuoja rankas, kai ji pasiunta ir kaip stengiasi susivaldyti nerėkusi, nors tai jai sunkiai sekasi. Tiesiog ji labai miela kai pyksta.
Tu vėl ją įsimylėjai, kvailį...Prasideda banalybės
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️