* Alishos pozicija *
-Niall, baik. - sudrebėjau iš baimės. Aš žinau, kad jis girtas gali nesusivaldyti ir padaryti dėl ko labai gailėsis.
-Aš dar tik pradedu. - jis savo putlias lūpas greit prispaudė prie manųjų.
Lėtai apkabinau jo kaklą ir prisitraukiau arčiau. Buvau pasiilgusi jo bučinių ir prisilietimų. Man to mirtinai trūko.
Niall labiau prispaudė mane prie durų ir pirštų pagalvėlėmis švelniai glostė koją, o mano kūnu lakstė milijonai skruzdžių.
-Hannah, Alisha savo kambaryje? - tobulą bučinį nutraukė Thomo balsas apačioje. Greit pastūmiau Niall nuo savęs.
-Mhm, ką čia darai? - jis vėl prisispaudė prie manęs ir bučiavo kaklą.
-Niall, baik. Thomas čia. - pasimuisčiau pastumdama jį toliau nuo savęs. Jis tyliai suurzgė ir atsitraukė, bet delnais pasirėmė į duris.
-Alisha, nusileisk! Thomas atėjo! - iš apačios pasigirdo Hannah balsas.
-Ateinu! - surikau atgal. - Aš einu į apačią. Tu būni čia, nes esi girtas. - pasiėmiau chalatą nuo pakabos ir apsivilkau.
-Kodėl aš ten negaliu irgi eiti? - pakėlė antakį sukryžiuodamas rankas ant krūtinės ir truputį susvyruodamas.
-Nes tu girtas ir esi naujokas šiame universitete. Būk čia. - nusispyriau aukštakulnius ir apsimoviau šlepetes. Greit išėjau iš kambario ir nulipau laiptais. Prie durų stovėjo Thomas.
-Sveika. Kaip jautiesi? - jis apkabino mane.
-Geriau jau. Kodėl tu ne vakarėlyje? - prisiglaudžiau šyptelėdama.
Pro jo petį pažiūrėjau Hannah klausiamai: "Kur vaikinai?". Ji galva parodė į žaidimų kambarį.
-Trumpam užsukau čia pažiūrėti ar sveika ir vėl grįšiu ten. - paglostė mano plaukus atsitraukęs.
-Viskas gerai, gali nesirūpinti. - susikišau rankas į chalato kišenes.
-Ateisiu ryte jei nebūsiu pagiringas. Gerai? - linktelėjau. - tai iki ryt, gražuole. - pabučiavo kelis kartus mane į lūpas ir išėjo pro duris. Tik joms užsidarius lengviau atsikvėpiau.
-Maniau sudegsim kai jis pasibeldė į duris. - Hannah atsirėmė į sieną. - Vaikinai, švaru! - iš kambario išėjo kikendami vaikinai. Tie irgi jau nėra labai blaivi.
-Einu pažiūrėsiu kaip tas viršuje, nes buvo nepatenkintas, kad ten turi likti. - greit apleidau koridorių ir nuėjau į viršų. Tyliai pravėriau kambario duris, o jo ten nebuvo.
-Niall? - pašakiau galutinai įėjusi į kambarį.
-Aš čia. - iš už lovos pamačiau iškeltą ranką.
-Ką tu ten veiki? - juokdamasi balsu nuėjau į tą lovos pusę. Niall gulėjo ant žemės susisukęs į dekį.
-Iškritau iš lovos ir tingėjau keltis. - atsisėdo ir pakėlė akis į mane. - Ko tas kvailys norėjo?
-Sakiau kad jaučiuosi prastai, todėl atėjo pažiūrėti kaip mano sveikata. - atsisėdau ant lovos krašto.
-Ojojoj kokie mes rūpestingi. - nusimaivė ir bandė atsikelti nuo žemės, bet nesėkmingai. - Manau, aš padauginau. - susiėmė už galvos.
-Aš ir taip manau, ne, aš žinau. Leisk padėsiu. - paėmiau jį už rankų ir padėjau atsistoti. - Gal tu gulkis geriau.
-Ne. - papurtė galvą. - Mes nebaigėm ką pradėjom. - susvyravo vietoje ir žengė link manęs, bet neišlaikęs pusiausvyros krito ant manęs.
-Niall, kuilį tu. - pakėliau jį truputėlį, bet jis buvo per sunkus, kad normaliai pakelčiau.
-Aš tikrai padauginau. - sukikeno. Tyliai suurzgiau ir sukaupusi visas jėgas pastūmiau jį ant lovos.
-Pasirodė po suknistų poros metų ir dabar turiu jį girtą tampyt. Iš kur toks naglumas? - burbėdama numoviau vaikino sportbačius ir nuvilkau purviną palaidinę, kuri buvo visokių spalvų po krikštynų.
-Tu čia pasiliksi? - Horan per miegus sumurmėjo kai atseginėjau jo diržą.
-Ne. - atsegiau džinsus ir juos numovusi užklojau blondiną antklode, o drabužius tvarkingai sulankščiusi padėjau ant kėdės. Tikrai nesiruošiu su juo girtu miegoti, žinodama, kad jis neblaivas knarkia.
-Kodėl? - pramerkė vieną akį kai aš spintoje knisausi savo miegojimo drabužių.
-Nes tu girtas knarki, aš turiu vaikiną ir tu mane be skrupulų metei prieš porą metų. - burbėdama, nugara į vaikiną persirengiau į savo naktinę palaidinę su Nirvanos užrašu.
-O mano palaidinė. - sukikeno kai atsisukau.
-Kaip tai? - susiraukiau.
-Ji mano, buvau tave apvilkęs kai prisigėrei ir miegojai pas mane.******** Prisiminimo pradžia *******
-jdjwl. - tyliai sumurmėjau kai pasisukau ant kito šono ir mano galvą perdiegė veriantis skausmas. Fuck, mano silpna galva. Pramerkiau akis ir suvokiau, kad tai ne mano kambarys, o...Niall. Greit pašokau iš vietos ir mano galvą sudiegė. Nurimus skausmui pasukau galvą į kairę ir ten miegojo pusnuogis Niall veidu į pagalvę. Visur atpažinčiau tuos geltonus plaukus, išryškėjusius raumenis ir piešinius ant kūno.
Nuleidau akis į savo apranga. Buvau su juoda Nirvana palaidine ir po apačia su apatiniais. Mano kostiumėlis ir odinukė buvo numesti ant kėdės, o prie jos mėtėsi aukštakulniai. Velnias, ne ne. Aš negalėjau su juo miegoti. Pala. Kur Gabbie? Gi ji buvo su juo, o aš su kažkokiu vaikinu? Ties ta vieta mano smegenų juostelė ir baigiasi.
-Niall. - silpnai jį pajudinau, bet jis nesureagavo. - Nu Niall. - pajudinau truputį stipriau ir jis apsivertęs ant nugaros prasimerkė. Jo mėlynos akys susitiko su manosiomis.
-Labas rytas. - Niall veide užsiplieskė milžiniška šypsena.********* Prisiminimo pabaiga*******
-Ai tada. - nusijuokiau kai gėda pasidarė prisiminus tą nesusipratimą.
-Neišsižadi senų įpročių. - nusižiovojo.
-Eik miegoti tu įproti. - padėjau savo sukenelę ant komodos.
-O tu eisi su manimi ir man nerūpi, kad turi vaikiną. - Niall pagavo mano ranką ir parsivertė į lovą. - Koks užpakaliukas. - silpnai trenkė per jį.
-Kvailys. - murmėdama palindau po antklode. Nusukau nugarą Niall ir
išjungusi šviesą atsiguliau. Iškart pajaučiau šaltas rankas apie savo liemenį. Nieko jam nesakiau, nes tai buvo malonu palyginus su tuščia lova du ištisus metus.
Kai jau buvau beveik beužmieganti Niall vos lūpomis prilietė mano plaukus.
-Labanakt, lėlyte.*******
Ho ho ho tokia nuobodi, bet kitą pasistengsiu dinamiškesnę :*
Nuomonių? ❤
With love Horan_Princess_69 ❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️