*Alishos pozicija*
Sėdėjau, susikėlusi kojas ant kėdės, stadione ir gerdama karštą kavą laukiau kol susirinks visi futbolo žaidėjai ir šokėjos, nes treneriai šiandien papasakos apie išvyką savaitei, kuri prasidės poryt. Atėjau valanda anksčiau, nes norėjau pabūti ramiai ir pakvėpuoti grynu oru. Stadione nieko dar nebuvo iš mūsų komandos, tik bėgiojo pavieniai žmonės arba darė mankštą ant pievelės.
Pabaigusi gerti kavą ir padėjusi tuščią puodelį ant gretimos kėdės rankose sukinėjau telefoną ir vis žvilgtelėdavau į jo ekraną nusišypsodama. Užrakinimo fone buvo apsikabinusių mano ir Niall nuotrauka.Ji padaryta prieš du metus ant tos kalvos ir visi mano, kad tai tiesiog Tumblr stiliau paveiksliukas, nes ten mano plaukai buvo trumpesni ir kitokio atspalvio, be to ryškiai nesimato nei vieno veidas dėl automobilio šviesos. Vieninteliai žmonės, kurie žino, kad tai mes, tai Harry ir Alisha, nes jie slapta padarė šią nuotrauką.
Prigavau save, kad jau kelias minutes žiūriu į tą nuotrauką ir šypsausi lyg kvailė.
Užrakinau telefoną ir įsidėjau į džinsų kišenę. Pasitaisiau odinę striukę, nes šiandien lauke buvo vėsoka ir apsiniaukę.
-Sveka. Galiu prisėsti? - prie manęs priėjo Liam. Linktelėjau šyptelėdama ir Liam sukrito prie manęs. - Kiek laiko tu jau čia?
-Pusė valandos. Norėjau pakvėpuoti grynu oru ir susidėlioti mintis. O tu, kodėl taip anksti atėjai? - pasukau galvą į vaikino pusę.
-Nebuvo ką veikti namuose vienam. - šyptelėjo susikeldamas kojas ant kėdės kaip ir aš. - Atrodai prastokai. Kažkas gal nutiko?
-Taip ir jaučiuosi. - padėjau galvą jam ant peties. - Nežinau ką daryti. Man atrodo, kad aš vėl pamilau Niall. - užsimerkiau. - Jo tas rodymasis mano akiratyje, kartais mielas dėmesys, rūpinimasis.
-Tu jo ir nebuvai pamiršusi, mažute. Thomas buvo tau tik užsimiršimas. - Payne paglostė mano plaukus ir apkabino per pečius. Atsidusau pripažindama, kad Liam sakė tiesą ir stebėjau sportuojančius žmones.
-Žinai ką? Vakar į bendrabutį Niall grįžo labai piktas, nes sužinojo, kad tu buvai su Thomu susitikusi ir amžinai burba koks tavo tas šokių dėstytojas mergišius, nors jo net nepažįsta, žodžiu, visi vaikinai, jo akimis, kurie supa tave yra blogi ir nori tave suvilioti. Jis tavęs labai pavydi. Manau, kad ir jis tave vis dar myli. - nusišypsojo.
-Nemyli, aš jo jau klausiau prieš keletą savaičių ir jis pasakė, kad manęs nebemyli. - greit sumirksėjau viską prisiminusi.**** Prisiminimo pradžia ****
-Niall, aš gerai girdėjau, kad tu mane myli? - prikandau nekaltai lūpą. Niall akys greit tapo bejausmės, o iš veido it dūmas išnyko šypsena.
-Ne. Tau pasigirdo. - jis greit nulipo nuo manęs ir pradėjo rengtis. - Aš tau nieko nebejaučiu senai. - jis kuo greičiau užsisegė džinsų sagtį, o aš apsukau savo kūną antklode.
-Tai tu po visko dabar taip ir išeisi? - nustebau atsisėsdama ant lovos krašto.
-Taip. - blondinas pagriebė savo palaidinę ir išskuodė pro duris.**** Prisiminimo pabaiga ****
-Kada tu jo klausei tokio dalyko? - susiraukė atsisukdamas visu kūnu į mane.
-Am...kai mes pasimylėjome. - nunarinau galvą ir užsidengiau delnais veidą.
-Jūs ką?! - vaikinas pusbalsiu suriko priversdamas mane krūptelėti. - Vajej, Alisha, kodėl tu jam pasidavei? - mane apkabino dvi tvirtos rankos. - Ko meilė tik ir nepadaro. Svarbiausia tu to nesigaili. Ar gailiesi?
-Ne. - papurčiau galvą. - Aš pati to norėjau.
-Viskas bus gerai, nurimk. Jis susivoks, kaip ir anksčiau, kad tave reikia vertinti. Aš žinau tai, o dabar susikaupk, nes jis ateina su Louis ir Nash. - linktelėjau ir nustačiau dirbtiną šypseną, kuri visus apgauna.
-Sveika. - Louis ir Nash mane apkabino pasisveikindami, o Niall nieko nesakė sukrisdamas kėdėje, greta manęs, prieš tai numesdamas ten buvusį kavos puodelį .
- Kas tam darosi? - Liam parodė į blondiną klausdamas Louis ir Nash.
-Susitikom Thomą su draugeliais prie stadiono ribų ir kaip visada abu susipyko ir vos nesusimušė.
-Taip net nebuvo! Jis pats prisikabino ir kniso protą, kad aš lyg lendu prie jos, nors taip net nėra! - suurzgė Horan parodydamas į mane.
- Tai taip ir yra. Horan, už tiesą pykstama. - vaikinai pradėjo juoktis, o aš sėdėjau susinepatoginusi.
-Kur visi? Tuoj turi ateiti treneriai. - prabilau priversdama juos nutilti.
-Nesuk galvos, kad jie lopai ir vėluoja. - Horan pasisukiojo kėdėje.
Sėdėjome tyloje kol visi susirinko ir atėjo mūsų šokių trenerė ir futbolo treneriai.
-Visi išvykstame poryt ir esat kambariuose suskirstyti po keturis. 142 kambaryje bus Vale, Hannah Louis ir Liam. 148 kambaryje bus Nash, Niall, Allison ir Alisha. - Trenerė ramiai nuo aplanko skaitė vardus.
-Kaip tai?! - susiraukusi surikau ir atsistojau nuo kėdės. Visi į mane atsisuko ir pradėjo apkalbinėti.
-Alisha, kas netinka? - mokytoja pakėlė akis nuo aplanko į mane.
-Kodėl skirstėte po dvi merginas ir du vaikinus?
-Nes jei būtų po keturis vaikinus, kambariai būtų neatpažįstami po tos savaitės. Jei tau netinka pastaroji kompanija gali būti su Thomu, Jamie ir Morgan, nes jie tik tryse.
-Ne, gerai ir taip bus. - šyptelėjusi dėstytojai atsisėdau atgal ant savo kėdės.
-Gal nori miegoti vienoj lovoje su manimi, lėlyte? - Horan pasilenkė prie manęs su šypsena.
-Horan, yra vienintelė taisyklė. Draudžiama miegoti su merginomis, todėl net nesiūlyk, nes žinau, kad jau tai darai. Jei norėsi miegoti, galėsi kiekvieną rytą bėgti dešimt ratų apie viešbutį. - treneris griežtai pasakė man jau patinkančią taisyklę.
-Jei gausiu gero sexso kiekvieną naktį, verta ir dešimt ratų bėgti, treneri. - Niall išsišiepė kreiva šypsena žiūrėdamas į mane. Visi aiktelo ir mačiau, kad treneris nepatenkintas jo naglumu.
-Sėkmės, Allison ir Alisha, tvarkysi su jo hormonų audromis visą savaitę - garsiai nusikvatojo Nash.
-Gerai, kad tu su juo lovoj miegosi, o ne mes. - iškišau liežuvį vaikinui.
-Velnias. - abu vaikinai garsiai nusikeikė.Yeah
Man kūrybinė krizė :/
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️