*Niall pozicija*
-Horan! Aš tau suknistai sakiau taip neskubėti spirti į vartus!! - Treneris David užrėkė ant manęs kai per anksti spyriau kamuolį į vartus ir nepataikiau. - Neši savo suknistą subinę ant kėdžių ir šiandien tavo treniruotė baigta! - Tyliai suurzgiau ir patraukiau link savo daiktų prasilenkdamas su puolėju ispanišku vardu, kurio net neištariu. Aišku, neapsėjau jo nepastumdamas ir tam tasaus gymio tipas krito ant užpakalio.
-Durnas?!
-Užsikrušk. - nekreipdamas dėmesio atsisėdau ant kėdžių ir atsigėręs pasiėmiau telefoną. Reikia išsiaiškinti visas naujienas. Suradau vieno iš savo pakalikų, Justin, numerį ir paspaudęs skambinti pridėjau mobilųjį prie ausies.
-Nu? Greičiau kalbėk, nes man pamoka.
-Kokios naujienos? - susmukau patogiau kėdėje ir užsidėjau nuo saulės akinius.
-Šiandien vėl Sugg trinasi prie vartų ir tikriausiai laukia Alishos, bet ji turi dailės ir šokių užsiėmimus tai kiek žinau dar yra mokykloje. - Justin viską greit sumalė.
-Liepk kitiems jį pamokyti ir prigrąsinti, kad daugiau ten nebesirodytų. Po to paskambinsiu. - pabaigiau pokalbį ir stebėjau kaip mano draugai žaidžia futbolą, o aš suknistai negaliu, nes nežaidžiu pagal trenerio liepimus. Gi ale aš nepateksiu į sporto universitetą USA jei taip elgsiusi.*Alishos pozicija*
-Varysi į tą stovyklą? - su Kamila ir Ema išėjome iš šokių salės po treniruotės.
-Nemanau. Visgi egzaminai, reikia mokytis. - užsisegiau palto sagas.
-Nu varom. Nejau praleisi tokią progą? Nebūk kvaila. - susiraukė Ema.
-Nežinau. Pagalvosiu dar. - išsiėmiau iš kišenės skambantį mobilujį. Uhhh...vėl jis. - Klausau.
-Labas, lėlyte. Ką veiki? - pasigirdo savimeilos Niall balsas. Kai jis yra už kelių tūkstančių kilometrų dar labiau mane kontroliuoja nors mes esame NIEKAS.
-Labas. Tau neturėtų būti treniruotė? - sustojau prie laiptų ir parodžiau, kad jos eitų ir manęs nelauktų.
-Nubaudė mane treneris, kad jo neklausau. Tai kaip treniruotė šokių sekėsi? - iš kur jis apie juos žino?
-Geraii, ko norėjai? - lėtai lipau laiptais link paradinio išėjimo.
-Nieko. Šiaip skambinu, negaliu? - sutriko. - Kitą savaitę grįžtu.
-Wouw kaip šaunu. - Ironiškai surikau.
-Nesidžiaugi? - nustebo.
-Kažkaip ne. - uždariau paradines duris ir lėtai žingsniavau link savo automobilio.
-Manau kai pamatysi labiau džiaug...
-Palauk. - nutraukiau Niall pamačiusi nuo vartų pusės artėjantį Joe. Ko jam čia vėl reikia.
-Sveika. - Joe prabilo priartėjęs prie pat manęs.
-Ten Sugg? - dar girdėjau kaip Niall suurgia kai jau patraukiau telefoną nuo ausies.
-Ko tau reikia? - sumurmėjau. Iš po vakar jo grąsinimo nebesijaučiu drąsiai.
-Nieko, šiaip važiuojame papietauti. - patrūkčiojo pečiais.
-Nenoriu. - papurčiau galvą. - Aš turiu reikalų.
- Nejau tu nebenori su manimi bendrauti po tokio nereikšmingo incidento? - sutriko.
-Nelabai.
-Sugg, pasitrauk nuo jos. - už savęs išgirdau kažkur jau girdėtą balsą. Pasukau galvą, o ten stovėjo Justin su dar keletu draugų.
-Kas jūs tokie? - suprunkštė Joe.
-Tie, kurie dabar saugos Alishą kol Niall negali. - vienas tamsiaplaukis suspaudė kumščius ir žengė žingsnį atsidurdamas greta manęs.
-Aa pakalikai? Ar kaip jūs vadinatės? - pasityčiojo. Nemaniau, kad Joe toks.
-Alisha, eik į automobilį ir važiuok namo. - Justin įsakė man ir aš linktelėjusi greit nuėjau link automobilio ir atsisėdusi į jį prisiminiau, kad kalbėjau su Niall.
-Niall tu dar čia? - sumurmėjau pasirėmusi į vairą ir žiūrėjau į vaikinus kieme.
-Viskas gerai? Tai buvo Joe? Tau jis kažką padarė? - Niall užvertė mane klausimais.
-Jo ten buvo jis, bet atėjo Justin su kitais vaikinais.
-Spėjo. - atsiduso iš palengvėjimo. - Ką jie dabar daro?
-Šnekasi. - ir su mano žodžiais Justin trenkė Sugg. - O dabar Justin trenkė Joe ir... - užsidengiau ranka burną pamačiusi kas vyksta toliau.
-Ir? Kas yra?
-Jie jį talžo be pasigailėjimo! Niall, jie jį užmuš! Aš negaliu to leisti!- surikusi iššokau iš automobilio, bet prieš mane išlindo tas tamsus vaikinas.
-Lipk į automobilį ir aš parvešiu tave namo. - Atidarė man galines dureles ir neleido praeiti
-Ne. Jį užmuš. - papurčiau galvą.
-Duok man pakalbėti su Niall, o tu dabar lipi į automobilį ir lauki, o tas liks gyvas. - suurzgė atimdamas telefoną ir man teko tik jam paklusti.******
Hey!
Grįžau su nauja dalimi.
Viskas dar gaunasi kažkokia pieva pievelė.
Laukiu nuomonių ko norit toliau (Tik be jų suvedimo!!!)
Stengiuosi išpildyti jūsų norus.
Tai tiek ^^
With love An Irish wife ❤❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️