3 sezonas. Skyrius - 3

3.6K 276 19
                                    

                  

                  

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Alishos pozicija*

-Koks tavo vardas? – pasirėmiau į barą ir flirtuojamai sukau plaukų sruogą aplink pirštą.

-Kameronas. – barmenas išsišiepė ruošdamas man ir merginoms alkoholinius kokteilius. Pastebėjau šio klubo barmenai labai patiklūs ir tiki visomis gražesnėmis klubo lankytojomis ir jų saldžiais žodeliais.

-Kameronai, kiek čia laiko dirbi? – susikėliau koją ant kojos.

-Antras mėnuo, bet tave matau pirmą kartą čia.

-Aš čia lankausi ne pirmą kartą, bet ir tave matau pirmą kartą. – prikandau lūpą.

-Prašau, tavo kokteiliai. – Kameronas ištiesė keturias taures.

-Kiek aš skolinga? – atsidariau savo delninę ir pakėliau akis į vaikiną.

-Nieko, vaišinu klubo sąskaita. – barmenas mirktelėjo. Pasiėmiau visas taures ir šyptelėjusi jam, greit grįžau prie staliuko.

-Sakiau, kad pavyks. – padėjau kokteilius ant stalo ir atsisėdau. – Truputėlis nekalto flirto ir mes sutaupėme dvidešimt svarų. – gurkštelėjau saldaus skysčio ir stebėjau šokių salę, kur šoko jau apgirtęs, dar tik pilnametystės sulaukęs jaunimas, mano amžiaus žmonių nebuvo tiek daug, kaip kituose klubuose.

-Aš norėčiau permiegoti su kažkuo. – Hannah susmuko kėdėje.

-Durnė tu, nieko gero čia nerasi, nebent aštuoniolikmetį vaikiną. – nusijuokiau. – O ir atrodo, kad tu geri tik pirmą kokteilį.

-O jeigu rasiu? Tada man pirksi dėžę mano mėgstamiausio vyno. – mergina padėjo ant staliuko kokteilį ir nuėjo į šokių erdvę.

-Ji vis dar nesubrendusi idiotė, kurią valdo hormonai, o ypač išgėrusią. – Linktelėdama sutikau su Allison. – Vakar Nathan buvo užsiminęs apie vestuves, galvojau mirsiu iš streso, kad tik nepasipirštų. Aš nenoriu dar ištekėti, aš dar noriu pagyventi sau, o ne šeimai atsiduoti, na žinot. Nesuprantu, kaip tu galėjai norėti ištekėti dvidešimt dvejų metų.

-Supranti, kai jis pasipiršo, tada aš kažkas atsijungiau nuo pasaulio ir ko norėjau tai tik vestuvių su juo, bet gal būt gerai, kad taip įvyko.

-Nemeluok, tu jo ilgiesi. –  Vale atsisėdo šalia ir apkabino mane per pečius. – Net labai. – linktelėjau.

-Šiandien buvau jį sutikusi, prie pradinės mokyklos, kurioje dirbu. Jis atvažiavo pasiimti savo krikštasūnio. – užsimerkiau įkvėpdama oro, kad nepravirkčiau. Natūralu, išgėrusi visada pradedu verkti.

-Nesigraudink, viskas gerai. – šyptelėjau linktelėdama.

 – šyptelėjau linktelėdama

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Niall pozicija*

-Aš prižadėjau Greg, kad neisiu daugiau į klubus kol gyvensiu pas juos, o aš vėl čia. – atsirėmiau į barą klube.

-Horan, tau dvidešimt ketveri ir tu dar klausai savo brolio? – Nusikvatojo Kameronas, kuris šiąnakt dirbo klube, už baro.

-Durniau, aš neturiu kur gyventi, mane išmetė iš buto už visas skolas, dabar vienintelė pastogė pas mano brolį. – užsiverčiau stikliuką degtinės. – Reiktų susirasti darbą arba vėl pradėti žaisti futbolą. – apsidairiau po klubą ieškodamas gal būt naujos aukos šiai nakčiai.

-Pats metas tau tvarkytis gyvenimą. – linktelėjo vaikinas. – Žinok, nesenai tokia karšta pupytė buvo priėjusi, manau, aš jai kritau į akį.

-Ir tu vėl jai ir jos draugėms pastatei išgerti. Nesikeiti Kameronai, jos visos to tik ir siekia, nemokamai išgerti klubo sąskaita. – aš pradėjau juoktis, o jis tik pavartė akis.

-O tu irgi geri iš kitų merginų sąskaitos.

-Ai nereikia. – ištiesiau tuščią stikliuką, kad įpiltų dar.

-Kameronai, čia vėl aš. – prie baro priėjo gerokai apgirtusi mergina. Alisha? – Norėčiau dar keturių kokteilių. – ji ištiesė dvidešimtinę.

-Nereikia, kaip sakiau, klubo sąskaita. Palauk truputėlį. - vaikinas išsišiepęs įpylė man dar vieną stikliuką ir pradėjo ruošti jai kokteilius. – Sakiau, kad ji karšta. – jis tikriausiai pastebėjo kokiu žvilgsniu stebiu Alisha. Ji su suknistai trumpa raudonos spalvos suknele, kuri nedengia nieko ir dar tokiais aukštakulniais! Ją girtą pagaus koks ir išprievartaus klubo tualete arba skersgatvyje.

-Apsirengusi, kaip paleistuvė ir tiek. Tau pakako trumpo sijonuko ir viskas. – numojau ranka.

-Aš apie veidą ir figūrą ir neatrodo ji kaip paleistuvė. – Kameronas paėmė keturias taures ir nuėjo link Alishos. – Gal padėti nunešti? – mergina linktelėjo. – Pasaugok, kad niekas neimtų nieko. – vaikinas apėjo barą ir Alisha parodė ją sekti ir abu dingo tarp žmonių.

Greit atsistojau nuo baro kėdės ir išėjau link vidinio klubo kiemo, parūkyti.  Atsirėmiau į pastato sieną ir prisidegiau cigaretę. Lauke nebuvo nei vieno žmogaus, nes dabar pats metas linksmintis klube, o aš ten nueinu tik prisigerti ir suvilioti kokią merginą su kuria galėčiau permiegoti.

Baigiau surūkyti cigaretę kai pro tas pačias duris išėjo Alisha ir pasirėmusi į sieną pradėjo giliai kvėpuoti.

-Daugiau nebegersiu, tikrai nebegersiu. Man negalima gerti. – ji tyliai murmėjo sau po nosimi.

-Gal padėti? – numečiau cigaretę ir priėjau prie jos.

-Dink nuo manęs. – ji mane pastūmė alkūne. – Nenoriu tavęs net akyse matyti, gal dabar persekiosi mane? – susiraukiau nesupratęs jos nerišlaus sakinio.

-Bent girta neprimink nei man, nei sau tų vestuvių. – atsirėmiau į sieną už jos.

-Ne aš, o tu mane palikai prie altoriaus. – Alisha atsirėmė greta manęs.

-Tada aš nebuvau subrendęs šeimai, man buvo tik dvidešimt dveji. – prisidegiau dar vieną cigaretę.

-Nemanau, kad ir dabar esi, jei vedžiojiesi visokias kales į savo brolio namus. – ji delnais patrynė raudoną veidą ir pasitaisė trumpą suknelę.

-Tu klysti, lėlyte. – įtraukiau dar vieną dūmą ir grubiai suglaudžiau mūsų lūpas, bet greit sulaukiau skaudaus antausio į skruostą.

-Nedrįsk daugiau niekada gyvenime manęs liesti, su manimi kalbėtis arba mane bučiuoti. – ji dar kartą užsimojusi man trenkė ir nuėjo į klubo vidų.

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now