Skyrius - 25

5.8K 301 7
                                    

*Alishos pozicija*
-Vertinau tavo B dydį. Visai nieko, tačiau dar galėčiau pamatyti realiai, kad įvertinčiau dešimtbalėje sistemoje. - ištraukė ranką iš po mano palaidinės, o mano skruostus išmušė raudonis.
Kodėl aš taip lengvai jam pasidaviau?
-Aš tuoj grįšiu. - Niall nulipo nuo manęs ir greit nuėjo į vonios kambarį taisydamasis treningines kelnes. Išlipau iš lovos ir pasiėmusi pončą išėjau į balkoną. Atsisėdau į krėslą ir užsikėliau kojas. Nekenčiu to jausmo, kad prie jo jaučiuosi silpna ir pažeidžiama. Dar tie knisantys jausmai pilve kai jis mane liečia arba bučiuoja. Nejau tu kvailike įsimylėjai šitą banditą? Ne, negalima, negalima. Jūs vienas kitam nesate skirti. Jis populiarus vaikinas, tu mergina, kuri žaloja save, jis geidžiamas visų merginų, o tavęs niekas nenori.
Nusibraukiau ištryškusią ašarą ir užsidengiau veidą ponču.
-Užsisakom picą? - Niall balsas pasklido nuo balkono durų.
-Ne ačiū. - papurčiau galvą ir pakėlusi galvą žiūrėjau į tolį. Nėra nei apetito, nei noro kažką daryti. Jaučiuosi tokia pažeidžiama, nors čia buvo tik keleto minučių glamonės ir daugiau nieko.
-Ką veikiam? Turime laiko iki vidurnakčio. - jis atsisėdo gtetimame krėsle ir atsisuko į mane.
-Nežinau.
-Važiuojam gal į čia esančią riedlenčių aikštelę?
-Nenoriu. Išvis gali nesistengti būti mano draugu jei nėra taviškių. Aš tau gi niekas, pats vakar sakei. - burbtelėjau.
-Tau gal PMS? - nusikvatojo ir kumštelėjo į ranką.
-Atsiknisk. - atsistojau ir nuėjau link durų, bet atsidūriau tarp tvirtų Niall rankų.
-Mes abu žinome, kad anksčiau arvėliau tu atsidursi mano pataluose nuoga ir išvarginta gero sexso su Horan, todėl gali dabar jau nebebėgti nuo manęs, aš tave jau pastebėjau. - Horan žvelgė tiesiai man į akis ir kalbėjo neapsakomai ramiai.
-Nejuokauk, Niall. Tu man nerūpi kaip ir aš tau. Kam čia apsimetinėti? - nustūmiau jį nuo savęs ir nuėjau į vidų. Kam aš čia važiavau? Dabar jau gailiuosi, nes negaliu būti prie jo ramiai, visada nervinuosi, jaučiuosi lyg ne savo kailyje.
-Dabar bėgsi visada nuo manęs kai pasakau tiesą. Nebūk juokinga, Alisha. Tu nepirma ir nepaskutinė, kuri nepasiduoda man iškart, bet neilgam. - Niall sekė paskui mane į apačią vis taukšdamas apie tai, kad aš pasiduosiu jam ir tai tikrai labai siutino.
-Ko tu nori iš manęs?! - sustojau ir surikau per visus namus.
-Gero sexso ir viskas. Na, bet tu nepatyrus, tai būtų lyg sexso pamokėlė tau. - patrūkčiojo pečiais lyg kalbėtų kaip apie normalų dalyką.
-Koks tu kvailas. - atsidusau.
-Užtat gražus. - pasitvarkė plaukus ir pakilnojo antakius.
-Uh...- suurzgiau.
-------
Horan po mūsų "barnio" kažkur išvažiavo ir dabar jau dešimta valanda vakaro, o jo vis dar nėra, nors man tik geriau, nes nereikia su niekuo pyktis ir galiu ramiai žiūrėti filmus arba serialus per Netflix.
Jau buvau beveik filmo pabaigoje kai į kambarį įvirto Niall su kažkokia mergina besiglamžantys. Greit pašokau nuo lovos kai jie ant jos užvirto. Rimtai, Horan? Atsivedi kažkokią kalę į draugo sodybą?
-Atsiprašau. - garsiai atsikrenkščiau ir mergina atšoko nuo Niall. - Kaip čia suprasti? - mostelėjau į juos.
-Mažuti, kas ji tokia? - mergina mostelėjo į mane ir tada Horan pasuko galvą į mano pusę.
-Am... kas tu tokia? - susiraukė. Yeah, jis girtas ir dar apsirūkęs.
-Malonėk palikti mus vienus. - mergina suurzgė ir aš atsidususi pasiėmiau kompiuterį bei telefoną ir apleidau kambarį. Čia jau buvo visko viršūnė, jaučiuosi palūžusi.
Atsisėdau virtuvėje ant spintelės, greta kriauklės ir pasiėmiau peilį. Jaučiuosi lyg mane būtų išdavęs, nors tarp mūsų nieko nėra. Esu kvailė.
Perbrėžiau porą kartų per riešą ir per visus namus pasklido merginos dėjonės. Mano akyse susikaupė ašaros ir padariau tai dar kelis kart.
Su sveika ranka susikišau ausinukus į ausis ir pasileidau muziką visu garsu, kad negirdėčiau merginos dėjonių: "Niall tu nuostabus!" "Ah Niall!" "Iš kur taip išmokai!". Sėdėjau ant spintelės kol nustojo bėgti kraujas apsirišau bintu ir užsidėjau apyrankes. Spėjau nuplauti kruviną peilį kai į virtuvę sugužėjo visos merginos.
-Ooo, Alisha. Maniau, kad tu ten viršuje su Niall. - Ema parodė link viršaus. Aš tik papurčiau galvą.
-Nejau jis atsivedė kažkokią kale? - linktelėjau.
-Jis girtas ir apsirūkęs. - pasirėmiau į spintelę.
-Duok dvi minutes. Einam, merginos. Jis tikrai nesidulkins su kažkokia kale viršuje. - Kamila nusitempė visas į viršų, o po keleto akimirkų ta pati mergina buvo išvaryta pro duris. - Mes pasirūpinome ja, o tau reikia sutvarkyti Niall, nes manau jam bus blogai vėliau.
-Gerai, mes važiuojam atgal, nes grįžom tik paimti keleto dekių. Grįšime apie vidurnaktį. - El šyptelėjo ir atsisveikinusi išsivedė visas merginas.
Stovėjau prie spintelės kai iš viršaus išgirdau riksmą: "vandens!". Prasideda. Paėmiau buteliuką vandens nuo stalo ir nuėjau į viršų. Horan tik su apatiniais apsikabinęs klozetą žiaukčiojo.
-Prašau. - padėjau prie jo butelį ir išėjau iš vonios. Taigi, jis manęs nepažįsta. Kol jis buvo vonioje surinkau jo išmėtytus daiktus ir paklojau lovą.
-G.gal gali padėti p.pareit? - iš vonios pasigirdo girto Niall besiveliantis balsas. Dabar jau reikalinga.
Nuėjau į vonią ir atsitūpiau greta jo.
-Kabinkis. - uždėjau jo ranką ant savo kaklo ir po truputį pastačiau. - Pasistenk pats eiti. - laikiau jo ranką ir vedžiau link lovos.
-Man visas vaizdas sukasi. - Horan tyliai suvebleno ir nunarino galvą.
-Kai mylėjaisi su ta kale nesisuko vaizdas. - burbtelėjau ir pasodinau jį ant lovos patraukusi antklodę. - Gulk. - jis nieko nedarė, tik sėdėjo nunarinęs galvą. - Horan tu užknisi. - užkėliau jo kojas ir paguldžiau.
-Man viskas sukasi. - sumurmėjo ir pasuko galvą į mano pusę. - Gulk čia. - parodė į vietą šalia savęs.
-Nekvailiok. - užklojau jį antklode.
-Pasakiau gulk čia, nes kitaip gerai nesibaigs. - suurzgė užsimerkęs ir patraukė antklodę nuo savęs. Atsidusau ir nusispyrusi šlepetes atsiguliau kur liepė.
Horan užsimerkęs padėjo galvą ant mano krūtinės, o kairę ranką ant liemens ir užknarkė. Neraliuotas kvailys.
*****
Yay! Nauja dalis!!
Soriukas, kad vakar neįkėliau, nes buvau ekskursijoje ir grįžau tik devintą vakaro.
Dabar laukiu nuomonių ir atsiliepimų kas blogai su istorija.
With love An Irish wife :*

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now