Skyrius - 52

4.7K 324 33
                                    

Pradžioje paskaitykite laiškelį :)

Ačiū labai už 33,2k peržiūrų ir 3.8k teigiamų įvertinimų.

Labai malonu matyti, kad mano istorija yra antra reitinguose Random srityje. :*

Džiaugiuosi, kad ši istorija susilaukė didelio pasisekimo ir net gaila eiti su ja į pabaigą, bet manau, kad pats laikas, tai padaryt :/

Tai tiek trumpai :*

P.S paskaitykit mano kitos istorijos antrą sezoną (At the same time in the same place) (Ji taipogi su Niall): https://www.wattpad.com/story/56268125-at-the-same-time-in-the-same-place

P.P.S: Nepamirškite manęs pasekti ;)

With love An Irish wife <3

********************

*Alishos pozicija*

-Paleistuvis!! Tu manimi pasinaudojai! - išrėkiau garsiai jam į veidą. - tau reikėjo tik mano nekalty... - mano balsą nutraukė Niall grubiai prispaustos lūpos prie manųjų.

Muisčiausi ir stengiausi išsilaisvinti iš jo stiprių gniaužtų, bet Niall buvo stipresnis ir jo tvirti kumščiai laikė suspaudę mano gležnas rankutes. Blondino lūpos nieko nedarė, tik buvo stipriai prispaustos prie manųjų. Sukaupiau paskutines jėgas ir pastūmiau jį nuo savęs. Niall lūpos greit dingo nuo mano, bet ne rankos, jis jas laikė tvirtai suspaudęs.

-Niekur tu nevažiuosi. – suurzgė. Susiraukiau žiūrėdama į jo tamsiai mėlynas akis. -. Aš tavęs nespaudžiau jau keturis mėnesius, prisipažinau, kad esu tau neabejingas, padovanojau suknistą kelionę į Paryžių, surengiau banalų pasimatymą, atvėriau savo širdį, o tu ką? Tu mane išvadinai paleistuviu ir suknistai elgiesi kaip Josephine, jūs esat abi vienodos! – Paleido mano rankas ir vaikščiojo tai pirmyn, tai atgal.

-Nevadink manęs kaip ji. Aš nesiduodu su keliais vaikinais, tu man buvai pirmas, neturi teisės manęs taip vadinti. – papurčiau galvą, kad nesimatytų susikaupusios ašaros.

-O kaip turiu vadinti kai tu mane laikai paleistuviu?! Aš ką turiu juoktis?! Tau atrodo, kad esu beširdis, bet ne, aš viduje esu jautrus, priimu viską į širdį ir esu senasis Niall, kuris buvo prieš porą metų! – Nuspyrė buvusį vazoną nuo terasos jį sudaužydamas į daugybė dalių. Nuleidau akis nebeturėdama ką pasakyti, jaučiausi kažkiek kalta, kad nepagalvojusi rėkiau ant jo ir išvadinau paleistuviu.

Nusišluosčiau savo megztinio rankove ašaras ir susigūžiau ne tik nuo skausmo dėl visko, bet ir iš šalčio, visgi gruodžio vidurys. Noriu greičiau grįžusi susisukti į patalus ir ilgai ten gulėti.

-Eik į vidų. Aš dar parūkysiu ir parvešiu tave namo. – Niall balso tonas nusileido ir aš linktelėjusi nuėjau į sodo namelio vidų. Židinys jau po truputėlį geso, todėl įmečiau truputėlį malkų ir susisukau į vilnonę antklodę, nes buvo labai šalta. Atsisėdau ant patalų ir susmeigiau akis į židinį, o mano skruostu vis nuriedėdavo ašaros.

*Niall pozicija*

-Eik į vidų. Aš dar parūkysiu ir parvešiu tave namo. – mano balso tonas nusileido ir Alisha linktelėjusi nuėjo į sodo namelio vidų. Jai dingus pasirėmiau į turėklą ir prisidegiau cigaretę. Mano viduje virė pyktis ir draskė skausmas dėl Alishos žodžių. Nemaniau, kad ji gali man taip pasakyti, kai aš jai surengiau tokį romantišką pasimatymą, dėl kurio visos merginos tik tesvajoja.

Taip, galbūt per daug paskubėjau dėl mylėjimosi, bet ji to pati norėjo, ji sutiko! Dabar nebent aš lieku kaltas, kad ji atidavė man savo nekaltybę?!

Surūkiau cigaretę iki galo ir numetęs nuorūką grįžau į sodo namelio vidų.

-Galime važiuoti. – net nežvilgtelėjęs į ją nusiėmiau paltą nuo pakabos ir apsivilkau, o iš merginos nesulaukiau jokio garselio. – Alisha, važiuojame. – apsisukau link židinio, jis po lėto ruseno, o Alisha gulėjo ant patalų. – Neapsimetinėk dabar jau, kad miegi. – nuėjau prie jos ir atsitūpiau. Mergina susisukusi į antklodę miegojo arba dar tik snaudė. – Lėlyte. – silpnai ją pajudinau, bet ji nė kiek nereagavo. Kokia ji miela kai miega.

Niall, nuo kada tu taip kalbi?

Patupėjau prie jos geras penkias minutes ir nusprendžiau jos nekelti, o parvešiu rytoj ryte.

Nusiėmiau paltą ir jį numetęs ant spintelės užkroviau malkomis židinį ir atsiguliau greta jos, nuėmiau nuo lėlytės pečių dekį ir užklojau abu didesniu. Lėtai prisislinkau prie Alishos ir apkabinau ją, o mergina prisiglaudė prie pat manęs.

Yeah, aš ją tikriausiai įsimylėjau...

******

Nepamirškite palikti nuomonių po dalimi :*


Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now