*Alishos pozicija*
Sekiau paskui Nash link savo sėdėjimo vietos, lėktuvo viduryje. Vienoje pusėje sėdėsiu su Niall, Nash ir Allison. Kaip pastebėjau visur mes suskirstyti pagal kambarius, o tai man labai nepatiko, nes reikės praleisti daug laiko su Horan.
Brunetas praleido mane atsisėsti ir pats atsisėdo prie pat krašto. Mačiau, kad Allison ir Niall dar tik įlipo į lėktuvą.
-Ilgai skrisim? - iš kuprinės išsiėmiau ausinukus ir rožinės spalvos miegojimo akinius.
-Apie porą valandų, nes dar pusvalandis liko iki kylimo. - Nash praleido Niall ir Allison, todėl buvau priversta tai padaryti ir aš.
Tikėjausi, kad Allison atsisės prie manęs, bet klydau. Ji atsisėdo prie lango, o greta manęs sukrito Horan. Išvis šiandien merginos nuotaika buvo labai prasta ir ji nekalbėjo su manimi, kaip ir su kitomis merginomis, praeidavo lyg pro sieną.
Atsidususi užsidėjau akinius ir stengiausi įsitaisyti, kad galėčiau pasnausti, nes dabar yra tik penkta valanda ryto ir jaučiausi neapsakomai mieguista. Įsitaisyti buvo tikrai nelengva, nes vaikinai užėmė abu ranktūrius ir aš neturėjau į ką atsiremti.
-Remkis į mane jei nori, matau, kad neįsitaisai. - Niall parodė į savo petį. Atsisukau į vaikiną, jis buvo truputėlį aptinęs, raudonais skruostais, susivėlusiais plaukais ir apsirengęs pilkais universiteto treningais, tokiais pat, kaip ir aš vilkėjau. Nieko nesakiau, tik atsirėmiau į Horan petį. Dabar nenorėjau pyktis, tiesiog tam nebuvo jėgų.
-Ačiū. - užsidėjau miegojimo akinius ir įsidėjau ausinukus pasileisdama raminančią muziką. Ilgai netrukus panėriau į saldų miegą.<...>
-Paduosi visiems raktus ir ryt aštuntą visi būnate viežbučio foje. Galite kur nors išeiti, bet iki vienuoliktos valandos turit grįžti. - trenerė padavė man keturias viešbučio kambario korteles kai sustojome mūsų numerio aukšte.
-Gerai. - linktelėjusi pasiėmiau lagaminą ir nužingsniavau link koridoriaus galo, kur manęs laukė mano kambario 'draugai'. Allison sėdėjo ant savo lagamino, o Nash ir Niall iš kažko garsiai juokėsi. Praėjau pro juos ir atrakinau viešbučio numerį. Numeryje buvo du dideli miegamieji, vonia, svetainė ir balkonas į miesto centrą. Tiesiu taikymu nuėjau link didesniojo miegamojo.
-Mano ir Allison šitas miegamasis! - surikusi kritau veidu į lovą ir girdėjau kaip užsidaro miegamojo durys.
-Šianakt aš eisiu pas Nathan, jis vienas bus kambaryje, nes Remis eis pas Thomą žaisti pokerio. Jei kas pridenk mane. Gerai? - pakėliau galvą nuo lovos ir pažiūrėjau į blondinę, kuri dėjosi savo daiktus į spintą.
-Nuo kada tu su Nathan? Gi sakei, kad jis pasipūtėlis. - persikėliau į sėdimąją poziciją.
-Mes tiesiog artimai bendraujame, geriau nesigilink. Tai pridengsi? - linktelėjau ir nulipusi nuo lovos išėjau iš kambario į balkoną. Jame, pasirėmęs į turėklą, rūkė Niall.-Eisi su Nash šiandien į miestą arba pas Thomą pokerio žaisti? - atsisėdau ant krėslo, balkono kampe. Man mirtinai reikėjo su kažkuo pabendrauti.
-Tu pati gerai žinai, kad aš nekenčiu Thomo, kaip ir jis manęs. - Horan nuorūką įmetė į peleninę ir perbėgo pirštais per jau gerokai nuaugusius plaukus. Jo natūralios plaukų spalvos buvo daugiau nei dažytos.- Eisiu į kirpyklą, radau internete, kad yra labai geras kirpėjas centre, išbandysiu naują kirpimą. -susiraukiau, nes pirmą kartą girdėjau Niall kalbant apie savo išvaizdą, nes jis visada sakydavo, kad yra tobulas ir jam nieko nereikia. - Nash eis su Louis ir Liam pas Thomą. - jis nekreipdamas dėmesio į mano mimikas dėstė visų planus.
-Aišku. - atsistojau nuo kėdės.
-O tu kažko norėjai? - jis atsisuko į mane kai aš sustojau tarpduryje išgirdusi jo klausimą.
-Ne nieko. Žiūrėk, kad gražiai nukirptų, be to trenerė sakė, kad reikia grįžti iki vienuoliktos valandos. - šyptelėjau ir grįžau į savo miegamąjį.
Visą likusį vakarą prasivarčiau lovoje, nes vaikinai išėjo su savo reikalais, o Allison buvo su Vale ir Hannah, o tada išėjo pas Nathan. Man tikriausiai vieninteliai nebuvo nuotaikos kažkur eiti. Viską daro nuovargis.
Numečiau mobilųjį ant kitos lovos pusės ir pasiėmusi naktinę palaidinę ir apatinius patraukiau į vonią. Neskubėdama nusiprausiau ir susitvarkiusi, su nedideliu akliu nuėjau į svetainę, pažiūrėti televizorių. Nuo sofos atlošo pagriebusi dekį su viešbučio emblema susisukau jame ir įsijungiau kažkokią sporto apžvalgą, kur kalbėjo apie Rio de Žaneiro olimpines žaidynes ir prognozes visoms krepšinio komandoms.
Laida buvo tiek neįdomi, kad aš vėl pasiėmiau telefoną ir įsijungiau Instagram. Niall prieš kelias minutes įkėlė nuotrauką su kažkokiu vyriškiu:Paspaudžiau širdelę, nes Niall tikrai atrodė gražiai su nauju plaukų kirpimu, ir toliau slinkau siena.
-Galėtum nelaikinti mano nuotraukų. Telefonas nejaukiai suvibravo kišenėje. - į svetainę įėjo Niall su telefonu rankoje ir nedideliu maišeliu kitoje.
-Tai nesinešiok nereikalingų daiktų džinsuose. - nusisukau į televizorių.
-Man to nereikia, aš neturiu kur panaudoti, ne taip, kaip tu. Parnešiau kinų maisto. - padėjo maišelį prie mano kojų ir pats netoli atsisėdęs išsiėmė dėžutę, o kitą ištiesė man.
-Ačiū, kaip tik buvau išalkusi. - šyptelėjau ir paėmiau ją. Mano nosį pasiekė skanus makaronų padažo kvapas.
-Kur Allison? - jis nukreipė temą kimšdamas koldūnus.
-Pas Nathan pasiliko. Nu supranti. - pavarčiau akis.
-Aa kelioninis sexsas. Supratau ką turėjai omenyje. - Niall garsiai nusikvatojo priversdamas sukikenti ir mane.
Kol abu suvalgėme visą kinų maistą draugiškai šnekučiavomės, be jokių įžeidimų ar lindimo vienas prie kito, kaip paprasti draugai. Kartais man toks Niall patinka, paprastas ir nuoširdus.
-Manau eisiu jau miegoti, nes ryt anksti keltis. - atsistojau nuo sofos ir pasiėmiau telefoną. Tą patį padarė Niall paimdamas šiukšles. - Labanakt.
-Iki. - abu atsisveikinę nuėjome į savo miegamuosius. Aprinkusi daiktus nuo lovos atsiguliau į ją ir išjungiau šviesą. Gulėjau viedu į langą ir bandžiau užmigti, bet sunkiai sekėsi. Praėjus geram pusvalandžiui tyliai prasivėrė durys ir kita lovos pusė įdubo. Maniau, kad tai Allison, kol dvi tvirtos rankos neapsikabino mano liemens.-Niall, ką čia darai? - atsidusau iš nepasitenkinimo.
-Aš ne Niall, mažute. - prie ausies išgirdau duslų balsą, kuris privertė mano kūną išsitempti...Kaip manot kas aplankė Alishą ir kaip tas žmogus atsidūrė jos viežbučio numeryje?
NUOMONIŲKaip pastebėjot dažnai keliu dalis, nes pasibaigus atostogoms jos vėl bus rečiau...
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️