Šiandien pamačiau, kad turiu jau 700 followerių.
Ačiū jums labai :*100 istorijos dalis :o
*Alishos pozicija*
-Kokio nuoširdumo nori iš manęs?! - Horan sekė paskui mane rėkdamas kaip koks laukinis. - Tu nori iš manęs nuoširdumo?! Gerai! Tu vis dar man patinki! - Po Niall žodžių sustingau vietoje. - Ko dar nori iš manęs?! Pati žinai, kad aš nesu toks kokio tu nori ir aš nesuteiksiu tau laimės. Niekada nedėk vilčių į mane, kad ir žinai, jog tu man vis dar, kaip ir prieš du metus, patinki. - Stovėjau nejudėdama ir žiūdėjau į tolį. Bijojau apsisukti ir kad jis pamatys mano nuverktą veidą. Jis negali manęs tokios, silpnos, matyti.
-Tu meluoji. - tariau kuo garsiau, kiek mano balsas leido netrūkinėdamas.
-Prasideda!! - jo garsus balsas, esantis labai arti, privertė mane krūptelėti. - Aš niekada nesuprasiu kodėl, kaip koks kvailys, įsižiūrėjau tave. Tiesą pasakius, tu niekada neatitikai tos karštos merginos standartų ir į tokio tipo merginą būčiau žiūrėjęs jei neturėčiau kito pasirinkimo, bet tu esi kažkodėl kitokia. Tu tiesiog trauki mane. Tai taip suknistai banaliai skamba iš mano lūpų. - jis nusijuokė, kertu lažybų, papurtydamas galvą, o aš šyptelėjau pati sau dėl jo žodžių. - Tai gal visgi atsisuksi? Ar man dar kaip paaugliui reiks kažką sakyti?
-Galėtum dar kažką pasakyti. - nuleidau galvą kai greit buvau apsukta už pečių.
-Galėčiau jei turėčiau ką pasakyti, bet mano išmonė išseko. - mačiau kaip Niall trypčioja vietoje. -Alisha, tikrai nežinau ką daugiau pasakyti, kad patikėtum manimi, bet ir nesiruošiu siūlyti būti mano mergina, nes tai būtų per daug keblu, aš nesu sutvertas santykiams. - jis pakėlė mano galvą už smakro ir pažvelgė į akis.
-Ne, tai nėra kėblu, bet tiesiog tu negalėtum trintis su kitomis universiteto merginomis, ką dabar darai. - patraukiau jo ranką nuo savo smakro. - iki susitikimo treniruotėse, Horan. - apsisukau ir nužingsniavau į savo bendrabutį.
Pradžioje buvau liūdna, bet dabar tai peraugo į pyktį jam. Tiksliai nežinau dėl ko pykstu ant jo, bet manau tam nereikia svarios priežasties.
Su dideliu trenksmu įėjau į bendrabutį ir nusispyrusi batus nuėjau į virtuvę.
-Kur buvai? - į virtuvę akis trindama įėjo Vale.
-Pasivaikščioti su Horan. - iš šaldytuvo išsiėmiau raudono vyno ir taurę. - Tu nori? - papurtė galvą.
-Vėl susipykote? - linktelėjau įsipildama raudono,kaip kraujas, skysčio į taurę ir atsirėmusi į spintelę gurkštelėjau. - Jūs net ne pora, bet pykstatės lyg tokia būtumėt. - sukikeno brunetė atsisėsdama prie stalo.
-Jis matai pasakė, kad aš ne jo skonio ir jis nesuprata kodėl susižavėjo manimi prieš tuos pora metų. - įsipyliau dar vyno. - Neraliuotas kvailys. - sumurmėjau.
-Galėsi jam tai pasakyti, nes jis čia ateina. - Vale sukikeno žiūrėdama per langą. Susiraukusi nuėjau prie brunetės ir pažvelgiau per langą. Horan įėjo į kiemą ir susikišęs rankas į treningą žingsniavo link durų.
-Sakyk, kad aš dar neparėjau. - pasiėmiau vyno butelį ir nuėjau į savo kambarį.*Vale pozicija*
-Sakyk, kad aš dar neparėjau. - Alisha pasiėmė vyno butelį ir išėjo iš virtuvės. Ji tuoj taps alkoholike, tiek gerdama.
Atsidusau pasiduodama ir patraukiau link kiemo durų, kol Niall nepaskambino į duris prikeldamas visų merginų.
Nesuprantu, jie elgiasi lyg maži vaikai. Viena dieną elgiasi gražiai, kitą pykstasi, trečią jau sielvartauja dėl barnių. Jie panašūs į kokią sutuoktinių porą.
Niall dar nespėjus paskambinti į duris jas atrakinau ir pravėriau.
-Ką čia veiki? - atsirėmiau į durų staktą.
-Kaip tu taip greit atėjai? - jis sutriko, kad aš duris atidariau, ne kažkas kitas.
-Buvau virtuvėje ir pamačiau tave ateinant. Tai ko nori? Dabar antra valanda nakties.
-Atėjau pas Alisha. - jis norėjo įeiti į namus, bet aš užstojau kelią.
-Jos dar nėra namuose ir plius dabar yra naktis. Eik į savo bendrabutį ir ateisi ryte. - norėjau jau uždaryti duris, bet Niall neleido.
-Vale, meluoji. Ji viršuje. - pažiūrėjau į jį žvilgsniu: "Aš rimtai." - Jos sportbačiai čia. Ji liepė tau pasakyti, kad jos nėra. Ane? - linktelėjau pasiduodama. - Leisk pas ją.
-Ne. Niall, eik namo. Pakalbėsite kitą dieną. - papurčiau galvą neleisdama jo ir išstūmiau į kiemą. - Jei dabar išeisi, pakalbėsiu su Alisha, nes žinau, kad susipykote.
-Nu gerai, pasiduodu. Labanakt. - jis susikišo rankas į treningo kišenes ir apsisukęs apleido bendrabučio kiemą...Wouw kokia nesąmonė čia buvo.
Anoje dalyje galvojau juos suvesti, bet dabar persigalvojau (pagal nuotaiką man).
NUOMONIŲ :*
Be to, kaip pastebėjot liko vienintelė mano rašoma istorija. Gal būt dažniau sulauksit dalių :)
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️