Taip, aš neturiu ką veikti ir rašau dalis... :)
Malonaus skaitymo :*
*Alishos pozicija*
-Labas, Niall. – mano balsas skambėjo gal per daug ironiškai. Theo akys lakstė nuo manęs, prie Niall ir atgal.
-Lėlyt...Alisha. – jis linktelėjęs nuleido Theo ant žemės ir pasakęs, kad berniukas liptų į automobilį priėjo prie manęs. – du metai.
-Laimingi du metai be tavęs, iki dabar. Matau, kad Dievas manęs nekenčia. – sukryžiavau rankas po krūtine. – Žiūriu ir berniukui nesiseka turint tokį dėdį, kuris sako, kad vaikas klaida.
-Ką? – jis pasimetė susiraukdamas.
-Theo man papasakojo apie jūsų vakarykštį barnį ir aš norėjau pasikalbėti su tavo broliu, kad priima tokį neadekvatų asmenį į savo namus, o žiūriu čia pats ponas pasipūtėlis, tai net stebėtis nustojau. Malonėk prie jo nekalbėti tokių dalykų, nes jam bus emocinė trauma.
-Gerai gerai, tik nereikia nusišnekėti, jei tu jauti nuoskaudą man, kad tave praspyriau prie altoriaus, tai dabar nekeršyk per mano sūnėną, nes nepavyks. – Niall atsirėmė į automobilio kapotą ir prisidegė cigaretę. Seni įpročiai nedingsta.
-Niekas tau nenori keršyti, tiesiog negadink berniuko vaikystės, vesdamasis kažkokias kekšes į namus ir dar ne savo. – perbėgau pirštais per plaukus. – Žodžiu, nebesiruošiu daugiau gadinti sau nuotaikos kalbėdama su tavimi. Geriau, kad tavęs daugiau niekada nesutikčiau. Iki. – apsisukau ir nužingsniavau į mokyklą sutvarkyti paskutinius reikalus prieš atostogas.
Man visus metus ramybės nedavė mintis, kur Theo man yra toks matytas. Pasirodo jis buvo vestuvėse, kurios neįvyko, ir gal būt gerai, kad jų nebuvo.
*Niall pozicija*
-Niekas tau nenori keršyti, tiesiog negadink berniuko vaikystės, vesdamasis kažkokias kekšes į namus ir dar ne savo. – Alisha nervingai perbėgo pirštais per plaukus ir greit sumirksėjo. Ji panikuoja mane matydama, o aš jaučiuosi kaip niekada ramus, pats nežinau kodėl. – Žodžiu, nebesiruošiu daugiau gadinti sau nuotaikos kalbėdama su tavimi. Geriau, kad tavęs daugiau niekada nesutikčiau. Iki. – ji greitai apsisuko ir nukulniavo atgal į pradinės mokyklos pastatą, o aš nepraleidau progos nužvelgti jos kūno. Jos formos dar gražesnės nei anksčiau.
Pabaigiau surūkyti cigaretę ir įsėdau į automobilį. Theo jau buvo pats prisisegęs kėdutėje ir griaužė ant priekinės sėdynės rastą obuolį.
-Ji tavo pradinių klasių mokytoja? – išsukau iš mokyklos aikštelės link namų.
-Ne, ji mus mokina šokti ir ji labai norėjo pasikalbėti su tėčiu, dėl vakar tavo ir tėčio pokalbio. – linktelėjau suprantamai ir tyliai įjungiau vietinį radiją. – Niall, tu mokytoją pažysti?
-Atsimeni tokį didelį renginį bažnyčioje iš kur aš pabėgau užpraitą vasarą? – berniukas linktelėjo. – atsimeni tą tetą kuri liko stovėti ten?
-Ten mano mokytoja buvo? – Theo išsižiojo, o aš linktelėjau juokdamasis, nes man tas įvykis dabar atrodo toks juokingas ir bereikšmis, tai buvo tik vaikiškas mano ir Alishos pasižaidimas.
Aš jai tada Londone pasipiršau, kad ji nuo manęs nepabėgtų pas tą Joe, bet nemaniau, kad ji taip greit, per pusę metų, su visomis geriausiomis draugėmis surengs vestuves ir kone mane ten nutemps. Aš dėl jos tikrai buvau pametęs galvą, bet negalėjau vesti, aš tam buvau dar per jaunas, man buvo tik dvidešimt dveji, dabar tikrai mielu noru vesčiau, man tuoj dvidešimt penkeri ir metas bent vestuvėms, gal net ir sūnui, o gal ir dukrai.
-Dėde, galime važiuoti į parką arba į žaidimų aikštelę? – Theo silpnai spyrė man į kėdę, kad atkreipčiau dėmesį į berniuką.
-Iš pradžių važiuojame namo persirengti, gerai?
-Gerai. – Theo sukrykštavo, o aš nusišypsojau stebėdamas jį per veidrodėlį.
*Alishos pozicija*
-Nepatikėsi ką šiandien sutikau prie pradinės mokyklos, kurioje dirbu. – padaviau Hannah jos kavos puodelį ir pati atsisėdau greta.
-Na klausau. – mergina gurkštelėjo karšto gėrimo ir susikėlė kojas ant sofos.
-Horan. –jos akys išsiplėtė. – Taip, patį Niall Horan, pasirodo vienas mano mokinys yra jo krikštasūnis ir dar kalbėjausi su juo. Pasirodo jis pastarąją savaitę geria ir visokias paleistuves vedžiojasi į savo brolio namus, nes juose dabar apsistojęs.
-Apie ką kalbėjot smulkiai?
-Nenoriu net prisiminti mūsų to pokalbio išsamiai, ten greičiau buvo vienas kito kaltinimas. – papurčiau galvą. – geriau greičiau išgeriame kavą ir einame ruoštis į klubą, nes Allison, Vale ir Kamila atvažiuos už poros valandų. Noriu atsipūsti ir prisigerti, suknistus metus neturėjau nė lašo alkoholio burnoj.
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️