Skyrius - 18

5.8K 318 8
                                    

*Alishos pozicija*
Horan:
"Lėlyte, laukiu tavęs prie Liam namų. "
Aš:
"Niekur aš neisiu. Važiuok vienas"
Paspaudžiau mygtuką "siųsti" ir toliau miegojau. Grįžusi namo jaučiausi suknistai prastai, todėl tikrai nesiruošiu praleisti penktadienio su kažkokiais Horan draugeliais. Nespėjau panirti į miegą kai vėl supypsėjo mano telefonas.
Horan:
"Nenorėk, kad ateičiau pas tave. Abu žinome, kad tavo mama mane įleis."
Aš:
"Negązdink, nes nebijau. "
Išsiunčiau žinutę ir užsiklojau galvą antklode.
---
-Mažute, pas tave atėjo Niall. Sakė, nori trumpai pasiaiškinti matematiką, nes nelabai supranta. - girdėjau mamos balsą, kuris sklido nuo durų pusės.
-Negaliu. - sumurmėjau ir durys užsidarė.
-Per vėlu, lėlyte. - pajaučiau kaip nuo manęs dingsta antklodė. Suurzgiau sau po nosimi ir toliau miegojau. - Duodu dešimt sekundžių lipti iš lovos arba būsi nunešta su tokia apranga, kuria esi dabar pasidabinusi. - prasimerkiau ir susitikau su Horan veidu. Nuleidau akis iki savo kūno, buvau apsirengusi Nike treninginėmis kelnėmis ir palaidine.
-Aš jaučiuosi suknistai prastai, o tu lyg nežinia kas atsivelki ir vadovauji ką man daryti! - pusbalsiu surikau lipdama iš lovos.
-Man nerūpi. Tu ir taip skolinga už Michael. - Horan stovėjo prieš veidrodį ir tvarkėsi plaukus. Nužvelgiau jį ir nejučiomis prikandau lūpą. Vaikinas buvo apsirengęs laisva palaidine, odine striuke, aptemptais pilkos spalvos džinsais ir Supras firmos batais. - Žinau, kad esu gražiausias vaikinas mieste. - tyliai sukikeno išsitiesdamas.
-Nesusireikšmink. - numojusi ranka iš spintos išsitraukiau juodus džinsus ir maikutę trumpomis rankovėmis. - Einu aš į vonią. Nenaršyk po mano daiktus.
--------
Išėjau iš vonios jau apsirengusi ir atsisėdau prieš savo makiažo staliuką, kad išsidžiovinčiau plaukus ir pasidaryčiau makiažą. Horan sėdėjo ant lovos ir maigė telefoną. Tiesą pasakiusi tikėjausi, kad nelauks ir išeis. Pasiėmiau iš stalčiaus šepetėlį ir plaukų džiovintuvą. Kuo atsargiau šukavau kiekvieną sruogą kai buvau priversta sustoti, nes Horan atsistojo už manęs ir žiopsojo pro petį.
-Kodėl tu pjaustaisi? - iš jo lūpų išėjo klausimas, kuris privertė mane sustingti. Nuleidau akis iki savo riešų ir pamačiau, kad pamiršau užsidėti ant rankų apyrankes.
-Tai nėra tavo reikalas. - burbtelėjau ir stengiausi ignoruoti faktą, kad dabar noriu susisukti į patalus ir verkti. Šis klausimas visada mane graudina.
-Aš tavęs mandagiai klausiu. - jis pro veidrodį žiūrėjo man į akis.
-Aš tau mandagiai atsakau jog nenoriu apie tai kalbėti. - įsijungiau plaukų džiovintuvą nutraukdama pokalbį.
------
Sustojome prie vasarnamio, po valandos kelio, nuo kurio sklido tranki muzika, o kieme buvo pilna jau girtų paauglių. Giliai įkvėpusi išlipau iš automobilio ir apsidairiau po apylinkes. Sodyba buvo nuošaliai, jokių kaimynų nesimatė, aplink buvo tik miškeliai. Puiki vieta padaryti vienas kitam.
-Eime, noriu, kad dar liktų žolės. - Horan paėmė mano ranką ir vedėsi link namo. Žinau, kad tai buvo jog nepasiklysčiau tarp girtų paauglių, tačiau, tikrai malonus jausmas, kai kažkas laiko ranką, o ypač vaikinas.
Tylėdama sekiau paskui vaikiną link vidinio kiemo. Sustojome prie stalo, aplink, kurį sėdėjo trys vaikinai.
-Nemaniau, kad atvažiuosi! - nuo stalo pašoko kažkoks tamsiaplaukis vaikinas. - O ir šią gražuolę atsivedei! Sveika, aš Leo. - vaikinas paspaudė man ranką ir mirktelėjo. Nuo jo sklido rūkalų ir alkoholio kvapas, akys buvo paraudusios, plaukai suvelti.
-Alisha. - sumurmėjau nedrąsiai.
-Žinau, tavo figūra labai graži. - prikando lūpą ir norėjo apkabinti per liemenį, bet buvau patraukta į šoną tvirtos Niall rankos.
-Ji su manimi, Leo. - burbtelėjo Horan ir atsisėdo pasisodindamas mane greta. Sėdėjau ir nervingai tryniau delnus, man nepatiko tas kvapas ir ši girtoji aplinka.
-----
-Imk. - prieš nosį pamačiau suktinę. Pakėliau akis, ją man siūlė T.J.
-Nemanau, kad tai gera mintis. - papurčiau galvą.
-Nebijok Horan nesakysim. - pamerkė akį Leo. Linktelėjau ir paėmusi įtraukiau dūmą ir išpūtusi atidaviau atgal T.J. - Žinojai, kad tu labai patraukli? - prie manęs prisislinko Leo  ir apkabino per juosmenį. Tyliai kikenau, tikriausiai žolės poveikis. - Labai graži. - pajaučiau Leo šiurkščias lūpas ant savo kaklo. Man tai nelabai patiko, bet buvau pakankamai apsinešusi nuo alaus ir žolės, kad atstumčiau vaikiną.
-Aš tau sakiau, kad ji su manimi. - už manęs pasigirdo griežtas balsas. Pasukau galvą ir pamačiau jau apsvaigusį Niall. Pakankamai apsvaigusį, jog net svyravo vietoje.
-Horan, ji nedaiktas. - papriekaištavo Leo. T.J ir Howard nesikišo į pokalbį.
-Taip, ji nedaiktas. - vieną akimirką Leo dar sėdėjo šalia manęs, o kitą jau gulėjo ant žolės nuo Niall smūgio. - Viskas, vakarėlis baiktas. Einam. - buvau greitai pastatyta nuo suolo ir išvesta iš kiemo link automobilio.
Ėjau ir kikenau nežinia iš ko. Tiesiog, viskas buvo juokinga.
-Mus parvež mano blaivas draugas pas mane į namus, tavo mama žino, o tu nustok kaip kvailė kikenti. - Niall piktas pasodino mane į automobilio galą ir pats atsisėdo. Priekyje sėdėjo juodų plaukų, tatuiruotas vaikinas.
-Zayn, Alisha. - iš priekio atsisukęs šyptelėjo ir užkūrė automobilį.
-Aš noriu namo, o ne pas tave. - burbtelėjau pasirėmusi į langą.
-Tu prirūkiusi žolės. Nenoriu, kad tavo mama man sprandą nusuktų ir viskas ši tema baigta. - Horan suurzgė ir įniko į telefoną.
******
Bom!
Nauja dalis!!
Laukiu jūsų nuomonių ir Ačiū, kad skaitote :*
With love An Irish wife :*

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now