2 sezonas. Skyrius - 36

3.9K 329 43
                                    


*Alishos pozicija*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Alishos pozicija*

-Jei nieko nebūtų namuose, tu jau taip negulėtum. - Niall grubiai sujungiai mūsų lūpas.
Net nesipriešindama apkabinau jo kaklą prisitraukdama arčiau. Man tikrai jo trūksta. Ypač per pastarąją savaitę, kai neišeidavau iš šokių salės, o vakarais krisdavau veidu į lovą ir iškart miegodavau. Išvis per tą savaitę jo nė karto nemačiau, nors kiek žinau, jis lankėsi šiame bendrabutyje labai dažnai su Harry.
Apsikabinau kojomis vaikino liemenį ir įvėliau pirštus į jo purius plaukus. Niall šyptelėjo per bučinį ir švelniai savo pirštais perbraukė per mano žandikaulio liniją, kas privertė mane sudrebėti.
-Kaip man sunku to nepadaryti, žinant kai kažkas yra apačioje ir viską gali girdėti. - Horan nutraukęs bučinį sumurmėjo man į lūpas. Prikandau savąją lūpą susigėdusi ir prasimerkiau. Iškart mano akys susitiko su ryškiomis Horan akimis.
-Nori šiandien pasilikti pas mane? - net nesupratau kaip šis klausimas išsprūdo iš mano lūpų. Mačiau kaip Horan akys sužiba, tikriausiai nuo jo minčių, ką aš turėjau omenyje.
-Jei nori. - truktelėjo pečiais atsitraukdamas.
-Bet aš neturėjau omenyje sexso. Aš tiesiog siūlau pasilikti. - pasiėmiau savo arbatą.
-Ai tai neydomu. Einu į apačią. - Horan nulipęs nuo lovos, greit dingo už durų. Susiraukiau supratusi, kad jis nori iš manęs tik malonumo.
Suknistas Horan.
Susinervinusi padėjau puodelį ant spintelės ir susisukau į dekį, kad galėčiau pasnausti.

Jau kieme buvo sutemę kai aš atsibudau ir pasirąžydama užkabinau kažką šalia savęs. Greit atsisėdau ir įjungiau stalinę lempą. Po antklode susisukęs miegojo Horan, o jo drabužiai buvo ant lovos rėmo.
-Eik miegot. - suniurzgėjęs pakišo galvą po pagalvę.
-Ką tu čia veiki? - susiraukiau išlipdama iš lovos.
-Pati pakvietei pasilikti, todėl ir pasilikau, o dabar malonėk išjungti šviesą. - sugriežusi dantimis pasiėmiau savo miegojimo palaidinę, bei naujus apatinius ir nuėjau į vonią. Tikriausiai miegojau kokias keturias valandas, todėl dabar neužmigsiu pusė nakties.
Tiesiog puiku.
Atlikusi visus švaros reikalus grįžau į kambarį ir pasiėmusi kompiuterį atsiguliau į lovą. Įsijungiau Twitter ir tumblr, bei YouTube. Tyliai įsijungiau muziką ir naršiau internete.
-Rimtai, Alisha? Muzika? Pirmą valandą nakties? - Horan pašoko iš lovos ir atėmė mano kompiuterį. - Eik suknistai miegoti. Ne visi miegojo dieną, kaip tu. - padėjo jį ant stalo ir vėl grįžo į lovą.
-Tai ką man dabar siūlai veikti kai aš miego nenoriu? - sukryžiavau rankas po krūtine. Horan sukikeno pažiūrėjęs į mano krūtinę. - Nu, Niall, nežiopsok į mano krūtinę! - surikau suskėsčiodama rankomis.
-Suknistai eikit miegot abu! - iš už sienos pasigirdo piktas Kamilos balsas.
-Neaiškink! - Horan atriko atgal ir įsitaisė lovoje. - Ką veikiam? Nes žinau, kad dabar neleisi man miegoti.
-Nežinau. - truktelėjau pečiais ir atsirėmiau į lovos atlošą. - Gal eime pasivaikščioti? - išsišiepiau ir Horan atsidusęs išlipo iš lovos pasiimdamas drabužius.

Žingsniavome abu tuščiomis miestelio gatvėmis. Aš susikišau rankas į treninginių kelnių kišenes ir paspyriau akmenuką, kad sudrumsčiau nejaukią tylą.
-Kodėl tu čia atvažiavai? - pakėliau akis į jį.
-Man pagal mainų programą paskutiniems metams buvo pasirinkimas vykti į Vokietiją arba čia,  todėl pasirinkau čia, nes man nepatinka Vokietija. Net nežinah kodėl. - truktelėjo pečiais. - Ir tikrai aš mažiausiai tikėjausi sutikti tave čia ir dar tokią populiarą bei seksualę.
-Viskas buvo gerai iki paskutinio žodžio. - sukikenau perbėgdama pirštais per plaukus.
-Ką? Aš tiesą pasakiau. - suskėsčiojo rankomis ir viena apkabino mane per pečius, o aš viduje sušokau trumputį laimės šokį. - Tikrai nesitikėjau tavęs čia sutikti. Išvis nesitikėjau kada nors tave pamatyti.
-Žinok, keista, bet ir aš nesitikėjau, bet gavosi, kaip gavosi.
-Tiesa. - linktelėjo. -  Kaip tavo pusseserei Gabby sekasi?
-Rimtai, Niall? - greit atšokau nuo jo, o blondinas liko nesupratęs. - Viskas suknistai puiku ir tu tik šast ir klausi kaip sekasi mano pusseserei! Gali jos pačios paklausti, nes aš tau nesiruošiu atsakyti!
-Kas tau yra? - Horan garsiai nusikvatojo lyg pasityčiodamas iš manęs.
-Nieko, tiesiog tu esi didelė pasipūtėliška šikna, kuri apart savęs ir savo didelių norų nieko nemato! - dūriau pirštu jam į krūtinę.
-O kokio tu manęs nori? - susiraukė iš nepasitenkinimo.
-Truputėlį rūpestingesnio gal būt?! Arba nuoširdesnio?! - apsisukau ant kulno ir žingsniavau atgal link bendrabučio.
-Kokio nuoširdumo nori iš manęs?! - Horan sekė paskui mane rėkdamas kaip koks laukinis. - Tu nori iš manęs nuoširdumo?! Gerai! Tu vis dar man patinki!

Nuomonių :*

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now