*Alishos akimis*
Niall: Lėlyte, jau laukiu tavęs prie namų vartų ir galėtum neversti manęs laukti :*
Alisha: Palauksi, vie tiek ne ką veiki.
Įsidėjau telefoną į delninę ir ant timpų apsimoviau pilkus, žieminius batus virš kelių, su kulnu. Tikrai aš nesiruošiu dėtis suknelės ir po to šalti. Pasitvarkiau puošnesnę palaidinę ir vėrinį, pasiėmiau delninę ir nusileidau į apačią.
-Mama! Aš išeinu su Niall! - surikau besidėdama paltą ir už kelių akimirkų koridoriuje pasirodė mama.
-Anūkų anksčiau laiko nenoriu, bet pasilinksmink. - šyptelėjo. - Kaip mano dukra greit užaugo. - nusišluostė ištryškusią ašarą.
-Mama, neverk, nes ir aš pravirksiu, o tada mano makiažas nubėgs.
-Gerai, bėk, nevertusi Niall laukti. - linktelėjau ir išlėkiau pro duris. Prie vartelių, pasirėmęs, stovėjo Niall su
...gėlėmis rankose?
Man gal vaidenasi?
Ne, Alisha, jis tau atnešė gėlių, dabar mirk iš laimės.
-Pagaliau! - suskėsčiojo lasva ranka, kuria nelaikė gėlių.
-Aš moteris, man galima. - uždariau vartelius iš kelio pusės. Jaučiuosi lyg net nebūtų nieko įvykę šiandien ryte. Net keista.
-Čia tau. - ištiesė man gal 9 herberas. - Net nežinau kaip čia pasakyti, nes senai dovanojau kažkam gėles. - pasikasė kaklą.
-Viskas gerai. Ačiū labai. - šyptelėjau.
-Gerai, o dabar lipame ir važiuojame, nes vėluojame. - įsėdau į keleivio vietą, o Niall greta.
-Kur važiuojame? - iškart pasmalsavau.
-Ten, kur galėsime pasikalbėti. - Rimtai prakalbo. - Tu papasakosi apie visus savo randus, o aš apie Josephine. Manau jau pats laikas neslėpti, nes esame tokiame pat draugų lygyje kaip ir visi kiti. - pridūrė. Mano kūnas išsitempė, kad turėsiu jam papasakoti apie savo žalojimąsį.
-Bet jei aš nenoriu pasakoti apie savo randus? - nugurgiau seilę.
-Turėsi, jei nori sužinoti viską apie Josephine, kas įvyko tarp jos ir Joe, bei kodėl aš jo taip nekenčiu. Dabar daugiau nieko nebeklausinėk, nes vis tiek nesakysiu nieko.
-Nu gerai. - atsidusau pasiduodama.-------------
-Niall? - nutęsiau kai sustojome prie kažkokios trobelės užmiestyje.
-M? - išjungęs automobilio variklį atsisuko į mane.
-Tu čia mane išprievartausi ir paliksi? - ironiškai nusijuokiau kai jis prapliupo nuoširdžiai juoktis.
-Nejuokauk. Čia mano tėčio sodo namelis ir jis ketino jį visą atrestauruoti, bet kai tėvai išsiskyrė ir jis persikėlė į Dubliną visas liko. Dabar lipam. - nedrąsiai linktelėjau ir išlipau iš automobilio paskui jį. - Nebijok neišprievartausiu. - nuo galinės sėdynės paėmė porą dekių ir užrakinęs automobilį parodė, kad sekčiau paskui. Linktelėjau ir nusekiau sodo namelio vidų. - Neklausk kodėl taip tvarkinga, nes čia Sophia ir Elenor nuopelnas. - įleido mane į vidų ir uždarė duris. Peržvelgiau akimis vidų. Čia buvo vienas didelis kambarys su jau degančiu židiniu, daug antklodžių ant grindų, padėklai su maistu ir šampanas, šviesą be židinio skleidė nedidelės lemputės, kurioms veikti reikalingos baterijos. Prie sienos buvo laiptai, o po jais durys tikriausiai į virtuvę.
-Leisk spėt. - nusijuokiau parodydama po visą erdvę.
-Taip, man jos ir viską padaryti padėjo. - pavartė akis.
-Tai labai miela. - prikandau lūpą.
-Jauskis kaip namuose. - padėjo dekius ant grindų, greta visų antklodžių.------------
-Iš manęs pradėjo tyčiotis nuo penktos klasės, kad esu stora, negraži, nu žodžiu dėl visko prikibdavo prie manęs. Aname mieste neturėjau nė vieno draugo, visada buvau viena. Aš pradėjau pjaustytis nepakėlusi viso spaudimo iš aplinkos, tėvai vedė pas psichologę, ji nė truputėlio nepadėjo, todėl jie nuleido rankas, o galiausiai tėvas išdavė mamą ir jie išsiskyrė, man nežinant ir aš atsikėliau čia. Čia būdama irgi kelis kartus pjausčiausi, bet dabar man manau to nebereikia, nes turiu draugus, kurie man padeda. - šyptelėjau ir nusišluosčiau visas ištryškusias ašaras per savo trumpą pasakojimą.
-Nemaniau, kad taip baisiai tau viskas buvo. Atrodė, kad tu trokšti jų dėmesio, todėl ir vaidinai tokią nekaltutę. - Niall paėmė mano kairę ranką ir nuėmęs visas apyrankęs, bei laikrodį įsistebeilijo į randus, jau norėjau patraukti ranką, bet jis neleido suspausdamas ranką stipriau ir priglaudė savo lūpas prie randų. Mano visu kūnu nuėjo stipri elektros srovė kai jis lūpomis pradėjo kilti iki mano kaklo ir tada iki lūpų.
Neatsispyrusi įvėliau pirštus į jo plaukus ir leidausi paguldoma. Viskas vyko žaibišku greičiu, kad susivokiau kai jau buvome tik su apatiniais ir Niall iš džinsų kišenės išsitraukė mėlyną pakelį.
Visada pasiruošęs.
Kai suvokiau kas tuoj bus mano kūnas išsitempė iš baimės.
Alisha, žinom, kad to nori. Tau 18 ir tu dar nekalta. Sumurmėjo mano pasamonė.
Niall nežvilgtelėdamas į mane dantimis praplėšė pakelį ir viską susitvarkęs užgulė mane nuimdamas mano apatinius.
-Tu dar nekalta? - lėtai linktelėjau. - Taip ir maniau. - pusė lūpo šyptelėjo. - Aš pasistengsiu, kad neskaudėtų, lėlyte. - giliai įkvėpiau stengdamasi nusiraminti kol Niall patogiai įsitaisė tarp mano kojų.
Kai pajaučiau jo galiuką prie savo vietelės dar labiau įsitempiau ir sudrebėjau.
-Nebijok taip. Aš būsiu švelnus. - suglaudė mūsų lūpas įeidamas į mane. Į jo lūpas išleidau skausmo aimaną. Niall stengėsi judėti lėtai kol mano kūnas atsipalaidavo ir baigėsi skausmas.
Niall tvirtai pasirėmęs prie mano galvos užtikrintai judėjo prikandęs lūpą arba vis pabučiuodamas man į kaklą. Po Niall tvirtų judesių suklykiau pirmą kartą gyvenime pasiekusi orgazmą. Tai velniškai gera.
Niall kūnas sukrito ant manęs ir jis padėjęs galvą man ant peties giliai kvėpavo kai aš savo ruoštu įvėliau pirštus į jo drėgnus plaukus.
-Papasakok viską kas nutiko su Josephine....*******
Boom!
Pakankamai ilga dalis gavosi, nes niekur neradau kur nutraukti + pirma dirty šioje istorijoje!!!
Kažkokia nevykus :/
Laukiu nuomonių dauuug ir ilgųųų, nes kitaip nesistengsiu rašyti naujos greičiau ;)
With love An Irish wife ❤❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️