*Alishos akimis*
-Labas rytas. - įėjau į šokių salę persirengusi sportinę aprangą. Keista, kad pirma paskaita universitete yra praktinė choreografija, o ne teorinė.
Salė buvo tuščia, o prie aparatūros, nugara į mane, stovėjo vaikinas. Pirmą kartą jį matau šiame universitete.
-Sveika, palauk paruošiu muziką. - atsirėmiau į veidrodį ir pasitvarkiau timpas.
-O kur visi kiti? - nustebau, nes mano klasėje turėjo buti penkiolika mokinių.
-Šiandien dirbsiu su tavimi. Noriu susipažinti su visais individualiai. Aš Alperen, tavo naujas šokių mokytojas. - vaikinas atsisuko į mane veidu. Greitai akimis nuskenavau jį nuo galvos iki kojų. Mokytojo žandikaulis ryškiai matomas, plaukai sukelti, akys gilios, balta šypsena. Jo ryškius raumenis pabrėžė laisva probleminė palaidinė ir treninginės kelnės.Jis karštas ir daugiausia duočiau dvidešimt keturis metus.
Alisha, tu turi vaikiną.
Papurčiau galvą nuvydama mintis šalin.
-Alisha aš, o kuriuos mes šokius šiandien mokysimės? Improvizuotus, modernius? - šyptelėjau atsitraukdama nuo veidrodžio.
-Pramoginius. Šie metai pagrinde yra skirti jiems, nes pernai moderną mokinotės, todėl ir šiais metais mokysiu jus.
-Oh...gerai manau. - atsistojau viduryje salės. - tai nuo ko pradėsim? - susvyravau vietoje.
-Žiūrėsiu ar leidi vyrui vesti tave šokyje, kad nebūtų bėdų. - įjungė tango muziką ir atėjo prieš mane. Žiūrėjau jam į akis, kai jis greitu judesiu mane prisitraukė prie savo tvirtos krūtinės ir nulenkė padarydamas puslankį.Nesipriešinau jam, nes nežinau ką mokytojas planuoja toliau daryti ir nuspėti šokio žingsnius nepažįstant žmogaus yra labai sunku.
Jis žengė žingsnį į priekį žiūrėdamas man į akis, o aš tiesiog paklusau grojančiai muzikai, kuri tiesiog mane užbūrė. Girdėdama muzika užmirštu visas bėdas ir darausi lengva lyg pukelis, blaškomas vėjo.
-Šaunuolė. - mokytojas atsitraukė nuo manęs ir išjungė muziką, o aš likau stovėti viduryje salės.*Niall pozicija*
-Man ši spalva nepatinka, geriau buvo mėlyna, kaip aname universitete. - suburbėjau eidamas į stadioną su Nash, kur turėjo vykti pirmoji treniruotė. Jis keistai tylus, kaip niekada. - Kas tau šiandien darosi? Tyli lyg žemę pardavęs.
-Nieko, tiesiog...ai nesvarbu. - papurtė galvą. Jis kažką slepia ir aš turiu tai sužinoti.
-Sakyk. - suurzgiau. Pats nebuvau puikiausios nuotaikos po vakar, todėl mane taip lengva suerzinti.
-Nu tai ne tavo reikalas, tu nepriklausai tam draugų ratui, plius persistengsi dar labiau jei pasakysiu. - jis paspartino ėjimą, kad nutoltų nuo manęs.
-Kokiam draugų ratui? - pasivyjau ir pagavęs už peties atsukau į save. Jis ką mane kaip draugą palieka?
-Tam kuriam priklauso Vale, Allison, Hannah, Thomas, Louis, Liam, aš ir Alisha. - jis greit vardino vardus žiūrėdamas man į akis.
-Tai jūs mane išduodat dėl keleto mergų ir to locho? - susiraukiau.
-Taip, nes tu monstras, kuris skaudina visus, kurie yra aplink, mes nenorime likti ant ledo po kiek laiko. - pastūmė mane ir nubėgo prie Thomo ir jo draugelių. Suurzgiau ir atsisėdau prie vartų, ant žolės.
-Thomai! - stadione nuaidėjo merginos balsas. Pasukau galvą į tą pusę. Iš ten parėjo merginos su aprangomis. Tikriausiai repetuos pasirodymą skirtą varžyboms.
Mergina apkabino Thomą ir pabučiavo į lūpas, o po to pasisveikino su visais vaikinais.
Nulenkiau galvą į žolę ir ramiai laukiau treniruotės, nenorėjau matyti jų, nes kitaip nesusilaikęs užvoščiau tam pasipūtėliui.
-Niall. - prie savęs išgirdau švelnų merginos balsą. Pakėliau akis. Ten stovėjo Vale. - Galiu prisėst? - linktelėjau ir mergina atsisėdo šalia manęs. - Ko toks prislėgtas?
-Manau tau tai nerūpi ir dar viską papasakotum jiems. - parodžiau į grupelę žmonių.
-Ne. - papurtė galvą. - Gali sakyti, niekada neišduodu paslapčių.
-Kad nėra ką pasakoti. Slegia praeitis su Alisha. - atrėmiau galvą į vartus. - Nepatinka man matyti ją su Thomu. Taip ir norisi jį išjungti prie visų.
-O kodėl tu prieš savaitę taip iškoliojai Alishą? - blondinė nukreipė temą.
-Man tada visi nervai liejosi per kraštus ir nesusilaikiau. Žinau, kad per stipriai.
-Jo, ji net save žalojo. - atsiduso. Greit pasukau veidą į jos pusę, mergina užsidengė burną supratusi, kad to negalėjo man sakyti. - Tu nieko negirdėjai.
-Ji pjaustėsi? - lėtai pakartojau bandydamas suvokti kaip yra iš tiesų.
-Jo, parbėgo tada ir užsidarė vonioje. Mes tiksliai to nežinom, bet numanom, kad ji žalojosi. Niekam nesakyk, nes tai paspaltis. - papurtė galvą.
-Gerai. Tau išsprūdo. - šyptelėjau. - Tau patinka Thomas? Na, kaip Alishos vaikinas.
-Iš pradžių labai nepatiko, bet tiesiog pripratau prie jo per du metus. Jis mano nuomone per daug valdingas ir per daug paleistuvis. - Vale padėjo galvą sau ant kelienų.
-Kodėl paleistuvis? - susiraukiau.
-Prieš keletą mėnesių jis permiegojo su Lora, aš juos užtikau, bet jie manęs nepastebėjo. Aš norėjau jai pasakyti, bet neišdrįsau. - atsidusau.
- Tu turi jai pasakyti. Visiems būtų geriau ir aš tada atsiprašyčiau jos, nes dabar Alisha su manimi nekalbės per jį.
-Negaliu. - papurtė galvą. - pats pasakyk jei nori, aš bijau jos reakcijos.
-Gerai, aš pasakysiu...
********NUOMONIŲ ❤❤❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️