*Alishos pozicija*
-Man atrodo aš jau padauginau. - Louis susvirduliavo bandydamas pasiimti dar vieną alaus butelį, bet nepataikė jo paimti ir pradėjo juoktis.
Tiesą pasakius, visi, iškyrus mane, yra pakankamai įkaušę, o Louis ir Niall yra ant komos slenksčio. Abu sėdi ir kikena iš niekur nieko, o visi kiti prisideda prie jų. Aš vienintelė sėdžiu ir stebiu, kad neįvyktų jokia nelaimė.
Atsidususi pasiėmiau telefoną ir įsijungiau Snapchat programėlę.
Buvo keletas Snap'ų nuo Gabby:Šita šukuosena gerai?
Ne, šita geriau.
Pasiruošus tiesiai į Coachella festivalio paskutinį vakarą.♡♡
-Mažute, kodėl tu negali taip puoštis, kaip Gabby? - prie manęs prisišliejo Niall, apkabindamas iš nugaros.
-Nes aš ne jos stiliaus. - pasimuisčiau, kad jis patrauktų rankas nuo manęs. Tas stiprus alkoholio tvaikas pasiekė mano nosį, kad net supykino.
-O tai būtų labai gražu. - sukikeno pakštelėdamas man į kaklą ir toliau įsiliejo į pokalbį su kitais. Nusivaipiau ir greit pakilusi nuo sofos dingau ne tik iš svetainės, bet ir iš pačio bendrabučio. Nebenoriu uostyti to alkoholio kvapo ir nepakeliamo triukšmo mano ausims.
Susikišusi rankas į megztuko kišenes neskubėdama žingsniavau miestelio gatve. Beveik iš kiekvieno bendrabučio grojo garsi muzika ir girdėjosi žmonių riksmai. Prieš keletą mėnesių aš tikrai būčiau buvusi viename iš tų trankių vakarėlių pakankamai girta, bet ne dabar, nes nebėra mano pagrindinio vakarėlių partnerio, Thomo.
Atsidususi atsisėdau universiteto kieme, ant pievelės, kur yra ramiausia.
Keista, bet jaučiuosi kažkodėl liūdna ir noriu prasmegti skardžiai žemę. Pradedu niekur nepritapti ir geriau būčiau viena, nei su kažkuo.
-Ką čia veiki? - prieš save išvydau Nathan.
-Pas mane bendrabutyje visi geria, o aš nenoriu. - Jis atsisėdo greta manęs ir įtraukė cigaretės dūmą. - O tu kur eini?
-Ėjau link Thomo vakarėlio, bet pamačiau tave ir sutojau. - šyptelėjo, o aš jam atgal. - Kaip Allison stadija?
-Girta, kaip ir visi kiti. - ištiesiau kojas, kad būtų patogiau.
-Gal eime su manimi į tą vakarėlį? Norėjau pakviesti ją, bet jei jau girta, tai tikrai nesivesiu. - papurčiau galvą nesutikdama. - Ai, pamiršau, kad tu ir Thomas vienas kito exs. Atsiprašau.
-Nieko tokio, aš ir stengiuosi tai pamiršti, nors sunkiai sekasi. - atsirėmiau delnais į žolę ir atsistojau. - Eime gal būt? Man vis tiek pakeliui ir kažkaip nesinori, kad bendrabutis liktų be langų. - su mano pagalba jis atsistojo ir abu bekalbėdami patraukėme link bendrabučių.
-Alisha!! - sustojau priekyje išgirdusi Niall balsą. Abu su Nathan susižvalgėme, bet jo niekur nebuvo. - Jos suknistai niekur nėra! Liam, jos nėra!! - iš už mano kiemo vartelių išėjo Niall ir norėjo eiti link Thomo bendrabučio, bet Liam jį sustabdė. Horan neišgalėjo išstovėti vietoje, o svirduliavo į visas puses. - Pasitrauk! Jis bus pas tą šiukšlę!
-Nurimk! Jos ten nėra! - Payne jį pakratė ir tada Niall truputį nurimo. Parodžiau, kad Nathan eitų į kitą kelio pūsę, o pati patraukiau link tų dviejų. - Štai ir ji! - Liam lengviau atsipūtė pamatęs mane ir parodė į tą pusę .
-Kas čia vyksta? Ką jūs išdarinėjate? - priėjau prie jų. Niall žiūrėjo į mane blizgančiomis, lyg stiklas, akimis.
-Kur buvai? - jis atsisuko į mane.
-Pasivaikščioti, o kodėl tu toks girtas ir dar gatvėje? - susiraukiau. Atrodo išėjau tik dvidešimčiai minučių, o jis dvigubai girtesnis nei palikau.
-Maniau, kad pabėgai nuo manęs. - jis greit mane apkabino ir pradėjo siūbuoti į šonus.
-Jam jau haliucinacijos prasideda, nuo tokio didelio alkoholio kiekio. Pradėjo lakstyti lyg pakvaišęs ir rėkti, kad pabėgai nuo jo. - Liam pasukiojo pirštą prie smilkinio, o aš linktelėjau apkabindama jį.
-Nebebėk daugiau nuo manęs. Prašau, labai prašau. - atrodė, kad Niall tuoj apsiverks.
-Gerai, nepaliksiu. - šyptelėjau paslėpdama savo veidą jo kaklo įlinkyje. Jo kvepalai užgožia visą alkoholio tvaiką. - Dabar eime miegoti. Gerai? - atsitraukiau nuo Niall ir psžiūrėjau jam į akis. Horan linktelėjo ir nuoširdžiai šyptelėjo pusė lūpos.
Su mano ir Liam pagalba greit atsiradome prie svetainės, kurioje buvo pats vakarėlio įkarštis.
-Oooo Niall. Pareik čia, eržile! Dar liko du buteliai viskio! - per visą bendrabutį suriko Harry.
-Ne, aš jau einu miegoti su Alisha ir jūs tyliau. - Horan susvyravo pridėjęs pirštą prie lūpų ir pradėjęs tildyti visus. Visi, iki vieno, greit nutilo ir man liko sunkiausia dalis, užvesti jį į antrą aukštą.
-Eime. - paėmiau jį už rankų.
-Palauk. - jis sustabdė mane. - Žinau, kad to neprisiminsiu ryt, bet privalau pasakyti, kai visi mane girdi, aš tave įsimylėjęs iki ausų, Alisha...Kaip pastebėjot man minčių krizė...
P.S paskaitykit mano naują istoriją su Joe "Life kiss".:)
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️