2 sezonas. Skyrius - 9

4.3K 280 20
                                    

*Alishos pozicija*

-Ne, jis tiesiog mano mokyklos mokinys ir nelabai aš jo pažįs...
-Pažįsta, nes aš jos exs. – Horan išsišiepė iki ausų.
Thomas lėtai atsisuko į mane ir susiraukė. Žiūrėjau tiesiai į jo žalias akis ir galvojau ką turiu atsakyti. Negalėjau meluoti ir net nesugalvojau ką galėjau sumeluoti jei išdrįsčiau.
-Kodėl tu man to nesakei vakar? - jis po trumpos tylos prabilo,  pažiūrėjo į Niall ir jo žvilgsnis vėl grįžo ties manimi.
-Am. Nebuvo progos gal? - greit sumirksėjau.
-Meluoji! - Thomas ir Niall suriko kartu. Abu susižvalgė. Ne, tik nesusimokykit abu prieš mane!
-Nu nenorėjau tau sakyti. - atsidusau nuleisdama galvą. Dabar arba bus scena, kad aš iškart nepasakiau, arba viskas bus gerai.
-Viskas gerai, mažute. - tvirtos rankos apjuosė mano kūną ir pajaučiau kietą vaikino krūtinę. - Man nerūpi jis. Buvo svari priežastis jei nepasakei. - sumurmėjo man į plaukus prieš tai juos švelniai pabučiuodamas.
-Fu su savo tom meilėm seilėm. Seilėkitės bent ne viešoje vietoje. - Niall garsiai suriko, todėl buvau priversta nuo jo atsitraukti.
-Palauk truputėlį. - Thomas lupomis prilietė mano kaktą ir atsistojo iš savo vietos. - Eime trumpam, Horan, noriu pasikalbėti su tavimi. - blondinas linktelėjo ir pakilęs paskui jį išėjo iš stadiono.
-Manau bus muštynės. - pasilenkęs į priekį sumurmėjo Liam.
-Ne, Thomas niekada nepuola pirmas muštis. Nebent Horan jį galutinai išmuš iš vėžių, įžeisdamas Alishą arba kurį nors iš jo draugų. - Jason papurtė galvą paneigdamas Payne žodžius.
-Nemaniau kad jis toks taikus. - Liam grįžo į savo vietą.
-Nebijai, kad Niall pasakys jog jis buvo šianakt pas tave ir jūs miegojot vienoj lovoj? - Allison susiraukė atsisukdama į mane.
-Ne, nes jam pačiam gerai kliūtų, kad lindo prie manęs. Niall nėra toks durnas, koks atrodo. - gurkštelėjau šaltos arbatos iš Starbucks.
-Bet jis labai karštas. - atsiduso Lora sukdama plaukų sruogą ant piršto.
-Jis jos buvęs, o tu jos draugė. - burbtelėjo Vale.
-Nu ir kas? Buvęs, bet ne esamas. Ar taip, Alisha?
-Mhm. - linktelėjau ir susmukau kėdėje nepatenkinta. Matai, buvęs,o ne esamas.

*Niall pozicija*

Sekiau paskui Thomą link stadiono tvoros prie kurios turėtume ramiai pasikalbėti, tikriausiai dėl mano chamiško elgesio su jais

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sekiau paskui Thomą link stadiono tvoros prie kurios turėtume ramiai pasikalbėti, tikriausiai dėl mano chamiško elgesio su jais.
Mano planas einasi puikiai. Aš juos išskirsiu pasinaudodamas savo šlykščiausius metodus, tegu Alisha kenčia, kaip aš kentėjau, kai ji išvyko, net nepasiūlisi man vykti su ja ir  daugiau nebegrįžo į Birmingham.
Aš buvau lyg merginos marionetė. Priverstas tapti mielu ir rūpestingu, nors toks senai nebebuvau. Šiandien ryte dar maniau, kad kažką jai jaučiu po dviejų metų pertraukos, bet po Loros žodžių, kad su Thomu Alisha susidėjo mažiau nei po mėnesio čia atvykus, mano neapykanta jai grįžo, grįžo su didesne banga nei ankščiau. Ji buvo antras žmogus, kurį taip mylėjau ir antras žmogus, kuris suknistai sutrypė mano širdį.
-Nu ko nori? - atsirėmiau į stadiono tvorą ir prisidegiau cigaretę.
-Gerai iškart prie reikalo. Mes vienas kito nemėgstame, čia aiškus faktas, bet kodėl tu nori pakenkti Alishai? - Thomas susikišo rankas į džinsų kišenes.
-Nes ji mano exs, ko dar nesupranti? - kilstelėjau antakį.
-Tai kas? Ar ji kalta, kad tu čia atsidūrei? - linktelėjau.
-Jei ne mano lakstymas paskui ją prieš du metus, aš būčiau buvęs geriausiame sporto universitete, bet per rūpinimasį ja užmiršau savo lemiamą pokalbį ir dabar turiu trintis su tokiomis šiukšlėmis kaip jūs. Vienintelė normali tai Lora. - numečiau nuorūką ir sutrypiau.
-Ei. - Thomas pagriebė už mano marškinėlių. - Niekas nevadins mūsų šiukšlėmis. Niekas nekaltas dėl tavo nenusisekusio gyvenimo.
-Atstok. - pastūmiau jį su visa savo jėga. - Gerai, jūs ne šiukšlės, bet Alisha tikrai, kad paleistuvė. - Išsišiepiau, bet mano šypsena greit dingo kai sulaukiau stipraus smūgio į žandikaulį...

*****

Hello, babes!!!

Grįžau su nauja dalimi.
Trumpa, bet rašiau beveik miegodama.

NUOMONIŲ!!!!!!!!!!!!

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now