*Alishos pozicija*
-Thomas tave išdavinėjo su Lora ir aš tai mačiau, o viską papasakojau Niall ir jis norėjo tau papasakoti, nes aš niekaip neišdrįsau. - greit viską susakiusi sustingo, o aš lyg įkirpta atšokau nuo vaikino.
-Ką?! - greit atšoka nuo Thomo ir atsistojau nuo sofos.
-Vale, nemeluok. - Thomas dirbtinai nusikvatojo. - Tau gal dėmesio trūksta, kad skiedi tokias nesąmones? Niekada nemiegojau su Lora. Jei tau reikia dėmesio, sakyk tiesiai šviesiai. - atsistojo nuo sofos.
-Ar tikrai?! - Vale priėjo arčiau bruneto. - Tai kas buvo birželio pradžioje? Loros kambaryje, kai tik Alisha išvyko į Birmingham? Manėt, kad nieko nėra bendrabutyje, bet buvau aš ir jūsų nusivylimui viską mačiau. - Thomo veidas pabalo it lapas.
Giliai įkvėpiau ir atsisukau į Thomą. Mano akyse jau buvo susikaupusios ašaros, o rankos nevaldomai drebėjo.
-Tu esi paleistuvis. - užsimojau ir iš visų jėgų trenkiau jam per veidą. Thomo galva pasisuko į kairę pusę, o skruostas paraudo. - Dink iš mano namų ir daugiau čia nebesirodyk!! - surikau ir pasišalinau iš svetainės į virtuvę, kur galiu būti viena. Sukritau prie šaldytuvo ir pradėjau nepaliaujamai kūkčioti.-Leiskit pas ją! -Pasigirdo šūksniai iš koridoriaus.
-Dink jei nenori, kad subjaurotume tavo veidelį! - Louis suriko ir pasigirdo stiprus laukinių durų trenksmas, o tada mirtina tyla.
-Alisha. - nuo durų pusės išgirdau švelnų Liam balsą ir greit buvau įtraukta į tvirtą vaikino glėbį. - Nurimk, jo jau čia nebėra.
-Aš jį buvau jau įsimylėjusi. Maniau, kad jis irgi mane myli. Viskas buvo taip gražu. - sukūkčiojau jam į marškinėlius.
-Nurimk, lėlyte. Jis nevertas tavo ašarų, niekas nėra vertas. - Payne švelniai glostė mano nugarą, bet man tai nepadėjo, tai dar labiau gniuždė.
-Jis kaip Niall. Abu mane įskaudino. - nusivaliau ašaras ir apkabinau vaikiną. - Man skauda, Liam. Labai skauda.
-Skausmas praeis su laiku. Jis nėra amžinas. Viskas bus gerai, visada taip būna. - jis pabučiavo man į plaukus ir suėmęs už pečių patraukė nuo savęs. Nunarinau galvą ir žiūrėjau į melsvas grindis ant kurių lašėjo karštos mano ašaros ir jos šiuo metu pasidarė labai įdomios. - Ei, niekada nepasiduos ir nenuleisk galvos po tokio nereikšmingo smūgio. - jis pakėlė mano galvą ir padėjo atsistoti. - Eime, tau negalima kankintis. - apkabino mane per pečius ir nusivedė link svetainės. Ten nebuvo Thomo draugų ir jo pačio. Merginos pamačiusios mane atsiduso ir greit apsikabino, o aš vėl pratrūkiau verkti. Nekenčiu kai mane guodžia, tada aš dar labiau verkiu.
Esu žlugusi. Dabar man visi norės gadinti gyvenimą, manęs nekęs ir vengs, nes buvau visų draugė tik dėl Thomo. Jis populiarus, todėl ir aš populiari.
-Alisha! - mane Hannah stipriai papurtė, kad pabusčiau iš transo. - Kaip jautiesi?
-Jau geriau. - perbėgau pirštais per plaukus. - Noriu išgerti. - sukritau ant fotelio.
-Greit bus. - Vaikinai pakilo iš savo sėdimų vietų ir dingo iš bendrabučio, o mes likom sėdėti keturios merginos. Tarp mūsų įsivyravo nejauki tyla.
-Tau Niall dar kažką jaučia. - Vale atsisėdo greta manęs.
-Nemanau. Jis manęs nekenčia, pats tai pasakė per amerikietiško futbolo varžybas. - atsirėmiau į sofos atlošą.
-Jis man šiandien kitaip sakė. Norėjau, kad žinotum ir tau vertėtų su juo pasikalbėti draugiškai. Aš tau nuoširdžiai sakau, pati žinai, kad niekada nemeluoju. - linktelėjau šyptelėdama.*Niall pozicija*
Jau buvo dešimta valanda vakaro, o vaikinų bendrabutyje dar nebuvo, tik aš vienas guliu savo kambaryje ir mėtau krepšinio kamuolį į lubas, tai tikriausiai geriausias užsiėmimas kai lieki vienas. Apačioje buvo ir kiti naujokai, bet aš su jais nebendrauju, jie per dideli mėmės.
Buvo įdomu kur visi pasidėjo, bet ne mano charakteris, skambinti ir klausinėti.
Su ta mano mintimi suskambo mobilusis. Pagavau kamuolį ir padėjęs jį ant žemės pasiėmiau mobilųjį. Skambino, Alisha?
-Klausau. - pridėjau mobilųjį prie ausies. Ko ji nori iš manęs?
-Niall. - mergina sukūkčiojo.
-Alisha, kas nutiko? Kodėl verki? - greitai atsisėdau.
-Nesvarbu. Atsiprašau, kad sutrugdžiau. - kitame laido gale pasigirdo pypsėjimas. Greit suradau Vale telefono numerį ir paspaudžiau skambinti ir po keleto signalų ji atsiliepė.
-Niall, sakyk greitai ko reikia.
-Tu su Alisha? Ji man ką tik skambino. - nulipau nuo lovos ir priėjau prie lango.
-Tau ji skambino?! Ji sužinojo apie Thomą ir Lorą, jį metė, prisigėrė ir pasakiusi, kad išeina į vonią nusiplauti nubėgusio tušo, dingo. Niekur jos nerandame.
-Visur apieškojote? - pagriebiau pagrindinius daiktus ir išlėkiau iš bendrabučio. Žinau, kad ji gali sau kažką pasidaryti.
-Taip ir nei vienam neatsiliepia. - greit bėgau link jos bendrabučio.
-Aš jai paskambinsiu ir jei neatsilieps greit būsiu pas jus. - pabaigiau pokalbį ir sustojau viduryje parko. Surinkau numerį ir pridėjau telefoną prie ausies. Ilgai laukti nereikėjo. Kitame laido gale pasigirdo merginos kūkčiojimas.
-Ko nori?
-Kur esi? Tavęs visi ieško. - atsirėmiau į medį, nes nuo bėgimo pritrūko oro.
-Nesvarbu, niekam aš nerūpiu. - ji nutilo, o fone girdėjosi pramoginių šokių muzika.
Žinau kur ji...Lakiu nuomonių ❤❤❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️