Nenustebkit, kad ji tokia trumpa :))
*Niall pozicija*
Nervingai perbėgau pirštais per plaukus ir pasitryniau delnus į kostiumo kelnes, kai į bažnyčią įžengė Alisha, įsikibusi į tėvo parankę. Ji vilkėjo nepuošnią, bet gražią, iki žemės, suknelę, kurią siuvo jos gera draugė iš Londono, dizainerė.
Tu idiotas, pagalvok ką darai, nebegalėsi lakstyri po klubus ir dulkinti merginų. Papriekaištavo mano sąžinė.
-Saugok ją. - mane iš transo prikėlė Alishos tėvo balsas ir prieš mane ištiesta jos ranka.
Linktelėjęs paėmiau merginos ranką ir padėjau jai užlipti keletą nedidelių laiptelių link altoriaus.
-Sveiki, mielieji. Susirinkome čia, sujungti vienam gyvenimui Alisha Furtado ir Niall Horan. - pastorius pradėjo ceremoniją ir tada aš vėl atsijungiau nuo išorinio pasaulio. Žiūrėjau į Alishos akis ir nemąsčiau nieko, mano galvoje pūtė vėjai.
-Alisha, ar sutinki imti Niall Horan į vyrus ir mylėti jį laimėje ir nelaimėje, kai bėda ištiks ar ligos prispraus, iki gyvenimo pabaigos?
-Taip. - ji linktelėjusi spustelėjo mano ranką ir nusišypsojo.
-Niall, ar sutinki imti Alisha Furtado į žmonas ir mylėti ją laimėje ir nelaimėje, kai bėda ištiks ar ligos prispraus, iki gyvenimo pabaigos? - pasukau veidą į pastorių.
-Ne. - tyliai ištariau, bet tikriausiai niekas negirdėjo, nes žmonės sėdėję bažnyčioje žiūrėjo į mane ir laukė atsakymo. Užsimerkęs giliai įkvėpiau.
-Niall? - Alisha susiraukė nesulaukusi atsakymo iš mano lūpų.
-Alisha, negaliu. Aš labai atsiprašau.- papurčiau galvą paleisdamas jos ranką. - Aš negaliu...Kaip man natūralu, viskas blogai :)
Teiskit, smerkit, žudykit, ižeidinėkit, bet nieko nebepakeisit, taip yra, aš tokios pabaigos iš tiesų norėjau, norėjau kažko kito, ne tų paprastų meilių seilių arba kai mergina metą vaikiną...P.S Gal būt bus 3 sezonas, bet tikrai neartimiausiu metu ir jei pasipildysiu idėjomis :))
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️