*Alishos pozicija*
-Filmas buvo tikrai baisus. - atsidusau kai įsėdome į automobilį ir išvažiavome link Nash namų, kur visi yra jau susirinkę.
-Pastebėjau dėl tavo šokinėjimo kas penkias minutes, nors man tai buvo labiau kaip komedija. - suprunkštė vaikinas. Retai kada galima matyti Niall laimingą ir paprastą, o ne išsišokėlį ir pasipūtėlį. - Tačiau man nepatiko, kad Joe ten buvo pasirodęs.
-Aš pati to nesitikėjau. Maniau, kad jam jau neberūpiu. - atsidusau.
-Rūpi, nes dabar esi su manimi ir jam tavęs reikia, kaip kažkada reikėjo Josephine. - Horan kalbėdamas suspaudė kumščius, kad jie net pabalo.
-Nusiramink, taip neįvyks. - paglosčiau Niall ranką ir gniaužtai atsileido, o krumpliai įgavo natūralią spalvą.
-Tikiuosi. -vaikinas sumurmėjo vos girdimai ir toliau stebėjo kelią.
-Niall. - pasukau galvą į jo pusę.
-Mm? - Niall trumpai žvigtelėjo ir vėl nusisuko į kelią.
-Kas mes iš tiesų esame? - perbėgau pirštais per plaukus.
-Ta prasme? - kelis kartus jis greit sumirksėjo.
-Na ar mes draugai, ar jau su privalumais ar...
-Man sunku tai pasakyti. - Niall mane pertraukė. - bet mes esame pora. Manau. - šyptelėjo.
-Mm aišku - pasirėmiau į langą.
-Kodėl klausi?
-Tiesiog man yra įdomu. Jaučiuosi sutrikusi. Mano gyvenimas vienas, painus mazgas. Dar tas suknistas gipsas. - padėjau galvą ant automobilio panelės ir atsidusau.
-Tai gerai. Dabar nepabėgsi nuo manęs. - Horan paglostė mano plaukus kai tikriausiai sustojome prie raudono šviesoforo signalo.
-Tikriausiai. - pakėliau galvą.----------
-Sveiki visi! - surikau kai Niall mane įnešę į namus, nes kieme pradėjo lyti ir gipsas būtų murzinas.
-Nerėk. - Niall tyliai sumurmėjo nuleisdamas ant žemės ir pats nusimaudamas batus.
-Mes virtuvėje, o vaikinai svetainėje! - pasigirdo Emos balsas.
-Vadovė mūsų. - žengiau žingsnį į priekį, bet Niall mane sustabdė.
-Lipk nesivarginusi tu taip. Kai manęs nebus galėsi vaikščioti. - atsuko nugarą ir aišku aš užšokau. Kaip gi aš nepasinaudosiu proga?
-Sveiki. - Niall įėjo į svetainę. Kaip visada vaikinai žaidžia savo XBOX.
-O labas. Senai matyta. - Šyptelėjo Louis. - Jau trauma. - parodė į mano gipsą ir sukrizeno.
-Kaip juokinga. - pavarčiau akis ir tvirčiau įsikabinau į Niall pečius.
-O kas tarp jūsų vyksta? - Jack pažvelgė į mane ir į Niall nesupratęs.
-Jau? - įsižiojo Liam, o Horan linktelėjo.
-Ko aš nežinau? - susiraukiau.
-Liam visos idėjos iniciatorius buvo. Nesigilink, nebūtina tau visko žinoti. - Ni mane pasodino ant fotelio, o pats atsisėdo tarp vaikinų ir pasiėmė vieną žaidimo pultelį. Šaunu, vėl viena.
Alisha, neįsivaizduok esanti tuo kas nesi. Sumurmėjo mano pasamonė.-------
-Viskas. - Kamila po geros valandos atsitraukė nuo mano gipso. - Bent kiek gražiau. - pasilenkiau apžiūrėti gipsą. Ant jo buvo tik pačiai Kamilai suprantami ornamentai.
-Ačiū. - šyptelėjau.
-Žinai, kad man tai tik vienas malonumas. - mergina susidėjo savo visus piešimo įrankius į mažą lagaminėlį.
Ji tokia pati kaip Make up Artist. Irgi turi lagaminėlį, tik jame piešimo reikmenys, o ne makiažas. Nors ir makiažui tokį turi, dar didesnį. Čia gi Kamila.
- Kas tarp jūsų su Niall vyksta? - prie manęs atsisėdo Sophia.
-Ta prasme? - susiraukiau.
-Na apyrankės panašios, gražus bendravimas ir pan. - vardino lankstydama pirštus.
-Na, mes kaip ir pora. - pavarčiau akis išrausdama.
-Ką?!***********
Helou!
Štai ir nauja dalis!
Laukiu jūsų nuomonių :*
Ir nepatingėkit, pasekit mane, bei paskaitykite mano kitą istoriją ;)
With love An Irish wife ❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️