2 sezonas. Skyrius - 34

4K 296 9
                                    

*Alishos pozicija *

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Alishos pozicija *

-Alisha, kelkis, jau nusileidome Hamptone. - mane kažkas stipriai papurtė, todėl buvau priversta atsimerkti.
Prieš save išvydau Niall veidą ir jo ryškiai mėlynas akis.
Pasirąžiusi atsisėdau ir apsidairiau, žmonės jau rinkosi daiktus ir išlipinėjo iš lėktuvo. Nei Allison, nei Nash nebebuvo.
-Aha, gerai. - trindama akis pasiėmiau kuprinę ir atsistojau. Niall pasekė mano pavyzdžiu ir abu išlipome iš lėktuvo. Hamptone švietė saulė, jokio vėjelio ir buvo karšta, net labai. Patraukiau nereikalingus plaukus nuo kaktos ir ėjau greta Niall tylėdama.
-Geriau jautiesi? - vis gi Horan pradėjo mūsų pokalbį, o ne aš.
-Jo, tikriausiai jau nebeturiu temperatūros. - pasiėmiau savo lagaminą ir palaukusi blondino kol jis pasiims saviškį patraukėme link išėjimo.
-Tikriausiai reiks vykti su Taxi, nes mano automobilis prie bendrabučio. - Niall apsidairė išėjęs iš oro uosto pastato ir pavėlė ir taip išsitaršiusius plaukus.
-Ne, mano automobilis yra mokamoje aikštelėje. - parodžiau už pastato.
-Gerai, tada eime. - linktelėjo ir nusekė mane.

Nuvežusi Niall iki jo bendrabučio sustojau savojo kieme ir pasiėmusi lagaminą bei kitus daiktus nužingsniavau į namo vidų. Palikau lagaminą prie durų ir nusispyrusi sportbačius nuėjau vidun.
-Kažkas yra namuose?! - surikau per visą pastatą. Turėtų kažkas būti, nes bendrabučio durys buvo atrakintos.
-Esu! - iš viršaus išgirdau Kamilos balsą.

    (Jei pamiršot kaip atrodo Kamila)

Rėkdama nubėgau į viršų, Kamilos kambarį, ir pravėrusi duris šokau ant merginos

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rėkdama nubėgau į viršų, Kamilos kambarį, ir pravėrusi duris šokau ant merginos. Mes abi neišlaikiusios posiausvyros kritome ant minkštos lovos.
-Kaip pasiilgau tavęs. - sucypiau. - Suknisti du metai!
-Aš ir tavęs pasiilgau, bet nurimk kažkiek. - mergina sukikeno apkabindama mane. Nulipau nuo jos ir stovėjau išsišiepusi kol neišgirdau bėgančio vandens duše.
-Kas ten? - parodžiau į duris susiraukdama. Mačiau kaip ji pasimetė. - Kamila! - sukikenau iš jos keistos veido mimikos.
-Ką?! Harry ten, jei taip nori žinoti. - pavartė akis. Garsiai subaubiau, o jos veidas pasidarė raudonas.
-Hamila, Hamila, Hamila! - šokinėjau kaip maža mergaitė.
-Nepradėk vėl tos skanduotės. - pagriebusi pagalvę užsidengė veidą, o aš vos nesiraičiau iš juoko. - Ji knisa. - sumurmėjo į pagalvę.
-Kas knisa? - iš vonios, į kambarį, įėjo jau apsirengęs Harry. - O, Alisha! - nustebo mane pakatęs.
-Hazz! - išsibėgėjus šokau ant jo ir apsikabinau. Jis irgi tvirtai mane apkabino.

-Ji ant visų taip šokinėja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ji ant visų taip šokinėja. - Girdėjau už savęs Marie balsą.
-Atsiprašau, kad jūsų pasiilgau. - sukikenau normaliai atsistodama ant žemės ir atsitraukdama nuo Harry. - Koks tu pasikeitęs. - apžiūrėjau vaikino veidą ir sustojau ties plaukais. - Kokie jie ilgi. Kamila, vesk jį į kirpyklą. - nusistebėjau.
-Nesileidžiu. - Harry iškišo liežuvį. - Tu irgi pasikeitei, mergyt. Nepanaši į save.
-Ai baik. - numojau ranka juokdamasi. - Kaip jums sekasi? - atsisėdau ant kėdės, netoli stalo.
-Puikiai. - atsakė abu kartu. - O kaip tau su Horan sekasi?
-Normaliai. Beveik nebendraujame, tai. - suskėsčiojau rankomis.
-O aš kitaip girdėjau. - Harry pakilnojo antakius. Tas suskis pasakė jam apie mūsų malonumo valandėlę. - M? Kaip pasiteisinsi? Ir nesakyk, kad nieko nebuvo, nes žinau, kad buvo! - suriko prieš man norint teisintis, kad Niall meluoja.
-Harry! - užsidengiau veidą rankomis. Kamila ir Harry juokėsi kol suskambo kažkurio mobilusis.
-Klausau. - pasirodo tai skambino Harry. - Sveikas, pas Kamilą. Gerai būsiu tuoj. - pakėliau akis į Harry kuris rinkosi daiktus. - Horan skambino. Einu į bendrabutį. Susitiksim vėliau. - pašktelėjo Kamilai į lūpas ir su manimi sudavęs žaibą išėjo.
-Jūs tokie mieli kar...
-Nepradėk!! - ji suriko viduryje mano sakinio, kas tikrai buvo juokinga.
-Hamila, Hamila! - skanduodama išbėgau iš kambario, nes ji mane tikrai norės užmušti...

Okay...

Tai nebuvo kažkas wouw ir kažkas labai ilgo, bet bent kartą turiu pasiteisinimą!

Kalti yra Joe Sugg video ir jo gražus veidas.

Vakar pažiūrėjau iki 3 nakties ir nuo šiandien ryto žiūriu, tai net neturiu laiko rašyti dalių ar kažką kito daryti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vakar pažiūrėjau iki 3 nakties ir nuo šiandien ryto žiūriu, tai net neturiu laiko rašyti dalių ar kažką kito daryti.

Kai baigsiu juos žiūrėti parašysiu geresnę dalį :*
PAŽADU!

O dabar noriu nuomonių šitai nęsamonei

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now