Skyrius - 38

5.3K 311 8
                                    

*Niall pozicija*
Jei dabar sulėtintum vaizdą aplink mane, laisvai galima būtų pastebėti momentą kai Alishos širdis sudužo sužinojus, kad Sierra mano "mergina". Ar ne per gerai?
Aš niekada merginos neturėsiu, nebent sugulovę, o Sierra, ji dėl linksmybių su manimi viską padarys arba pasakys.
Tai buvo akivaizdu, kad aš patinku Alishai, net nereikėjo man klausinėti Sophios, ką aš aišku padariau prieš porą savaičių, dar prieš pradėdamas susirašinėti su Gabbie:
*****Prisiminimo pradžia*****
-Sophia, turiu tavęs kai ko paklausti ir žinau, kad tu apie tai viską žinai. - prisėdau greta jos, kai mergina gėrė kavą pavėsinėje, Nash sodybos kieme.
-Nu ir ką dabar mūsų gerasis Horan nori sužinoti iš manęs? - padėjo puodelį ant stalo ir susmeigė akis į mane.
Sophios akys tikrai gražios. Ji išvis labai graži mergina. Nesuprantu kodėl Liam vis dar nėra su ja santykiuose?  Kaip žinome visi, kad Liam yra šeimos žmogus ir nori merginos, kuri jį mylėtų.
-Ar Alisha jaučia kažką man?
-Kodėl tu manęs to klausi? - sutriko.
-Tu nemoki meluoti ir ypač man. Aš tavimi pasitikiu ir noriu, kad pasakytum kaip yra iš tiesų.
-Niall, žinai, kad aš niekada negaliu tau meluoti. - atsiduso. - Taip, vakar ji prisipažino, kad tu jai patinki ir net labai, o Eleanor pasiuto ir pradėjo rėkti, kad tu ją tik įskaudinsi ir pamesi.
*******Prisiminimo pabaiga*******
Taip, aš ją įskaudinsiu ir pamesiu. Aš taip darau su visomis merginomis, kurios mane įsimyli, tegu jaučia tą jausmą, kurį jaučiau aš po išsiskyrimo su Josephine.
-Niall, - mano visas mintis nutraukė Sierros balsas prie ausies.
-Ko? - apsimečiau, kad žiūriu labai susidomėjęs filmą, nors jis manęs nė kiek nedomino.
-Gal važiuojame pasilinksminti pas mane? - uždėjo savo mažą delniuką ant mano kojos ir silpnai paglostė.
-Tu važiuok, o aš pasirodysiu vėliau, kai baigsim žiūrėti filmus, tai kažkur už poros valandų. - ji pabučiavo mane į skruostą ir greitai išlėkė iš svetainės. Aišku, aš nė velnio nevažiuosiu pas ją. Reikia būti tokiai kvailai, kad nesuprasti jog aš jos nėmėgstu.
-Galime trumpai pasikalbėti. - prie manęs prisėdo Eleanor. Linktelėjau ir abu greit pasišalinome iš svetainės į virtuvę niekeno nepastebėti.
Man tik įžengus į tą patalpą mano skruostas susidūrė su Eleanor delnu.
-Kas per velnias?! Už ką?! - pusbalsiu surikau su delnu paglostęs skruostą.
-Jei tu dar kartą pasielgsi su mano geriausia drauge taip, nurausiu tavo kiaušius ir šunims sušersiu! Tu suknistai žinojai, kad Alisha jaučia tau simpatiją, todėl taip ir pasielgei! - El stumtelėjo mane.
-Tegu jaučia tai, ką aš jaučiau kai mane metė Josephine. - iš šaldytuvo pasiėmiau alaus ir pridėjau prie degančio skruosto  vis dar šaltą butelį.
-Prie ko čia ji?! Alisha tau nieko nepadarė! Ji tiesiog suknistai įsimylėjo pašlemėką! Jei nori savo pasididžiavimą turėti sveiką nelysk prie jos! - pastumė mane ir nuėjo į svetainę.
*Alishos pozicija*
-Ei, viskas gerai. - Kamila sėdėjusi greta manęs paglostė mano kairę ranką, kad nurimčiau, nes laikiausi, kad nepravirkčiau matydama prie Niall prisiglaudusią Sierra.
Aš suknistai noriu buti jos vietoje.
Nurauk tai kalei plaukus ir būsi jos vietoje. 
Prabilo mano pasamonė.
-Viskas gerai. - pasukau galvą į kairę ir šyptelėjusi draugei toliau žiūrėjau filmą ir kimšau saujomis spragėsius.
-Aš tuojau grįšiu. - Eleanor pakilo nuo sofos ir priėjo prie Niall kai Sierra kažkur dingo. Mergina kažką jam pasakė ir Niall linktelėjęs atsistojo ir nusekė paskui El iš svetainės, to niekas nepastebėjo, iškyrus mane. Šiuo metu mano susidomėjimo centre buvo tas šviesiaplaukis seksualus vaikinas, kuris jau sudaužė mano širdį.
******
Kaip ir žadėjau parašiau dar vieną dalį, todėl laukiu nuomonių.
Be to, atsižvelgiau į vienos merginos nuomonę ir pasistengiau parašyti dalį su mažu kiekiu dialogo.
Dabar irgi laukiu iš jūsų nuomonių :*
With love An Irish wife ❤

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now