2 sezonas. Skyrius - 10

3.9K 283 45
                                    

*Alishos pozicija*

Jau buvo įpusėjusios varžybos, bet nei Thomas, nei Niall negrįžo. Man darosi  neramu ir tas keistas žmonių šalinimasis iš stadiono ir ėjimas į vieną pusę. Nujaučiu kažką negero, net gal būt mano nuojauta klaidinga.
-Alisha! - prie manęs pribėgo viena iš universiteto mokinių, kurią pažįstu tik iš matymo. - Thomas su naujoku mušasi už stadiono ribų. Manau, tau ten reikia būti. - parodė į stadiono pakrašį.
-Su Niall. - už manęs prabilo Nash ir pašoko iš vietos, kaip ir visos merginos, o aš paskui. - Jis mušasi su Niall.
- Eime. - pagriebiau savo rankinę ir nubėgau link žmonių būrio, kurį pamačiau už kampo. Nuo tos vietos girdėjosi šūksniai kaip "vožk!" "Thomai stipriau!" "Atsagiai!" Ir kitos nesąmonės. 
Mūsų visa grupelė pribėgo prie gaujos ir aš greitai pasispraudžiau į priekį, juos palikdama gale. Niall apsižergęs Thomą daužė be sustojimo, o vaikinas nespėjo apsiginti nuo smūgių.
-Niekada manęs niekas nemuš pirmas. Niekas nelies manęs. - priėjusi arčiau išgirdau Niall žemą balsą. Prisiartinau prie pat vaikinų, kai visi mane stebėjo kaip į beprotę, kad lendu prie jų.
-Niall, pakaks. - uždėjau ranką ant jo peties ir vos patraukiau nuo vaikino. Blondinas greit sustojo ir atsisuko į mane. Jo veidas buvo visas raudonas nuo pykčio, antakis ir lūpa prakirstos, o plaukai išsidraikę. Vaikino akys buvo juodos it naktis, o žandikaulis įsitempęs.
Kol Horan mane stebėjo Thomas spėjo atsigauti ir nustūmė Niall nuo savęs.
-Mielasis. - nutraukiau akių kontaktą su Niall ir atsitūpiau prie Thomo. - Kaip tu? - padėjau atsisėsti, o žmonės po truputį jau skirstėsi.
-Viskas gerai. Tik truputį aptalžė. - nusivalė kruviną lūpą.
-Jis pats pradėjo muštynes. - suurzgė Niall man už nugaros. Pasukau veidą į jį. Prie blondino stovėjo Lora ir valė sužeistas vietas. Skaitosi draugė, pamatė gražesnį veidelį ir iškart paskui laksto.
-O tu Alishą paleistuve pavadinai. - Thomas atsistojęs suurzgė ir vėl norėjo pulti ant Niall.
-Ne. - sustabdžiau tamsiaplaukį. - Jis pats toks. Nesinervink. - paglosčiau jo plaukus.
-Kaip jautiesi? - prie mūsų priėjo Liam.
-Geriau.
-Liam, galit parvesti Thomą į bendrabutį. Aš noriu pasikalbėti su Niall. Gerai? - Liam linktelėjo ir pasikvietęs vaikinus išvedė Thomą iš stadiono ribų,  o merginos nusekė paskui juos palikdamos mus, mane ir Niall, dviese.
-Klausau tavęs. - Horan atsirėmė į tvorą. Nieko jam neatsakiau greit priėjusi trenkiau skaudų antausį.
-Aš nesu paleistuvė! - surėkiau jam į veidą ir dar pastūmusi jį į tvorą apsisukau eiti link bendrabučio. Greit žingsniavau kai aplink mano liemenį atsirado stiprios rankos ir pakėlusios nuo žemės apsuko į save.
-Ko tu nori dar iš manęs?! - surikau ant Horan.
-Oj, nerėk kaip laukinė, kitaip užčiapsiu. - pavartė akis.
-Tu suknistai neaiškink ką man daryt! - užrikau, bet Niall greit pagriebė mane už kaklo ir per prievartą sujungė mūsų lūpas.

-Tu suknistai neaiškink ką man daryt! - užrikau, bet Niall greit pagriebė mane už kaklo ir per prievartą sujungė mūsų lūpas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stipriai daužiau jam į krūtinę, kad jis mane paleistų, bet Niall net nejudėjo iš vietos ir laikė lūpas suglaustas. Nebeturėdama jokios išeitės tad įkandau jam į apatinę lūpą ir Niall staiga atsitraukė.
-Laukinė. - suurzgė laikydamasis už kraujuojančios lūpos.
-Ta pati laukinė dėl kurios esi pametęs galvą. - išsišiepiau.
-Niekada to nebuvo. Tu man buvai reikalinga tik pasismaginti...

********

Hey hey hey!!!!

Atsiprašau, kad trumpa, bet neturėjau daugiau minčių :)

Laukiu nuomonių ko norit toliau. (Be tokių, kad Niall ir Alisha būtų kartu, nes vis tiek to nebus :) )

With love Horan_Princess_69 ❤

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now