Skyrius - 45

5.2K 328 19
                                    

Prieš dalį trumputė kalba, na greičiau padėka :3

Labai norėjau padėkoti, kad mano visos istorijos susilaukia, manau, šiokio tokio pasisekimo.

Be to, labai malonu matyti pranešimus, kad jos atsiranda tarp mėgstamiausių jūsų reading list'ų. ❤❤❤

Galiausiai žiauriai faina matyti, kad turiu beveik 300 savo pasekėjų :) Kaip viena mano draugė sakė #Erenator'ių (kvailai skamba) :D

Ha ha, šiaip žinau, kad tokių nėra :/

Ačiū jums dar kartą už tą mažą laimę. :*

Dabar laukiu nuomonių po šia dalimi :*

With love An Irish Wife <3

********

*Alishos pozicija*

-O aš maniau, kad jie viską paliks ir pabėgs iš tavo namų. – įėjome su Niall į mano kambarį kai suguldžiau visus draugus į svečių kambarius, nes kaip visada, beveik visi vaikinai buvo ties komos riba, o merginos tik truputėlį įkaušusios. 

Tačiau, kad ir kaip prastai visi atrodė, sutvarkė visus namus idealiai kol aš grįžau su Horan nuo tos kalvos.

-Horan, jie mano draugai ir tikrai nepasiplautų. Jie, ne tu. – nusispyriau savo Timberland'us prie kambario durų ir atsisėdau ant lovos, nes neapsakomai norėjau miego ir skaudėjo kojas.

Nesuprantu kodėl Niall čia atėjo, nes nei kviečiau, nei siūliau pasilikti pas mane. Keistas jis šiandien labai.

-Nu gerai, gerai, jie tavo draugai, ištikimi draugai. – krito veidu į lova, greta manęs. – Tu nieko prieš jei pas tave pasiliksiu per naktį? Dabar pas mus yra atvažiavęs mano brolis Greg su šeima ir turi sūnų, kuriam vos metai ir aš per jo zyzaliojimus negaliu miegoti. – Atsiduso.

-Gali. Dar vienas svečių kambarys yra laisvas. – atsistojau nuo lovos ir nuėjau prie spintos pasiimti savo palaidinės su kuria miegu naktimis.

Ji yra mano tėčio, nuo mažens miegodavau su tėčio visokiomis palaidinėmis ir tas įprotis išliko iki dabar, nors ir jis turi kitą moterį, negaliu jo už tai teisti ir atsisakyti senų įpročių.

-Ne, aš pasiliksiu pas tave lovoje, lėlyte. – jis atsisėdo ant lovos krašto ir išsišiepė iki ausų.

-Kas tau sakė, kad aš leisiu pasilikti? – atsirėmiau nugara į spintą.

Alisha, nemeluok, tu džiaugiesi, kad jis nori miegoti kartu su tavimi. Sumurmėjo mano pasąmonė.

-Aš tavęs neklausiu, tu sutikai, kad likčiau, o aš neklausiau kur man miegoti. – va, grįžo senasis Niall. Knisantis Niall.

Atsidusau ir nuėjau į vonią. Greit joje užsirakinau ir nusirengiau visus drabužius. Susitvarkiau ir apsirengusi naktine palaidine grįžau į miegamąjį. Niall jau gulėjo lovoje ir maigė telefoną, jo drabužiai buvo tvarkingai sulankstyti ir padėti ant kėdės. Kartais stebiuosi, kad jis gali būti tvarkingas.

-Čia Joe palaidinė? – parodė į mane, tiksliau į palaidinę ant mano kūno.

-Ne, ji mano tėčio. – papurčiau galvą susirasdama savo telefoną švarke. – nenešioju vaikinų palaidinių.

-Tik su mano Nirvana palaidine girta miegojai po to vakarėlio. – suprunkštė.

-Tu mane tada perrengei, todėl mažiau čia ūžk. – Atsiguliau į savo lovos pusę, reikia truputį laikyti atstumą. Peržiūrėjau visas naujienas savo interneto accountuose ir padėjau telefoną atgal ant naktinio staliuko.

-Išjunk šviesą, aš esu pavargusi ir jau ketvirta ryto. – susisukau į patalus. Jis tyliai suurzgė ir išjungė naktinę lempą. – Labanakt.

-Tai gal ateik čia? – jis burbtelėjo nepatenkintas lyg kažkas jį būtų neapsakomai suerzinęs. Aš kažko nesupratau? Jis man kaip šuniukui liepia prisislinkti prie jo ir glaustytis lyg kokiai laisvo būdo paleistuvei. Na jau ne.

Nieko neatsakiau ir stengiausi užmigti kai pajaučiau šiltas rankas po savo palaidine, apsuptas aplink mano liemenį.

-Aš pratęs, kad manęs merginos klauso... – sumurmėjo man prie ausies ir atsitraukė. Lėtai atsisukau į jo pusę, kad galėčiau išklausyti ką jis nori man pasakyti. - ...manau tu ne taip supratai mano toną. Na, jis atrodė pakankamai įsakus.

-Net labai įsakus. – nutęsiau. Tikrai pasijutau nemaloniai po jo anų žodžių.

-Na gerai, gal galėtum prisiglausti prie manęs? – nežymiai šyptelėjau ir prisislinkau prie jo. – Lipk ant manęs.

-Ką? – sutrikau.

-Nu gulk ant manęs. – nusijuokė. Atsidusau ir užlipau ant jo, apsižergdama jo juosmenį. – Labanakt.

-Labos. – padėjau galvą ant jo kietos krūtinės ir apjuosiau rankomis jo liemenį. Jo tvirtos rankos apkabino mano gležną kūną sukeldamos man jaukumo jausmą nuo kurio užmigau...


Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now