Skyrius - 33

5.7K 305 14
                                    

*Alishos pozicija*
-O mes... - parodžiau į save ir jį. - permiegojome?
-Mes? Nejuokauk. - pasirąžė. - Aš nesu toks šunsnukis, kad pasinaudočiau tavo girtumu, nes žinau, kad pati po kiek laiko to norėsi ir negėrusi. - iš vienos pusės džiaugiausi, kad aš vis dar skaisti, bet kažkodėl tikėjausi, kad mes permiegojome.
-O kodėl tada aš su šiais marškinėliais? - atsisukau į jį.
-Perrengiau tave, nes manau su ta apranga būtų buvę nepatogu ir nesijaudink, nelindau po apatiniais. - atsisėdo ant lovos krašto ir pasirėmė į ją. Nuo to visi jo raumenys išryškėjo. - Bet apie liemenėlę nieko nekalbėjau. - greit pašoko ir juokdamasis išbėgo iš kambario kai paleidau į jį pagalvę, bet greit vėl įkišo galvą į kambarį, pro duris. - einu tau vaistų nuo galvos ir beje jie nemaži. - iškišo liežuvį ir dingo iš kambario. Uh, kvailys.
Suurzgiau ir apsisupusi į antklodę nuleidau kojas ant lovos. Jos lyg medinės, o tai tikrai knisa. Išvis nekenčiu pagirių.
Lėtai atsistojau nuo lovos ir nuslinkau link kėdės. Visa galva plyšo į gabalus, lyg kažkas būtų trenkęs su kokiu pagaliu.
Pasiėmiau sijoną ir užsitempiau jį ant savęs, užtraukiau užtrauktuką ir numečiau antklodę ant lovos. Nusiėmiau palaidinę ir užsimečiau saviškę.
-Imk vaistai. Dabar negali manęs mušti, nes padėjau tau. - į kambarį grįžo Niall su stikline vandens ir pora tablečių. 
-Pagalvosiu. - pasiėmiau iš jo ir išgėriau viską, nes neapsakomai troškino. - Gali parvežti namo? - apsimoviau aukštakulnius.
-Gerai, vistiek pas Gabbie turiu užsukti, nes ji pasiėmė mano odinukę. - Niall pagriebė tą pačią Nirvana palaidinę ir apsivilko.
-Kaip tu užsidėti gali ją? - susiraukiau. Vis gi aš su ja miegojau.
-Kas tau negerai? - susiraukė ir apžiūrėjo palaidinę. - Švari gi ji yra. Kabinėjasi.
-Aš su ja miegojau, duh... - pavarčiau akis
-Vajej, kokie mes pedantai. - įsispraudė į juodus suplyšusius džinsus. Pasiėmiau savo telefoną ir odinukę nuo kėdės. Keista, nė vieno praleisto skambučio iš mamos. Tikriausiai, namie atsiklausysiu pamokslo kaip negražu palikti pusseserę vieną arba nepranešus likti pas draugę. - Eime. Manęs jau tikriausiai Gabbie laukia. - tyliai suurzgiau ir nusekiau paskui jį iš kambario, bet greit sustojau. - Kas dar? - apsisuko apie savo ašį iki manęs.
-Aš net nežinau kaip atrodo. - parodžiau į veidą ir plaukus.
-Pakenčiamai. Einam tik, vis tiek važiuosi automobiliu, o ne eisi pėsčia. - nubėgo greit laiptais ir pasiėmė savo vans batus.
-O tu neapsirengsi kokia striuke? - susiraukiau kai jis tik su palaidine trumpomis rankovėmis išėjo į lauką.
-Taigi, mano odinė striukė pas Gabbie. - atsiduso, o aš sau trenkiau delnu per kaktą. - Dar patrankyk išvis smegenėlių neliks. Skersvėjis trauks. - suprunkštė. Nusijuokiau ironišku juoku ir įsėdau į automobilį. Tik uždariau dureles visame automobilyje pasklido garsi muzika. Smūgis į paširdžius.
-Pamiršai, kad man pagirios? - nutildinau muziką ir susmukau kėdėje.
-Uh neerzink manęs. - burbtelėjo. Jo nuotaika tai lyg oras Jungtinėje Karalystėje, amžinai nepastovus.
Visą laiką važiavome tyloje. Tiksliau aš telefonu švelniai daužiau į koją ir dairiausi pro langus.  Šiandien buvo pakankamai audringa diena, visur telkšojo balos, žmonės nešėsi rankose skėčius ir laikėsi kepures, kad nenupūstų jas nuo galvų žvarbus vėjas.
-Atvažiavome. - sustojome prie mano namų garažo ir Niall išjungęs variklį greit išlipo iš automobilio. Aš pasekiau jo pavyzdžiu irgi apleidau transporto priemonę. Mano oda pasišiaušė nuo šalto oro gūsio, truputėlį nusipurčiau ir kuo greičiau nuėjau į namus.
Mane prie durų pasitiko Gabbie jau su tona makiažo, apsirengusi pasileidėliškus drabužius ir su milžiniška šypsena.
-Labas! Kaip pagirios? - sukikeno.
-Labas ir ate. Einu numigsiu, o Niall tuoj ateis. - burbtelėjau ir greit užlipau laiptais. Nusispyriau aukštakulnius ir nusimetusi kostiumėlį kritau į lovą. Mmm... nuosava lovs ir šilti patalai. Girdėjau žingsnius į viršų ir link Gabbie kambario. Daugiau nieko nebegirdėjau, nes panirau į miegą.
*Niall pozicija*
-Labas! - Man tik įžengus į Alishos namus ant kaklo užšoko Gabbie.
-Sveika. - vos apkabinau ją ir nuleidęs ant žemės nusimoviau batus.
-Eime į mano kambarį. - pagriebė mane už rankos ir nusitempė į viršų.
-Kur Alisha? - dairiausi po namus, bet niekur jos nemačia. Kur ji pasidėjo?
-Ji nuėjo miegoti. Pati kalta, kad prisigėrė kai kvaila ir dar privertė tave šiandien taip anksti važiuoti ją paimti iš kažkokios Emos. - įstūmė mane į kambarį ir uždariusi duris užrakino spyną.
-Kam tu užrakinai kambarį jei nieko namuose nėra apart jos? - kritau nugara ant lovos, nes labai norėjau miego. Per visą naktį tik keturios valandos miego ir viskas tik dėl Alishos, bet nepykstu ant jos. Geriau jau pas mane miegojo, nei būtų pasimylėjusi su tuo lopu. Aišku, jis dar pasirodys su skundais, nes manau trenkęs sulaužiau jam nosį. Taip, tas kvailys taip paprastai nepaleido Alishos, todėl buvau priverstas jam užvošti pora kartų.
-Aš taip saugiau jaučiuosi. - užlipo ant mano liemens. - Padarysiu ko norėjau naktį, bet tu nežinia dėl ko išlėkei kaip akis išdegęs. - pasilenkė prie manęs ir pabučiavo.
-Turėjau reikalų. - nuo kada tu meluoji? Horan, kvailys tu esi.
-Na o dabar neturi. - išsišiepė ir nusiėmė palaidinę, o jos krūtinę dengė tik leopardo rašto liemenėlė. - Gali paliesti jei nori. Nemaniau, kad toks bailiukas esi. - sukikeno.
-Gaila, bet tu klysti. - greit mus apverčiau ir įsisiurbiau į jos lūpas. Nemanau, kad kas nutiks jei aš pasilinksminsiu su Gabbie, senai beturėjau tokias linksmybes, o ji tam labai tinka, jei net pati pasiūlo. Dar viena mergina į tavo sąrašą, Horan.
*****
Yay!!
Nauja dalis.
Nežinau ką suvėliau, nes minčių nebuvo. Kažkaip ir noriu, ir nenoriu Niall su Alisha suvesti. Ai pagalvosiu dar :D
O dabar laukiu nuomonių :*
With love an Irish wife ❤❤

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now