*Alishos pozicija*
-Kodėl tu susidėjai su tuo pasipūtėliu? Man jis labai nepatinka. – susiraukė Nash.
Aš su Hannah vaikinus parsivedėme į savo Alfa merginų namą, nes šiuo metu jis yra tuščias ir ramiai galėjome sėdėti svetainėje ir žiūrėti Ellen laidą su 50 cent.
-Gi jis futbolo komandos kapitonas, o aš palaikymo šokėjų kapitonė. Logika, Nash. – pavarčiau akis pasakydama tai lyg faktą.
-Bet taip nėra privaloma elgtis, gi tavo charakteris ne toks. Tu nebūni kaip visi, tu esi išskirtinė Alisha, su savo visomis geromis ir blogomis charakterio savybėmis. – atsiduso Liam.
-Čia yra Universitetas, čia reikia pritapti, jei nori išlikti. Be to nebesu tokia pati kaip prieš pora metų. – šyptelėjau, bet iškart nutilau kai suskambo Louis telefonas.
-Klausau. Merginų Alfa name. Su Alisha ir jos geriausia drauge. Nemanau, kad ji norės tavęs čia matyti. Nu gerai, ateik jei taip nori. – atsidusęs pabaigė pokalbį. – Horan čia ateina. Jis manęs neklausė ir sakė ateis. – Louis iškart pasiteisino.
-Viskas gerai, vis tiek privalėsiu matytis su juo universiteto paskaitose arba treniruotėse. – atsirėmiau į sofos atlošą ir gurkštelėjau savo Mojito. Stebėjome laidą kai pasigirdo skambutis į paradines duris.
-Niall. - Nash atsistojo nuo sofos ir nubėgo prie durų.
-Tas Thomas yra suskis paskutinis ir jei galėčiau jį pasmaugčiau savomis rankomis jau dabar. - koridoriuje pasigirdo Niall nepatenkintas balso tonas.
-Jis visada toks? - Nusijuokė Hannah, o mes visi linktelėjome sutartinai. - įdomu su juo bendrauti turėtų būti.
-Iš kur toks pasipūtėlis gali atsirasti ir būti toks populiarus šioje skylėje? - į svetainę įėjo piktas Niall ir sukrito ant fotelio. - Sveiki visi. - pasiėmė nuo stalo Louis alaus skardinę ir užsivertė.
-Ko toks piktas? - suprunkštė Liam matydamas piktą Niall veidą.
-Kad tas lopas mane palaikė prastesniu nei jis. Kas jis toks, kad galėtų žeminti Horan? - įsimetė vynuogę į burną ir jo žvilgsnis sustojo ties Hannah. - Labas, aš Niall, o tu būsi? - nutęsė kai mergina jam nieko neatsakė.
-Hannah, Alishos geriausia draugė. - šyptelėjo lūpos kampučiu.
-Kaip tu su ja dar gali išgyventi?
-Nėra sun....-Čia buvo retorinis klausimas. - jis pertraukdamas merginą atsistojo nuo sofos. - Kur čia virtuvė? Noriu dar alaus. - atsisuko į mane.
- Ar ne per daug įsijautei? - pakėliau antakį sukryžiuodama rankas po krūtine.
-Ne. Pats susirasiu. - Horan greit dingo už svetainės durų.
-Koks šiknius. - pasišlykštėjo šviesiaplaukė.
-Visi senai tai žinom ir pripratę esam. - atsiduso Nash.
-Kodėl jūs taikotės su jo tokiais pykčio priepoliais ir neišprusimu? - susiraukė.
-Nes jie mano geriausi draugai. - į svetainę nelauktai grįžo Horan nešinas keturiomis alaus skardinėmis. Jis tikrai jaučiasi palyginus laisvai, o mano delnai prakaitavo, jaučiausi nejaukiai būdama su juo viename kambaryje.
-Ei, Alisha. - prieš savo akis išvydau kažkieno ranką. Louis ranką.
-Ką? - atsibudau iš transo.
-Mes pas pasiliksim nakvoti jūsų bendrabutyje, nes mums toli iki mūsų bendrabučio. - linktelėjau nieko nepasakiusi.
-Gerai, vis tiek dabar nieko čia nebus. Trejos merginos prisigers ir liks pas vaikinus pasilinksminimui, o kitos dar net negrįžusios iš savo namų. - už mane atsakė Hannah.
-O ko tu su niekuo nesilinksmini? - Niall pasirėmė rankomis į kelienus. - Nu suprantu toji. - parodė į mane. - turi savo 'vaikiną', kuriam reikia jos kaip puošmenos, o tu?
-Aš neturiu vaikino arba sugulovo, o su bet kuo pasitaikius nemiegu. - ji užkišo plaukus sau už ausies.
-Aaa skaistuolė. Supratau. - atsirėmė į sofos atlošą. - Kuriam kambaryje lova patogiausia? - Nukreipė temą.
-Alishos. - Hannah net nepagalvojusi pasakė, o aš žinau ką jis turėjo omenyje.
-Gerai, miegosiu su tavimi, lėlyte. - mirktelėjo man ir numetė tuščią alaus skardinę ant žemės.
-Kas sakė, kad priimsiu? - susiraukiau.
-O aš neklausiau kur man miegot, tik klausėm ar galim čia pasilikti. - išsišiepė savo kaltąja šypsena.
Iškart prisiminiau savo 18 gimtadienio naktį.********Prisiminimo pradžia*******
-Gali. Dar vienas svečių kambarys yra laisvas. – atsistojau nuo lovos ir nuėjau prie spintos pasiimti savo palaidinės su kuria miegu naktimis.
Ji yra mano tėčio, nuo mažens miegodavau su tėčio visokiomis palaidinėmis ir tas įprotis išliko iki dabar, nors ir jis turi kitą moterį, negaliu jo už tai teisti ir atsisakyti senų įpročių.
-Ne, aš pasiliksiu pas tave lovoje, lėlyte. – jis atsisėdo ant lovos krašto ir išsišiepė iki ausų.
-Kas tau sakė, kad aš leisiu pasilikti? – atsirėmiau nugara į spintą.
Alisha, nemeluok, tu džiaugiesi, kad jis nori miegoti kartu su tavimi. Sumurmėjo mano pasąmonė.
-Aš tavęs neklausiu, tu sutikai, kad likčiau, o aš neklausiau kur man miegoti. – va, grįžo senasis Niall. Knisantis Niall.********Prisiminimo pabaiga********
-Mhm. - pasiėmiau telefoną, kuris supypsėjo parodydamas, kad man kažkas parašė. Tai buvo Thomas:
<Kur dingai? Tavęs vakarėlyje niekur nerandu.>
Greit sumaigiau atsakymą:
<Aš namuose su Hannah, prastai pasijutau. >
Nesiruošiu sakyti, kad esu su naujokais, nes tada jis tikrai pasirodys. Nespėjau užrakinti telefono kai vėl supypsėjo:
<Gal man ateiti?>
<Ne, nereikia. Prižiūrėk vakarėlį. :*>
Užrakinau telefoną nusižiovaudama.
-Manau einu miegoti, pavargau šiandien labai. - atsistojau nuo sofos.
-Eik, aš parodysiu vaikinams kur miegoti. - blondinė šyptelėjo man.
-Einu ir aš. - Niall atsistojo nuo sofos susvyruodamas. Šaunuolis. Penkios skardinės alaus per dešimt minučių.
-Labanakt. - atsisveikinusi su visais nuėjau link savo kambario, o mane sekė Horan. Neskubėdama įėjau į savo kambarį ir praleidau Niall. Tik uždariau kambario duris ir buvau priremta prie jų tvirto kūno.
-Niall? - tyliai ištariau jo vardą. - Ką tu po velniais darai?
-Tšššš. - pridėjo pirštą man prie lūpų. Puiku, jis girtas. - Tu taip sumoteriškėjai per tuos du metus. - Niaill pirštų galiukais braukė per mano nuogą koją, o aš stebėjau jo lėtus judesius. - Tavo užpakaliukas, krūtinė, veido bruožai, plaukai. Tu karšta. - kilstelėjo mano suknelę iki apatinių ir sustojo. Pakėlė savo akis į mane. - Labai karšta, ypač dabar, kai esi ištikta baimės ir gal būt susijaudinusi. - išsišiepė.
-Niall, baik. - sudrebėjau iš baimės. Aš žinau, kad jis girtas gali nesusivaldyti ir padaryti dėl ko labai gailėsis.
-Aš dar tik pradedu. - jis savo putlias lūpas greit prispaudė prie manųjų.***********
Yeah, babies!!!!!
Parašiau!!!! Didžiuojuosi savimi, kad tokia gera mano nuomone gavos ir dar ilgoka (920 žodžių).
Laukiu bent 5 ILGŲ nuomonių, kitaip nekelsiu dalies :*
Wirh love Horan_Princess_69 ❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️