Nuotraukoje Thomas ir Hannah.
*Alishos pozicija*
-Aaaaaa!!!! - išsibėgėjus šokau ant savo kambario draugės, kurios nemačiau visą vasarą, nes buvau išvykusi į Birmingham. Tačiau, labai gailiuosi taip padariusi. Nei vienas iš mano draugų apart Jack nebuvo Birmingham, net ir pačio Niall. Išvis per du metus, po mokyklos baigimo mes išvis nebendravome, mūsų ryšiai nutrūko man išvykus po išleistuvių. Keletą savaičių bandžiau su juo susisiekti, bet Horan mane ignoravo! Nekaltinų jo, vis gi aš išvykau, o ne jis.
-Alisha, atsargiai! - Hannah nusijuokė kai aš ant jos užšokau ir mes abi nuvirtome ant minkšto kilimo svetainėje.
-Kaip tavęs pasiilgau, Hannah. Tie du mėnesiai buvo tokie ilgi! - sucypiau pašokdama nuo žemės.
Hannah- tikriausiai dabar vienintelė draugė iš kokio šimto draugių, kuria tikrai galiu pasitikėti ir kalbėti be užuolankų, mergina visada mane supras ir neteis kaip tai daro kiti.
Su pirma savo kambario drauge Jessica irgi gerai sutariau, bet ji buvo išmesta iš universiteto dėl narkotikų vartojimo, nuo to laiko jos nebemačiau, bet girdėjau, kad ji pasuko negerais keliais.
-Aš ir pasiilgau tavęs, lope. - šviesiaplaukė patampė mane už skruostų atsistojusi nuo žemės. - Kaip atostogos? - nuleido rankas ir susmeigė savo dideles mėlynas akis į mane. Man jos tokios gražios, nors daug kas sako, kad jų dydis nėra normalus, bet ką jau padarysi, tegu susikiša savo nuomonę kur nesueina.
-Ai nieko gero. Būčiau grįžusi anksčiau, bet žinai mano mamą. Gi ji pasiilgo savo vienturtės dukros. - pavarčiau akis.
-Šiandien eisim į vakarėlį. Vaikinų Alfa bendrabutyje bus, naujokų krikštynos ir panašiai, turėtų būti įdomu, nes mačiau labai daug seksualių naujokų, kurie yra perkelti iš kito universiteto čia, kad tobulėtų futbolo srityje. Tai senbūviai ir aišku mūsų kapitonas krikštys juos. - kumštelėjo man į ranką pakilnodama antakius. Su futbolo kapitonu- Thomu, esame kaip pora ir kaip ne, greičiau draugai su keletu privalumų, kurių man ųžtenka. - O tu, kaip palaikymo šokėjų kapitonė, irgi turi dalyvauti.
-Neprimink. - atsidusau. Šiame universitete visi kapitonai turi dalyvauti visuose renginiuose ir tokiose nesąmonėse. Kartais noriu pasitraukti iš to posto, bet meilė šokiui neleidžia.-----------
-Pasiruošus? - man išėjus iš savo kambario mane pasitiko jau pasiruošusi Hannah. Ji kaip visada atrodė stulbinančiai ir jai tai niekada nereikalauja daug pastangų. Linktelėjau ir mes išėjome iš merginų Alfa bendrabučio, kuris buvo nutolęs tik penkiais bendrabučiais nuo vaikinų, todėl muzika puikiausiai girdėjosi ir jau buvo galima puikiai įmatyti ryškias šviesas. Link bendrabučio ėjo daug vaikinų ir merginų, kurie su manimi sveikinosi. Lėtai ir besišnekučiuodamos su Hannah žingsniavome link vaikinų bendrabučio, nes iki krikštynų kiek man žinoma liko dar pora valandų.
-Mažute! - kai jau buvome bendrabučio kieme prieš save išvydau kažkiek įkaušusį Thomą. Jo visas veidas ir futbolo kapitono marškinėliai buvo išteplioti neoniniais dažais, plaukai suvelti, o pats kūnas dar labiau išgražėjęs.
-Galiūne. - išsišiepiau ir priėjau arčiau jo.
-Aš einu pas merginas, vėliau susimatysime. - Hannah parodė į grupelę merginų, o aš linktelėjau.
-Pasiilgau savo mažutės. - Vaikinas apkabino mane per liemenį ir prisitraukė arčiau savęs. - O ji pasiilgo savo galiūno? - taip, jis įkaušęs.
-Labai pasiilgau. - atrėmiau savo delnus į jo krūtinę. Jis išsišiepė ir greit suglaudė mūsų lūpas bučiniui.
Damn, tikrai pasiilgau šio vaikino minkštų lūpų.
-Eime į vidų parodysiu mūsų naujokėlius, jie dar nieko neįtaria, kas jų laukia. - linktelėjau ir abu nuėjome į bendrabučio vidų. Viduje buvo pilna įkaušusio jaunimo, o futbolininkai visi blaivi, dėl savo užduotės. Faktas, kad po jos prisigers visi ir lakstys po merginų bendrabučius jas gąsdindami, kaip ir kiekvienas atostogas.
-Tai kur jie? - apsidairiau po vidinį kiemą kai abu nuėjome į balkoną.
-Ten. - parodė į grupelę žmonių prie didžėjaus pulto apkabindamas mane iš nugaros. Skenavau žmones kol mano akys sustojo ties vienu vaikinu. NIALL?!**********
Sveikos!!!!
Grįžo team #Nalisha!!
Nee dabar jau team #Talisha :DO jei rimtai. Pagaliau vėl apsiėmiau ją rašyti.
Pasillgau jūsų :/Laukiu nuomonikių apie pirmą dalį :*
P.S paskaitykit mano naują istoriją Soldier Niall Horan.
With love Horan_Princess_69 ❤❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️