Skyrius - 27

5.9K 320 7
                                    

*Kamilos pozicija*
-Einu pažiūrėsiu ar tam viskas gerai, ar miega apsikabinęs klozetą, nes nežinia ko privatojo vakar. - atsistojau nuo pusryčių stalo.
-Jei ko reiks pašauk, ateisiu. - Harry mirktelėjo ir aš linktelėjusi greit nuėjau į viršų.
Alisha tikriausiai dar miega, nes vis gi pavargo per tą kvailį. Lėtai pravėriau duris, o mano veide užsiplieskė šypsena. Alisha miegojo prie jo prisiglaudusi, o Horan apkabinęs ją per pečius irgi miegojo. Nufotografavau telefono pagalba juos ir kuo tyliau užvėrusi duris grįžau į apačią.
-Ko tokia patenkinta? - suprunkštė Louis dėl mano didelės šypsenos, kurios net nesistengiau paslėpti, ir atsikando savo sumuštinio. Atsisėdau į savo vietą ir padėjau įjungtą nuotrauką ant stalo.
-Uu. - subaubė Nash. - Nuo kada Horan miega taip su mergina? Gi jis tik su jomis duodasi, bet nemiega vienoje lovoje.
-Manęs jau to neklausk. Aš ir taip jį iškoliojau kai grįžome. - gurkštelėjau kavos.
-Dėl ko? Nejau dėl tos vakarykštės merginos? - susiraukė Ema.
-Manau, tai nebūtina jums žinoti. Alisha gal pati papasakos kada nors jums viską, nors nemanau. - jaučiau, kad ir taip per daug pasakiau, nes jie gali prisigalvoti nesąmonių, kas jiems yra būdinga.
-A okay. - sumurmėję vėl visi suniko į savo pusryčius.
-Labas rytas. - į valgomajį įėjo užsimiegojęs Niall betrindamas akis. Visi atsisuko į jį išsišiepę. - Ko taip žiopsot? - susiraukęs atsisėdo greta Emos.
-A šiltas ir minkštas Alishos kūnas? - Nash ir Louis susikumščiavo ir prapliupo juoktis.
-Ką čia nusišnekat? - apsimetė, kad nesupranta apie ką eina kalba.
-Nu matėm kaip abu mielai susiglaudę miegojot. - sumurkė Eleanor.
-Ai nenusišnekėkit. Jei užmigęs arčiau atsiguliau prie jos, tai nereiškia, kad apsikabinau su ja. Nebūkit kvailiai gi žinot, kad su merginomis neprasidedu, o ji nėra išskritinė. - pažiūrėjau į jį piktu žvilgsniu. - Ko čia vėpsai? Lyg esu tau skolingas. - pavarčiau akis ir baigiau savo vaisių salotas.
-Wouw, jei tau bloga nuotaika, tai nebandyk išsilieti ant jos. Ji tavo draugė, kurią turi gerbti.- mane apgynė Harry ir atsistojo nuo kėdės.
-Tu man neaiškink, hipi. - burbtelėjo Niall ir pasiėmė sausainį.
-Tu esi nepakenčiamas, suprantu kodėl tave Josephine metė prieš porą metų ir pabėgo kuo toliau nuo tavęs, tokio kvailio. - suurzgė Hazz.
-Tu nieko nežinai, todėl geriau tylėk, nes kitaip nurausiu tavo tas kudlas jei dar pašonėsi. - Niall irgi atsistojo nuo kėdės pasiremdamas į stalą.
-Tavęs niekas nebebijo. Niall, tu nebeturi tokios valdžios, kaip prieš pusmetį. Viskas pasikeitė, tu nesi lygesnis už mus visus, tu esi toks pats kaip ir mes. - į pokalbį įsiterpė Jack, o kiti tik stebėjo spektaklį. Aš bijojau kištis, kad negaučiau kokio smūgio iš Horan pusės.
-Labas rytas. - visą barnį nutraukė į valgomajį įėjusi Alsiha. Visų akis susmigo į ją, o ji pasimetė. - Kodėl taip žiūrite į mane?
-Nieko. Eik prie stalo kol apžioros visko nesuvalgė. - neleidau nei vienam prasižioti ir pakviečiau merginą prie stalo, nes žinau, kad jie kaip visada perdės. - O jūs, kavalieriai, sėdat. - pirmą kartą man nė vienas nepriekaištavo ir atsisėdo, tačiau kambaryje įsivyravo tyla.
-Kodėl visi tokie tylūs? - Alisha peržvelgė mus visus, kurie buvo lyg vandens į burną prisisėmę ir nepratarė nė žodžio.
-Niall ir Harry truputėlį susikivirčijo. - su šypsena pasakiau, kad ji tai nepriimtų skaudžiai.
-Truputį? Nepasakyčiau. - burbtelėjo Liam.
-Gal galima sužinoti dėl ko ar čia kokia paslaptis?
-Viskas prasidėjo dėl to, kad tu ir Horan miegojot apsikabinę. - viską lėtai išdėstė Ema.
-Taip net nebuvo! - užkriokė Niall priversdamas visus krūptelti, o Alsihos skruostai nusidažė ryškiai raudona spalva, lyg parodydami, kad Ema sakė tiesą. - Nekenčiu tokių draugų! - Horan pašoko iš vietos ir išskuodė pro galines duris prieš tai pagriebdamas cigaretes.
*Alishos pozicija*
-Manau, einu pas jį pasikalbėti. - atsistojau nuo stalo ir išėjau iš svetainės. Niekas neprieštaravo mano sprendimui.
Kuo tyliau praveriau duris ir išėjau į lauką. Niall pasirėmęs į terasos koloną rūkė nugarą į namus.
-Niall? - kuo tyliau ir atsargiau prakalbau. Jis atsisukęs pažiūrėjo į mane ir vėl nusisuko.
-Ko nori? - burbtelėjo.
-Kas nutiko iš tiesų, kad tu susipykai su Harry? - priėjau truputėlį arčiau jo.
-Nu tiesiog tu naktį prisiglaudei prie manęs, o aš tave apsikabinau, pats nežinau dėl ko, o kažkuris nufotografavo mus ir visi pamatė, todėl prisikabino, bet manau, kad tau nereikia sukti galvos. - numetęs nuorūką ir sutrypęs išsitraukė dar vieną cigaretę.
-Tai manau yra ir su manimi susiję. - priartėjau prie jo gal metro atstumu.
-Nu ir kas? Ką tu pakeisi? Tu nesugražinsi mano statuso, kad aš taip nemiegu su merginomis. - Niall atsisuko į mane ir susmeigė žvilgsnį.
-Manau, kad tau nereikia tokio statuso, kuriame buvai. - žaidžiau su savo rankų pirštais.
-Manęs privalo visi klausyti. Tu niekada nesuprasi, kodėl aš toks esu, kodėl aš taip elgiuosi ir kodėl aš nieko neprisileidžiu prie savęs, kad ir šiuo atveju. - Niall įstraukė kuo stipresnį dumą.
-Jei tu niekam nepapasakosi, niekada tavęs nesupras. - stengiausi būti kuo švelnesnė, kad jis nepultų į isteriją. Pastebėjau, kad Niall elgiasi taip pat, kaip ir aš. Jis reaguoja į visų aplinkinių jausmus.
-Aš niekada niekam neatsiveriu. Niekada nesu ir nebūsiu silpnas. - išpūtė cigarečių dūmus į orą.
-Atvirumas nėra silpnybė. Galiausiai aš labai Atsiprašau, kad miegodama prisiglaudžiau prie tavęs. Man nederėjo, bet aš nespecialiai. - kelis kartus lėtai sumirksėjau.
-Viskas gerai. Man pačiam buvo šiokia tikia staigmena ir naujovė. Senai kada taip miegojau su mergina. Gal prieš porą metų. - šyptelėjo. Nieko nesakiau tik šypsojausi, o Niall surūkęs cigaretę ją sutrypė. - O tu šilta, net labai. - nusijuokė, o aš prikandau lūpą susigėsdama. Kodėl jis toks malonus? - Kodėl rausti? - pakėlė mano veidą už smakro ir perbraukė per lūpas, kad jas atleisčiau. Tik staiga Niall pasilenkė prie manęs ir suglaudė mūsų, nuo šalčio sušalusias lūpas.

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now