Sveikutės!
Kam nesunku pasekit mane, nes nedaug trūksta iki 600 sekėjų <3
Ačiū iš anksto ^^
*Alishos pozicija*
Atsibudau nuo įkyriai skambančio žadintuvo. Vis dar užsimerkusi išjungiau tą erzinantį aparatą ir pasirąžiusi atsimerkiau ir iškart žvilgtelėjau į jį. Jis rodė pusė septinių ryto. Dar pasivarčiusi išlipau iš lovos ir įsispyrusi į šlepetes nušlepsėjau į vonią, prieš tai pagriebdama chalatą ir juodus apatinius. Neskubėdama nusiprausiau ir valydama drėgnus plaukus nuėjau prie savo makiažo staliuko. Pasidariau minimalų makiažą, nes nėra naudos ryškiau dažyti, visgi bus trys šokio paskaitos, susirišau plaukus į dvi prancūziškas kasytes ir iš spintos pasiėmiau juodą crop top, juodas sportines kelnes ir iš batų dėžės išsitraukiau baltus sportbačius.
Neskubėdama susiradau savo sportinį krepšį, į jį įsidėjau sportinius batus, šokių batelius, vandens buteliuką ir visą kitą ko man gali prireikti per treniruotę. Užsimečiau jį ant peties ir nusileidau į apačią, nes ir taip truputėlį vėlavau.
-Labas rytas. – pasisveikinau su beveik visomis merginomis, kurios pusryčiavo. Prie visų nebuvo tik Loros. – Kur Lora? – iš šaldytuvo išsiėmiau pieną, o iš spintelės dribsnius.
-Mes vakar padėjom jai išsikraustyti kol tavęs nebuvo, nes ji bijojo tavo reakcijos, kad norėsi ją užmušti. – nusijuokė Vale.
-Jau senai pamiršau, galėjo ji gyventi kiek nori, bet kad dabar gyvens jos kambaryje? – atsisėdau prie stalo ir pradėjau valgyti.
-Kažkokia porelė nauja atvyksta kitą savaitę, tai vaikinas gyvens su Louis ir kitais, o mergina pas mus, bet tik iki pusmečio pabaigos, čia kaip mainų programa, ji mokysis kartu su tavimi, o vaikinas, net nežinau kuriam jis bus. Tačiau, kiek žinau jie labai draugiški. – Hannah atsikando savo sumuštinio žiūrėdama į mane.
-Vardai pavardės? – kilstelėjau antakį baigdama valgyti savo pusryčius ir vis žvilgtelėdavau į laikrodį ant sienos, kad nepavėluočiau į paskaitą.
-Jei gerai pamenu Harry Styles ir Kamila Marie, Louis sakė, jei gerai nugirdau.
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️