*Niall pozicija*
-Niall, Liam, Louis ir Nash, jūs jau turite vietas viename iš sporto universitetų JAV. Gegužės pabaigoje gausite kvietimus į atvirų durų dienas ir jei patiks sėkmės toliau. - Treneris paspaudė man kaip ir visiems vaikinams rankas kai jau visi laukėme oro uoste savo lėktuvo į Birminghamą. Linktelėjau padėkodamas ir užsimečiau sportinę tašę per petį.
-O tu. - atsisuko į mane. - Žaisk pagal oficialias taisykles, o ne pagal savo. - linktelėjau dar kartą sutikdamas su treneriu, nors taip net nebus. Aš Horan, aš nepaisau taisyklių.-Skrydžio Madridas - Birminghamas penkti vartai atidaryti ir pradėti laipinti keleiviai. - pasigirdo nuobodus darbuotojos balsas.
-Na, sėkmės vaikinai, gal kada pamatysiu jus tarp svarbiausių pasaulio futbolo rinktinių. - treneris David dar kartą paspaudė visiems rankas ir mes nužingsniavome link savo vartų.
*Alishos pozicija*
-Cha cha cha kaip juokinga. - nusivaipiau kai sėdėjau su Kamila prie traumatologijos skyriaus poliklinikoje.
-Bet tik tu gali sugebėti persiversti tiesioje salėje ir susilaužyti arba įskelti kojos kaulą. - suprunkštė dar kartą. - Bet ir grot su gipsu galėsi. - padaužė į naujutėlaitį gipsą ir prapliupo juoktis.
-Man nejuokinga, nes sugadintas visas sausio mėnuo. - susmukau kėdėje ir laukiau, kad greičiau mama ateitų iš daktaro, kuris turi išrašyti man vaistų nuo skausmo.
-Ir dalis vasario. - pataisė mane, o aš parodžiau jai vidurinį pirštą lyg ženklą, kad man neįdomu. - Gerai gerai jei tokia pikta, patylėsiu.
-Ačiū! - suskėsčiojau rankomis.
-Ai...šiandien grįžta Niall iš Madrido. - nepraėjus nė minutei Kamila vėl prabilo.
-Tu gali suknistai paty...pala, ką?! - išsitiesiau ir susmeigiau akis į ją. Kamila linktelėjo lyg netikėdama savo pačios žodžiais, o aš tik išsižiojau dėl tokios netikėtos naujienos man.
-Yeah, jau jis šiaip turėtų būti Birminghame, bent man taip Harry sakė, o dabar tyliu kaip liepei. - parodė, kad užsitraukia lūpas ir įniko į telefoną.
-Vajej kaip negerai. - susiėmiau už galvos. - Jis negalėjo dabar grįžti. Savaite anksčiau.----------
-Einu paruošiu pietus, o tu pailsėk. - mama sustojo tarpduryje kai atvedė mane iki mano lovos ir padėjo atsigulti.
-Gerai. - įsipatoginau.
-Neskauda kojos? - papurčiau galvą ir tada mama mane paliko vieną. Atsiguliau ant šono ir galvojau kada pasirodys Niall, jei išvis pasirodys. Kam aš jam reikalinga išvis?*Niall pozicija*
-Kur eini? - susitikau su Ian koridoriuje kai jis grįžo iš darbo, o aš moviausi savo Timberland'us. Palyginus su Ispanija čia šalta kaip Šiaurės Ašigalyje.
-Su draugais susitikti. - užsisukau šaliką.
-Tai nepapasakosi kaip sekėsi? - padėjo savo portfelį ant suolo.
-Mamai papasakojau, o tau papasakosuu kai grįšiu. - pasiėmiau automobilio raktelius ir telefoną.
-Pas Alisha važiuoja? - linktelėjau. - Ji šiandien kaip tik susilaužė koją per šokių pamoką. - susiraukiau nesupratęs.
Kodėl ji man to nepranešė?
-Na taip, ją išsivežė mama ir Kamila Marie kartu išvažiavo.
-Gerai, važiuoju tada, pažiūrėsiu kaip ji jaučiasi. - greit išėjau iš namų, link garažo, kuriame jau visą mėnesį kiurksojo mano automobilis.*Alishos pozicija*
-Aš važiuoju į darbą jei kas skambink grįšiu.
-Gerai, mam. - pakėliau akis nuo kompiuterio kai suskambo namų skambutis.
-Einu aš.
-Iki iki. - mamai išėjus įsijungiau Pretty little liars naujausią seriją. Jau buvo praėjus serijos penkios minutės kai lėtai prasivėrė mano kambario durys.
Pakėliau akis nuo kompiuterio. Ten stovėjo Niall su gėlėmis.
-Ką tu čia veiki? - sutrikau.
-Tavo mama mane įleido. - įėjo į kambarį paskui save uždarydamas duris. - Nejau nelaukei?
-Maniau grįši po savaitės. - atsisėdau lovoje, o Niall mano kojųgalyje ir padėjo ant kojų gėles.
-Taip gavosi, kad ankščiau. Kaip koja? - pastukseno į mano gipsą.
-Ai kaulas lūžęs ir tiek. - numojau ranka. - Ačiū už gėles.
-Tai nėra už ką. - užsiropštė ant lovos greta manęs. - Kaip visas mėnuo? Joe nebesirodė?
-Ne, iš po to karto kai Emilijanas mane parvežė namo. - Padėjau gėles ant spintelės.
-Gerai tada. Pasimokė tas šiukšlė. - išsišiepė. - Žinai ką? O aš tavęs pasiilgau. Keista, bet net labai. - padėjo galvą ant mano pilvo.
-Ar tirkai? Nes kažkaip neįtikinamai kalbi. - įvėliau pirštus į blondino švelnius plaukus.
-Netiki? - papurčiau galvą. - Tačiau aš nemeluoju ir esu jau pasiruošęs pakalbėti apie mūsų santykius. - pakėlė galvą nuo mano pilvo.
Jis tikriausiai juokauja...*******
Hello!!!
Grįžau su nauja dalimi. Tokia truputėlį keistoka ir nuobodžia.
Atsiprašau, kad ilgai nebuvo naujų dalių, nes trečiadienį buvau ekskursijoje, vakar buvo mano gimtadienis, todėl nebuvo laiko.
Aš tokia happy, nes tuoj bus 40k peržiūrų♡♡
O dabar laukiu nuomonių, ilgų nuomonių :*
With love An Irish wife ❤❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️