Skyrius - 34

5.7K 315 6
                                    

*Alishos pozicija*
-Kelkis! - ant lovos užšoko gal ketvertas žmonių kai aš vis dar miegojau grįžusi namo. Pasukau galvą į kairę pusę ir prasimerkiau, ant lovos sėdėjo Kamila, Harry, Louis ir Eleanor.
-Kaip jūs čia atsiradote? - pasitryniau akis ir atsiguliau ant nugaros. Jei galvos nebeskauda, tai visus kaulus laužo. Šaunu.
-Durys buvo atrakintos. O ten tavo mama linksminasi koridoriaus gale?  Nes girdisi netylios dėjonės. - pakilnojo antakius Louis.
-Ten mano pusseserės kambarys. -greit atsisėdau. - Ten tikriausiai mylisi ji ir Niall. - išlipau iš lovos.
-Wouw. Sugalvojau kaiką. - Harry išsitempė Louis iš kambario.
-Ką jie dabar prisigalvojo? - iš spintos išsiėmiau kasdienius drabužius.
-Gėdos Horan pridarys 100%. - Kamila išsitiesė per visą lovą. Nuėjau į vonią ir persirengusi grįžau į miegamąjį. Merginos stovėjo tarduryje ir juokėsi.
-Kas darosi? - nuėjau prie jų ir pažiūrėjau pro duris.
Apačioje Horan keikėsi rengdamasis drabužius ir vis surikdamas ant Harry ir Louis, o jie greta blondino leipo juokais.
-Harry ir Louis kažką padarė pas Gabbie kambaryje ir Niall su visais drabužiais rankose ir prisidengęs pagalvėle savo draugą,  išbėgo iš kambario į apačią, o dabar rengiasi. - Kamila nusišluostė juoko ašaras ir atsisuko į mane kai aš tiesiog stovėjau sutrikusi.
-Jūs esat psichai. - Horan paskutinį kartą užrikęs ant Louis ir Harry išėjo iš namų su dideliu trenksmu.
*Niall pozicija*
-Jūs esat psichai. - Burbtelėjęs greit dingau iš Alishos namų ir tikriausiai čia niekada nebegrįšiu.
Tie kvailiai įvirto į kambarį kai jau bevei buvau pasiekęs savo viršūnę su Gabbie ir pradėjo rėkti: "Fu, Niall, kaip tu galėjai mylėtis su merginomis ir išdavinėti Matew?!", todėl mane Gabbie nustūmė nuo savęs ir pradėjo rėkti, kad dingčiau jai iš akių. Jie mane pavertė suknistu gėjumi!! Išvis kas per vienas tas Matew? Jei nebūtume buvę svetimuose namuose būčiau jiems išdaužęs snukius. Suknisti kvailiai.
*Alishos pozicija*
-Alisha! - į kambarį įvirto Gabbie kai mes visi jau žiūrėjome filmą per televizorių. - Kodėl tu nepasakei, kad Niall suknistas gėjus?! - susiraukiau nesupratusi apie ką jį.
-Na supranti... - man nespėjus nieko pasakyti prabilo Harry. - jis slėpė santykius su tuo vaikinu nuo visų, todėl Alisha ir apie tai girdi tik pirmą kartą. - Mes su merginomis sužiurome į jį. - Nu ką?! Apie tai žinojau tik aš ir Louis. - suskėsčiojo rankomis.
-Uh...aš mylėjausi su suknistu gėjumi! - burbėdama Gab dingo iš kambario ir tik užsivėrus durims vaikiniai prapliupo juoktis.
-Mes kažko nesupratome? - Kamila atsisuko į juos.
-Nu mes jos akyse Niall pavertėme gėjumi, bet nebijokit jis ne toks. - Louis atsipeikėjo nustojęs juoktis ir viską paaiškino mums. Nei viena iš merginų nesijuokėme, nes supratome, kas jiems bus kai susitiks su Niall. Jie tiesiog mirs.
-Bet tavo puskė karšta. - Harry nukreipė temą pakilnodamas antakius.
-Dar vienas. - burbtelėjau. - Tai gal ir tu dar eik ją iš*rušk kaip tai nesenai darė Niall? - burbtelėjau ir nulipau nuo lovos.
-Kas tau yra? Aš tiesiog juokauju.
-Nieko man nėra. Tiesiog...ai žodžiu nesvarbu. - sukritau į sėdmaišį ir apsikabinau savo kojas. Jaučiausi prastai žinodama, kad mano pusseserė mylėjosi su vaikinu, kurį esu įsimylėjusi.
-Hey. - prie manęs atsisėdo Kamila. - Kas yra? Tu dėl Niall? - linktelėjau ir prikandau drebančią lūpą. - C'mon, neverk. Gi visi žinome koks yra Niall, jis nieko nevertina.
-Žinau, aš nieko jam negaliu sakyti, nes mes esame svetimi vienas kitam. - šyptėjau truputėlį.
-Jis yra didžiausias šiknius visame šiame mieste. Kaip nors priprasi prie to, o dabar gal eime apsipirkti? Tai lyg terapija. - kumštelėjo man į ranką.
-O Gabbie? - nuleidau kojas ant žemės.
-Ją užžims vaikinai. Pastebėjau, kad jai patinka labai vyriška kompanija. - atsistojo nuo sėdmaišio pakeldama ir mane. - Vaikinai, išsitempkit kur nors jos pusseserę, o mes, merginos, einame apsipirkti! - sucypė.
-Uh...gerai...- Louis ir Harry suurzgę dingo iš kambario. Jie niekada kiek pastebėjau Kamilai ir Elenor neprieštarauja.
-Eime persirengti ir tave padažyti, nes kaip pagiringa prastai atrodai. - tyliai sukikenau nuo Eleanor frazės ir sutikau su jų planais. Reikia užmiršti kas šiandien įvyko.
*****
Labutis!
Nauja dalis jūsų dėmesiui (truputėlį vėliau nei žadėta).
Be to ji trumpoka, nes nežinojau ką rašyti. :(
Tačiau, vistiek laukiu jūsų nuomonių ir papeikimų dėl istorijos :)
P.S Atsiprašau už menkutes klaideles. :)
With love An Irish wife ❤

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now