*Alishos pozicija*
Gulėjau lovoje, jau pilnai apsirengusi, ir apsikabinusi pagalvę tyliai kūkčiojau, nes nenorėjau, kad kažkas, kas yra bendrabutyje, išgirstų mane ir klausinėtų kas nutiko. Jaučiausi lyg manimi būtų pasinaudoję, nors pati su tuo visapusiškai sutikau. Niall sakymas, kad jis man senai nieko nebejaučia, nors girdėjau kaip jis man tai sakė ir pabėgimas buvo skaudžiausi smūgiai į paširdžius.
Tu pati kvaila, Alisha, pati atsidavei. Sumurmėjo mano protas.
Apsiverčiau ant kito šono ir žiūrėjau į veidrodį, kuriame atsispindėjo visos mano nuotraukos ant sienos su buvusiais klasės, universiteto draugais ir Thomu. Jaučiau sumišimą viduje, bet nenorėjau nukabinti nuotraukų su juo, nekilo ranka. Žiūrinėjau visas nuotraukas po vieną, kai mano akys užkliuvo už nuotraukos pačiame viršuje, kampe. Nulipau nuo lovos ir priėjusi prie sienos, pasistiebiau ir nuėmiau tą neaiškią nuotrauką. Ji buvo iš mano mokyklos išleistuvių vakaro, kai šokau paskutinį šokį su Niall ir mes buvome meiliai susiglaudę, o gal net bučiavomės.
****Prisiminimo pradžia****
-Lėlyte. - prie manęs prisistatė Niall. - Eime pašokti? - ištiesė ranką ir aš nieko nelaukusi ją paėmiau.
-Greit grįšiu. - mirktelėjau merginoms ir nusekiau paskui Niall į šokių aikštelę. Kaip tik, lyg specialiai mums, pradėjo groti rami ir romantiška muzika. Niall ranka atsirado ant mano liemens, o mano ant jo peties ir mes abu judėjome pagal ritmą.
-Pirmas ir paskutinis šokis kartu. - Niall nervingai nusijuokė, o aš tik linktelėjau.
-Pasiilgsiu tavęs. - padėjau galvą ant Niall peties.Jaučiuosi dar prasčiau nei prieš porą savaičių atsisveikindama oro uoste.
-Ei, Alisha. - pakėliau galvą leisdama jam kalbėti. - Aš ir tavęs pasiilgsiu, nes tave myliu kaip nieko dar nemylėjau. - abu nustojome šokti ir Niall pirštais suėmęs mano smakrą suglaudė mūsų lūpas švelniam bučiniui.
-Aš ir tave myliu.
****Prisiminimo pabaiga****
Užsidengiau burną delnu ir tyliai sukūkčiojau nuslysdama siena, o nuotrauką numesdama šalia. Ant kairės rankos tekėjo karštos ašaros. Nežinau kodėl, bet jaučiausi sugniuždytą, visgi Niall buvo mano pirmoji meilė ir tai visada bus skaudu.
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️