*Alishos pozicija*
-Panele, Furtado, lauksime jūsų iškart po visų egzaminų mūsų universitete, atvirosioms dienoms, įsikūrimui ir apsipratimui mieste. Atsiųsime jums bilietą.
-Tai skaitosi kitą savaitę? - atsisėdau ant lovos, savo kambaryje.
-Taip, antradienį. - malonus balsas sutiko su mano teiginiu.
-Gerai. Viso gero.
-Iki pasimatymo, panele, Furtado. - pabaigusi pokalbį numečiau telefoną ant kitos lovos pusės ir išsitiesiau. Kitą savaitę manęs jau čia, Birminghame, nebebus.
Niall sužinojęs mane nudės. Rimtai nudės.
Išvis jis pastaruoju metu, po tos treniruotės pasidarė piktas ir agresyvus. Susitinkame irgi retokai, tada kai jis neturi su kuo susitikti arba kai jam yra "labai gera" nuotaika.
Grįžau į sėdimąją poziciją kai kažkas įėjo į mano kambarį ir tai buvo mama. Kas gi daugiau eis pas mane?
-Ką sakė? - mama atsisėdo greta manęs.
-Iškart po egzaminų, antradienį, išskrendu jau. - šyptelėjau.
-Taip greit? Net egzaminų rezultatų nelauksi?- nustebo. Manau, aš ir nustebčiau sužinojusi, kad mano dukra išsikels gyventi į kitą pasaulio kraštą po savaitės.
-Ne, - papurčiau galvą. - juos atsiųs į universitetą elektroniniu paštu, o tau atneš Kamila arba Ema lapą, nes nebūsiu diplomų teikime. Nebent, pavyks parskristi.
-Owww, mano mažoji jau užaugo. - mama mane apkabino per pečius.
-Mam, baik. - sukikenau.-----------------
-Tu ką? - Niall tyliai suurzgė kai jau stovėjome prie Anglų egzamino patalpos durų ir laukėme pradžios. Po naujienos, per visą savaitę, nebuvau susitikusi su juo, todėl ir tik dabar blondinas sužinojo visas naujienas ir jo reakcija buvo tokia, kokios aš tikėjausi.
-Aš rytoj išskrendu ir nežinau ar būsiu diplomų įteikimo šventėje ir pačioje išleistuvių puotoje. - lėtai ir ramiai viską dėsčiau Horan. Matosi, kad jis tvardosi tik dėl to, kad prie mūsų yra begalė kitų abiturientų.
-Ir tu sakai man tai tik dabar? - susiraukė kai aš lėtai palinksėjau.
-Mes nesimatėme visą savaitę ir aš niekaip tau negalėjau to pasakyti. - nekaltai žaidžiau su pirštais.
-Wouw wouw. Pasakyk, kad tu suknistai juokauji. - Niall sklėstelėjo rankomis ir giliai įkvėpė oro, o aš tik papurčiau galvą. - Mane pašalino iš sporto universiteto net nepradėjus jo lankyti ir tu išvažiuoji. Geras, kaip sakoma, bėda po vieną nevaikšto. - sarkastiškai nusijuokė.
-Tave išmetė? Kodėl? - nustebau.
-Tau užtenka žinoti, kad pažeidžiau keleta nuostatų ir tiek. Nesuk galvos rasiu ką nors kitą per vasarą. - papurtė galvą. - Kada ryt skrydis? - pagaliau jis kažkiek atsileido.
-Vienuoliktą ryto.
-Ateisiu bent išlydėti ir tikiuosi, kad grįši į diplomų įteikimą. - šyptelėjo apkabindamas mane.
-Aš pasistengsiu. - pasistiebusi pakštelėjau jam į skruostą. - Ką mes darysim kai tu išskrisi į savo, o aš į savo universitetus? - tyliai sumurmėjau.
-Mūsų keliai išsiskirs, bet gal kada vėl susitiksime. -paglostė mano plaukus. Kokia jam bitė įgėlė? Jis per daug geras ir švelnus.
Džiaukis, kvaile.
-Gal būt. - atsidusau.**************
Hey hey hey!!!!
Štai nauja dalis nors ir trumpa, ir pieviška! PIEVA PIEVA PIEVA
O dabar laukiu ilgų nuomonių ir iki pasimatymų kitose dalyse :*
P.S liko kažkur 3 dalys :)
With love An Irish wife ❤❤
YOU ARE READING
Skausmą reikia pajausti / N.H Fanfiction
FanfictionCover by: weirdCa ;3 Highest range: #1 in random and #9 in fanfiction First, second and third seasons❤️