Skyrius - 6

6.3K 336 2
                                    

*Alisha akimis*
-Mama!! - nubėgau, tiksliau skriste nuskridau, laiptais žemyn, kur mama buvo ir tvarkė dokumentus.
-Kas nutiko? - ji greit pašoko nuo kėdės ir atsisuko į mane.
-Numečiau penkis kilogramus, dabar sveriu keturiasdešimt penkis!! - šokinėjau vietoje. Tikriausiai nuo visų nervų numečiau svorį, nes kai nervuojuosi nevalgau.
-Dukra, tai labai mažai. - mama susiraukė.
-Ne, mama, tai tobulas svoris. - išsišiepus linktelėjau.
-Nema...- ją nutraukė beldimasis į duris. - Tikriausiai močiutė grįžo. - greit nubėgau prie durų ir jas atrakinau. Už jų stovėjo visos merginos.
-Matei? - visos lyg viena manęs paklausė. Nesupratau apie ką jos.
-Ką mačiau? - sutrikau.
-Einam į tavo kambarį parodysim. Geriau dabar sužinosi nei mokykloje. - Eleanor trypė prie durų. Linktelėjau ir praleidau jas.
-Mama, aš einu su draugėmis į savo kambarį. - pašaukiau mamai iš koridoriaus.
-Gerai! - joms parodžiau, kad liptų laiptais. Nuvedžiau iki savo kambario.
-Dar nevisai išsikroviau daiktus. Nespėjau. Nu ką parodysit? - atsisėdau ant lovos ir ištiesiau joms kompiuterį.
-Tu Horan norėsi nudėti. - Ema kažką greit sumaigė ir atsuko ekraną į mane.
**** ( video įrašo pradžia) *****
-Alisha, tiesa drąsa? - video fone pasigirdo Horan balsas. Šalia manęs sėdėjo jis, o Liam nebuvo.
-Tiesa. - užsiverčiau dar vieną stiklinę alkoholio. Matėsi, kad buvau jau arti komos ribos.
-Ar esi pasimylėjusi su kažkuo?
-Aš? Aišku, kad ne. Laikysiu skaistybę iki vestuvių. - visi vaikinai prapliupo juoktis.
***** (video įrašo pabaiga) ****
-Omg. - užsidengiau burną delnu ir jaučiau kaip mano akyse kaupiasi ašaros.  - penki tūkstančiai peržiūrų. Visa mokykla bus mačius.
-Viskas bus gerai. - apkabino mane Kamila kai aš tyliai sukūkčiojau. - Mes priversim jį ištrinti video ir tavęs atsiprašyti.
-Nieko, aš pripratusi. - nusišluosčiau ašaras. - Jau blogiau nebus.
-Ne. Mes taip nepaliksim visko! - El pašoko nuo lovos. - aš skambinu  Louis mus nuveš pas Niall.
-Gera mintis! - pritarė Sophia.
-Palaukit panos. Aš geriau sugalvojau. - išsišiepė Kamila. - Mes jam atkeršysim.
-Ne ne ne. - papurčiau galvą nujausdama jos planą.
-Taip, mažute, taip. - linktelėjo Kamila.
-----
-Nemaniau, kad tu turi tokią gerą figūrą. Dažniau ją rodyk. - išsišiepė Jack kai išlipau iš automobilio prie riedlenčių parko. Buvau apsirengusi neilgais šortais, randus ant kojų paslėpėme kūno maskuojamuoju tepalu, juodu crop top'u, nike air sportbačiais, o randus ant rankų paslėpiau odinėmis apyrankėmis. Nors ir labai keista, bet rugsėjis šiltas kaip vasarą, kas nebūdinga Jungtinei Karalystei.
-Ačiū. - šyptelėjau rausdama. Ėjau greta Jack už merginų. Galvoje sukosi Kamilos sugalvotas planas, tiesą pasakius, jis man nebuvo prie širdies, bet jis to nusipelnė.
-Tu taip nesikrimsk dėl to video. Visi jį greit pamirš. - Liam apkabino mane per pečius. Linktelėjau ir mes ne už ilgo priėjome riedlenčių trampą ant, kurios jau pastebėjau Horan. Jis nusileido pamatęs visus.
-Sveiki, o tu dar drįsti į lauką išeiti? - parodė į mane.
-Tai nėra gedinga. - Liam mane užstojo.
-Payne, tylėk. Nenorėk, kad aš supykčiau. - Niall pasiėmė riedlentę į ranką.
-Niall!!!! - link mūsų atbėgo ta pati mergina, Sierra, iš rūdinės. Ji tikrai atrodė kaip paleistuvė: peroksidiniai plaukai, tona špakliaus, trumpa suknelė ir baisūs, nusitrynę aukštakulniai.
Ji greit šoko jam ant kaklo ir lindo bučiuotis.
-Sierra, ramiau. - Horan nuleido ją ant žemės ir įsisiurbė į jos lūpas. Tai tikrai šlykštu. Fe.
-Gerai, užteks. - atsikrenkštė Harry ir jie vienas nuo kito atsitraukė.  - Tai šlykštu. Sierra, dink mums iš akiračio. Žinai, kad iš mūsų tavęs niekas nemėgsta.
-Niall, pasakyk ką nors. - blondinė suskėsčiojo rankomis.
-Jų dešimt prieš mane vieną. - Horan patrūkčiojo pečiais. - Pasimatysim kitur. - pliaukštelėjo jai per užpakalį ir leido nueiti. Sierra kikendama grįžo prie savo pakalikių.
-Šlykštinė. - burbtelėjau ir atsisėdau greta Liam ir Jack ant suolo. Mačiau kaip Horan mane nužiūrėjo. Nusukau žvilgsnį į Kamilą. Ji šypsojosi, kad viskas klostosi pagal jos planą.
-Rūkai? - Liam man po nosimi pakišo cigarečių pakelį.
-Ne. Noriu ilgai gyventi. - papurčiau galvą.
-Wouw, kokie mes šventi. - suskėsčiojo rankomis Horan. - Negerk, tai išvis būsi angelas.
-Tu čia nervinies, kad aš nesielvartauju dėl to video? - pasilenkiau link jo. Jis žvelgė tiesiai man į akis sukąsdamas savo auskarą lūpoje.
-Niekada nesinervinau dėl prilipusio lapo prie bato. Nemanyk, kad esi svarbesnė. - pasilenkė dar arčiau manęs ir išpūtė į veidą dūmus.
-Nieko orginalesnio nesugalvoji, Horan už savo suknistas metaforas? - stengiausi ignoruoti mano šnerves griaužiančius cigarečių dūmus.
-Tau neužteko tokio pažeminimo? - sutrypė cigaretę.
-Neskaitau to pažeminimu, vaikiuk. - atsisėdau į savo seną poziciją nutraukdama pokalbį su Niall. Jis tikrai buvo nepatenkintas mano žodžiais. Aš tai atvirkščiai. Džiaugiausi, kad tapau tvirtesnė prieš kitus. Gal nebereikės mano draugo peiliuko jei būsiu tokia arši.
-Su juo dar niekas taip nekalbėjo. - prie mano ausies palinko Liam. - Didžiuojuosi tavimi. Šaunuolė, lelyte. - pakštelėjo man į skruostą ir jis nusidažė skaisčiai rausva spalva.
-Ojojoj. Seilėtekiai. - Horan vėl burbtelėjo.
-Tau kažkas nepatinka? - atsistojau nuo suolo.
-Tu nepatinki. - jis greit atsistojo prieš mane. Buvo gal visa galvą aukštesnis, todėl turėjau žiūrėti į jį pakėlusi galvą. Dar viena priežastis kodėl beveik visada nešioju aukštakulnius.
-Čia jau ne mano bėdos, Horan. Jei tau bus lengviau pasišalinsiu aš, tačiau, tavo mažas ego nepadidės. - praėjau užkabindama jį ir patraukiau link Starbucks.
-Palauk! - šalia manęs atsirado beveik visi. Prie Horan liko tik Louis, Harry ir Nash.
-Nepaliksim draugės ir ypač kai taip iškoliojo Niall prie visų nors ir ten liko mano vaikinas. - El šyptelėjo ir įsikibo į mano parankę.
-Malonu. - atsakiau jai šypsniu.
****
Labas dar kartą!!
Turėjau laisvo laiko tad pabaigiau dalį ir įkeliu šiandien ir nelauksiu rytojaus :*
With love Er :*

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now