Skyrius - 30

5.7K 321 13
                                    

*Niall pozicija*
Kob235: Alisha nelabai nori, kad atvykčiau pas ją. Net pati nežinau dėl ko. *prisegta nuotrauka liūdnas jos veidelis*
Hor69: Aš įkalbėsiu ją, tik tu nesijaudink, lėlyte, mes būtinai susitiksime.
Kob235: Laukiu nesulaukiu kada galėsiu paliesti tavo tą išgirtąjį pilvo presą.
Hor69: Pakentėk, Lėlyte, dar. Jo verta laukti.
Kob235: Gerai, turiu bėgti į sporto klubą. Čiau :*
Hor69: Iki, lėlyte.
Numečiau telefoną ant naktinio staliuko ir sukryžiavęs rankas už galvos žiūrėjau į lubas. Gabbie tikrai graži ir seksuali mergina. Panašu, kad jų giminėje visos merginos gražios ir su gražiomis figūromis.
Durys truputėlį prasivėrė ir pro tarpą įlindo Alisha. Kur toji taip ilgai buvo?
-Maniau, kad negrįši. - pasišaipiau.
-Atsiknisk. - nuėjo tiesiai į vonią ir po kelių minučių grįžo su naktiniais.
-Pasikviesk Gabbie į svečius. - persisvėriau per lovą link jos.
-Apseisi. - atsigulė.
-Nu pakviesk ar tau ką gaila? - susiraukiau.
-Atsiknisk, Horan. Aš nesiruošiu jos kęsti visą savaitę, todėl, kad tu nori su ja pasidulkinti. - nusuko man nugarą.
-Nu Alisha! - užvirtau ant jos.
-Horan, nulipk nuo manęs. - mergina pradėjo muistytis po manimi.
-Sutik. - prispaudžiau ją dar labiau prie lovos.
-Nu gerai! Dabar nulipk! - trankė man į krūtinę ir muistėsi dar labiau.
-Nu gerai. - nusiridenau nuo jos ir susisukau į savo antklodę.  Visi mano, kad aš čia pasibučiaviau kelis kartus ir miegojau apsikabinęs su Alisha, tai jau viskas, mes pora. Nieku gyvu! Ji manęs net netraukia. Aš mėgstu laisvą gyvenimą ir linksmus nuotykius, o šiuo metu Gabbie yra pats tinkamiausias variantas.
******Gabbie atvykimo diena******
*Alishos pozicija*
Vis dar nesuvokiu kodėl sutikau dėl jos atvykimo. Alisha, tu negali pasakyti NE! Kokia tu kvaila!
-Kažin ar Gabbie pasikeitusi? Kaip senai ją mačiau. Jau bus užaugusi, visa moteris. - mama tauškė šalia manęs. Užknisa kai ji prie visų akių yra miela, nors iš tiesų yra pakankamai laisvo būdo, bet labai nuoširdi ir draugiška, tai priežastis dėl ko aš su ja bendrauju.
-Nu, mama, tuoj pati pamatysi. - burbtelėjau ir susmukau kėdėje.
-Alisha! - pasigirdo plonas Gabbie balsas. Apsisukau per petį. Nuo manęs gal penkis metrus stovėjo  ir mojavo mergina: liaunos figūros, rudų plaukų, šviesiai rudo atspalvio odos ir baltos šypsenos, tai mano pusseserė Gabbie.
-Sveika! - atsistojau ir priėjusi prie jos apkabinau. - Kaip skrydis?
-Atsibodo skristi iš Los Angeles, bet dabar jau gerai nors ir pas jus čia truputėlį vėsoka. - išsišiepė savo akinama šypsena.
-Mieloji, Gabbie. - prie manęs atsirado mama.
-Teta Alex. - Gabbie apkabino ją.
-Kokia tu suaugusi jau. - Mama apžiūrėjo Gabbie.
-Baikit, teta. - numojo ranka.
----
-Pasikviesk Niall! - į kambarį įvirto Gabbie. - Noriu su juo susitikti! - atsigulė per visą lovą šalia manęs.
-Tai parašyk per Snapchat ir susitikit. - vėl nuleidau akis į kompiuterio ekraną.
-Nemanai, kad tavo mamai atrodys keista. Aš atvažiavau ir po poros valandų jau išeinu kažkur viena arba pas tave ateina vaikinas man esant. - atsuko galvą į mane.
-Nu gerai. Palauk. - atsidusau ir pasiėmiau telefoną nuo spintelės.
-Yay! - sucypė iš laimės lyg kokia nesveika. Pavarčiau akis ir suradusi jo numerį paskambinau.
(Alisha - A, Niall - N)
N- klausau? *jo balsas skambėjo užsimiegojusiai ir taip seksualiai*
A- labas čia Alisha.
N - O labas, lėlyte. Jau pasiilgai manęs?
A- Ne, Gabbie atvažiavusi ir nori su tavimi susitikti.
N - Duok telefoną jai. *atsidusau ir ištiesiau telefoną prieš Gabbie nosį*
-Klausau. Taip. Ar tu sugebėsi? Nu gerai laukiu. Iki. - ištiesė man telefoną pabaigusi pokalbį. - Jis įlips pas tave per langą ir tu po to parodyk kuris mano kambarys, o aš einu ruoštis. - ji lyg įkirpta išbėgo iš kambario. Maža kalė. Yay, šaunuolė, Alisha, tu jo pavydi kaip psichopatė.
Žiūrėjau per kompiuterį antrą filmą kai kažkas pasibeldė į balkono duris. Padėjau loptop ant lovos ir nuėjau prie durų. Už jų stovėjo išsiepęs Horan. Wouw, kokie mes laimingi, kad gausime pasidulkinti. Atidariau duris į įleidau jį.
-Labas, lėlyte. - Jam tik įėjus kambarys užsitvindė jo stipriu odekalono kvapu.
-Galėjai mažiau kvepintis. Vis tiek ji praskės tau kojas kaip mat. - apsisukau ir nuėjau link durų, kad parodyčiau kuris Gabbie kambarys.
-Ouč, lėlyte. Kokia tau šiandien bitė įgėlė? - sustojau prie durų ir už savęs pajaučiau prisispaudusį Horan kūną.
-Jos kambarys trečias po dešine. Smagaus sexso. - stovėjau ir nejudėjau.
-Aš ir tau galiu tai suteikti, žinok, nuo to nuotaika pakyla. - palinko Niall prie mano ausies ištardamas paskutinius žodžius. Nieko nesakiau tik apsisukusi išstūmiau iš kambario ir užtrenkiau duris. Suknistas kvailys.
----
Gulėjau ant lovos kai suskambo mano mobilusis ir ekrane pasirodė Jack veidas. Kodėl jis man skambina?
A-Klausau.
J- Laba. Užsiėmusi?
A- Ne, kambarį kiurksau.
J- Gal norėtum kur nors išeiti? Aš esu parke greta tavo namų.
A- Skamba šauniai. Susitvarkysiu ir ateinu.
J- Gerai laukiu. Iki
Numečiau telefoną ant lovos ir nuėjau persirengti. Šiandien buvo pakankamai šilta, todėl užsidėjau juodas timpas, palaidinę, odinukę ir batus ant nedidelio kulno. Greitai pasidažiau ir pagriebusi reikalingus daiktus išėjau iš kambario. Dabar reikia nueiti pranešti Gabbie. Tvirtu žingsniu nuėjau prie jos durų ir pabeldžiau.
-Prašom. - kitoje durų pusėje pasigirdo jos plonas balsas. Palenkiau rankeną ir atidariau duris. Maniau, kad rasiu juo kažkaip nepadoriai, o jie tiesiog suknistai sėdėjo ant lovos.
-Aš išeinu, tai jei kas, tu lieki viena.
-Kur eini? - tikėjausi to klausimo iš Gabbie, bet jis išėjo iš Horan lūpų.
-Su Jack susitikti. - išsišiepiau ir prieš užverdama duris pamačiau kaip Niall susiraukia...
*****
Yay!! Parašiau!!
Maniau kelsiu dažniau dalis, bet nemanau, kad pavyks.
Dabar laukiu vėl gausių nuomonių. :*
P.S AČIŪ už 200 sekėjų. Lav ya :*
With love an Irish wife :*

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now