Skyrius - 56

5.7K 311 16
                                    

*Alishos pozicija*

-Netiki? - papurčiau galvą. - Tačiau aš nemeluoju ir esu jau pasiruošęs pakalbėti apie mūsų santykius. - pakėlė galvą nuo mano pilvo.
Jis tikriausiai juokauja.
-Kaip tai? - sumirksėjau bandydama suvirškinti visą informaciją.
-Na aš jau pribrendau tam pokalbiui. - susidėjo kojas po savo užpakaliu.
-Ir? - leidau jam tęsti.
-Ir norėčiau kažką sieti su tavimi rimčiau, bent kol baigsime mokyklą. - mačiau kaip jam sunku ištarti šiuos žodžius, nes tai ne Horan stilius.
-Niall, man šis prikolas nėra juokingas. Net labai nejuokinga, žinant mano jausmus tau. - papurčiau galvą.
-Aš ir nejuokauju. Šįkart aš kalbu rimtai kaip niekada. - jis atsiduso. - Žinai, kaip man suknistai sunku po Josephine kažkam prisipažinti jausmuose, todėl prašau bent tu neįskaudink manęs. - jo akyse mačiau baimę. To dar nesu mačiusi pas Niall. Tai neįtikima mano protui.

-Aš sutrikusi, Niall. - pasirėmiau rankomis galvą ir mąsčiau ką jam turėčiau atsakyti.

-Dėl ko? Nieko nesuprantu.

-Niall, aš žinau, kad tu mane įskaudinsi ir mesi kaip darai su visomis merginomis. - atsidusau.

-Aš negaliu to neigti, nes esu Niall Horan, mano charakteris toks, bet galime bent pabandyti. Jei nepavyks tai nepavyks.
-Uh... - užverčiau galvą. - Na gerai. - linktelėjau ir šyptelėjau.
-Parvežiau tau kai ką iš Ispanijos. - Niall iš kišenės išsitraukė melsvą dėžutę.
-Kas čia?
-Pasidabruotos apyrankės man ir tau. (Apyrankės nuotraukoje) Nežinojau kokia tavo mėgstamiausia spalva, tai paėmiau juodas, odines. - įšėmė iš dėžutės apyrankes ir uždėjo man bei sau.
-Ačiū. Man ji jau patinka. - šyptelėjau apžiūrėdama apyrankę. Ant jos buvo išgraviruota karūna. Paprasta, bet graži.
-Taip ir maniau, kad patiks. - pavartė akis. - Aš alkanas. Eime pasidarysime ko nors valgomo.
-Šiaip aš. - parodžiau į gipsą. - negaliu taip lengvai lakstyti.
-Tai čia ne bėda. - Niall greit iššoko iš lovos ir apibėgo aplink ją. - lipk, beždžionėle. - atsitūpė prie lovos nugara į mane.
-Ne, aš sunki.
-Nejuokauk ir lipk ant mano nugaros. - atsidusau ir nebesipriešinau. Niall prilaikė mano kojas atsistodamas. - Sakiau, kad nesunki, tas gipsas sveria tiek pat kiek tu. - Horan su koja atidarė duris ir nužingsniavo žemyn laiptais. Pasodino mane virtuvėje ant spintelės ir nuėjo prie šaldytuvo.

---------

-Tu visai skaniai gamini. - įsidėjau į burną gabaliuką vištienos, kurią Niall pagamino per pastarąjį pusvalandį.
-Žinau. Aš bent kiek moku gaminti, kad nemirčiau badu. - įdėjo lėkštes į indaplovę kai jau baigėme valgyti. - Ką nori veikti dabar?
-Nežinau. - truktelėjau pečiais.
-Gal būt važiuojame į kokį kiną arba pas draugus?
-Galim. - linktelėjau. - Važiuoti į kiną. Man tik reikia persirengti.

----------

-Pabūk, o aš einu nupirksiu užkandžių. - linktelėjau ir Niall pabučiavęs mano kaktą išėjo iš kino salės, o aš žiūrėjau naujausių filmų treilerius.
-Sveika. - su manimi kažkas pasisveikino, todėl buvau priversta pasukti galvą į tą pusę nuo kurios sklido garsas.  Niall vietoje sėdėjo Joe.
-Ką tu čia veiki? - atšokau nuo jo toliau.
-Atėjau tavęs aplankyti. Kaip koja?
-Normaliai. Iš kur sužinojai, kad aš čia? - susiraukiau.
-Mačiau tave su Niall čia einant ir tiek. - suskėsčiojo rankomis. - Grįžo jau tas laukinis.
-Taip, grįžau. - Už Joe atsirado Niall. Vaikinas greit sureagavęs atsistojo prieš Horan. - Matau dar nepasimokei.
-Neturiu dėl ko. - susikišo rankas į palto kišenes.
-Dink iš čia. - suurzgė.
-Iki pasimatymo, mažyte. - Joe mirktelėjęs pasišalino iš kino salės...

****

Helou!

Nauja dalis :)

Laukiu jūsų nuomonių ir ilgų. :*

With love An Irish Wife ❤❤❤

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now