Skyrius - 36

5.6K 310 23
                                    

*Alishos pozicija*
-Man laikas namo, nes Gabbie manau jau bus namuose ir mama bus pikta, kad ją palikau vieną, gi jos numylėtinė dukterėčia. - prabilau kai jau sutemo, o aš ir Niall vis dar sėdėjome ant kalvos.
-O kur ji buvo? - Niall pasuko galvą į mano pusę. Hahaha, nejau tau tikrai įdomu? Aišku, gi ji tavo sugulovė.
-Su Louis ir Harry manau. Bent jie bandė ją išsitempti iš namų, kai aš su Kamila ir Eleanor išėjome į prekybos centrą. - atsistojau nuo žolės ir nuo timpų nusivaliau šiukšles.
-Nu gerai važiuojame. - Niall irgi atsistojo ir greta ėjome atgal automobilio. Jis ėjo neįprastai lėtai ir greta manęs, galima sakyti, mūsų pečiai lietėsi. Nesuprantu, kaip jis gali jaustis ramus kai dienos pradžioje permiegojo su mano pussesere? - Ai, Alisha, - sustojo užstodamas man kelią. - aš dėl šiandien. Ten su Gabbie įvyko nesusipratimas.
-Tu čia, kad tave sugėdino Louis ir Harry? - suprunkščiau.
-Ne, kad pasimylėjau su tavo pussesere. Ji pati tai pasiūlė. - atsiduso. Kodėl jis man teisinasi?
-Nemanau, kad ji tokia. Ji nėra gera, bet tikrai ant tiek nėra bloga. - papurčiau galvą.
-Aš papasakosiu viską kaip nutiko ir tu nuspręsi pati. - linktelėjau ir atsirėmiau į automobilio dureles.
******Pasakojimo pradžia*****
-Kam tu užrakinai kambarį jei nieko namuose nėra apart jos? - kritau nugara ant lovos, nes labai norėjau miego.
-Aš taip saugiau jaučiuosi. - užlipo ant mano liemens. - Padarysiu ko norėjau naktį, bet tu nežinia dėl ko išlėkei kaip akis išdegęs. - pasilenkė prie manęs ir pabučiavo.
-Turėjau reikalų.
-Na o dabar neturi. - išsišiepė ir nusiėmė palaidinę, o jos krūtinę dengė tik leopardo rašto liemenėlė. - Gali paliesti jei nori. Nemaniau, kad toks bailiukas esi. - sukikeno.
-Gaila, bet tu klysti. - greit mus apverčiau ir įsisiurbiau į jos lūpas.
*******Pasakojimo pabaiga*****
-Nu ir tada atėjo Harry ir Louis. - jis atsirėmė delnais į kapotą, o veidą atsuko į mane.
-Na čia tavo reikalas kas įvyko tarp tavęs ir Gabbie. - atsidariau automobilio dureles ir jau sėdausi, bet jis sugavęs mane už rankos patraukė nuo jų ir uždarė su nemažu trenksmu.
-Tu pavydi manęs. - su šypsena sukando savo auskarą lūpoje ir prirėmė mane prie automobilio.
-Nejuokauk. - pavarčiau akis.
-Alisha, nemeluok. - jis pirmą kartą mane pavadino vardu. Ganėtinai keista iš jo pusės. - Aš tiek merginų matęs, kad tu manęs nebeapgausi.
-Manau tu nepažįsti merginų, nes aš tau nemeluoju. - norėjau sėstis į automobilį, bet jis neleido.
-Ne, tai akivaizdu. Tu manęs pavyduliauji. - jo rankos nuo automobilio atsirado man prie šonų, o mano visu kūnu nuėjo šiurpuliai. - Man patinka kai kažkas manęs pavydi. - nusijuokė ir pasilenkęs pabučiavo mano kaklą.
-Tavo lūpos šaltos. - Pasimuisčiau paslėpdama kaklą.
-Tai sušildyk jas. - pasilenkė man prie lūpų, suglaudė jas ir savo kūną prispaudė prie manojo. Bučinys buvo ganėtinai grubus, bet aš džiaugiausi bent jį gavusi. Nesusilaikiau ir įvėliau pirštus į jo švelnius plaukus. Jis lėtai ir atsargiai rankomis apjuosė mano liemenį ir prisitraukė arčiau.
-Važiuojam. Tau laikas jau namo. - sumurmėjo prie mano lūpų nutrauęs bučinį ir aš linktelėjau sutikdama.
-------
-Atvažiavome. - Niall automobilis sustojo prie mano namų vartų. Mamos automobilio dar nebuvo, tai tikriausiai dar darbe, o namuose irgi tamsu. Skaitosi ir Gabbie, ir močiutės dar nebuvo.
-Ačiū, kad parvežei. - šyptelėjau ir atsisegiau diržą.
-Kiek dar Gabbie bus? - Horan nutildė muziką. Vėl ji jam parūpo.
-Poryt išskrenda.
-Aišku. Jei norėsi ten nuvažiuoti pranešk man, nuvešiu. - išsišiepė.
-Gerai. - linktelėjau. - Iki. - greit išlipau iš automobilio ir nuėjau link namų.
Sustojau terasoje ir palaukiau kol jo automobilis nurūko gatve. Atsisėdau terasoje, ant krėslo, ir priliečiau pirštų galiukais lūpas. Vis dar jaučiau jo lūpų skonį, mėtinį.
Alisha, tu tikrai jį myli!
Sumurmėjo mano pasamonė.
******
Labutis. ❤❤
Kaip ir anoje istorijoje minėjau, kad bus trumpesnės dalys, bet dažniau.
Tačiau, jei norite ilgų ir rečiau, rašykit į komentarus :*
Ir šiaip laukiu iš jūsų nuomonių.
With love An Irish wife ❤❤❤

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now