Skyrius - 44

5.4K 316 15
                                    

*Niall pozicija*
Stovėjau už Alishos apjuosęs savo rankas apie jos liauną liemenį ir galvą padėjęs ant jos peties.
Pastarasis mėnesis mano gyvenime buvo pakankamai keistas. Stengiausi nebendrauti su mergina, kad ji atitoltų nuo manęs, nes žinau kaip sunku mylėti be atsako. Tačiau tai buvo neįmanoma, ji keistai mane traukia, bet tai tikrai nėra meilė ar simpatija, tai tikriausiai fizinis potraukis, kurį jaučiu merginoms su kuriomis nesu miegojęs.
Tai lyg naujas, neragautas ir uždraustas saldumynas, kurio lyg pakvaišęs noriu.
Kažkada man Harry ūžė galvą, kas esu ją įsimylėjęs kai pamačiau abu kavinėje, bet aš manau, kad tai tik jo sapalionės.
*****Prisiminimo pradžia*****
-Yeah, vakar praspyriau kaip šiukšlę. Kam man reikalinga tokia, kuri miega su visais. - sutrypiau cigaretės nuorūką prieš einant į kavinukę su Harry, nes ten negalima rūkyti.
-Gal paprastesnis paaiškinimas, kad tu jos nemyli? - pravėriau duris ir greit abu įžengėme į kavinę. Aišku, kaip visada atkreipėme visų merginų dėmesį.
-Tai tikriausiai. - atsisėdome prie staliuko. Peržvelgiau kavinukę ir už mano akių užkliuvo Joe su ilgų plaukų mergina, kurios plaukai buvo lyg iš akies traukti kaip ir Alishos.
-Ar ten ne Alisha? - Harry lyg perskaitęs mano mintis prabilo. Mergina lyg išgirdusi savo vardą apsisuko ir po trumpo mūsų akių kontakto vėl atsuko man nugarą.
-Taip ten ji. - Stebėjau juos abu kol Harry išėjo nupirkti kavos. Joe stebėjo mane per petį ir lyg erzindamas paėmė Alishos ranką, kuri ilsėjosi ant stalo.
-Kas nutiko? - Harry grįžo prie manęs ir parodė į mano jau pabąlusius krumplius nuo kūmščių spaudimo. Net nepajaučiau kaip sugniaužiau kumščius.
-Aš užmušiu Sugg jei jis dar kartą palies ją. - Nenuleidau akių nuo tos "saldžios" porelės.
-Ko tu nervinies? Ji vis tiek nėra tavo mergina. - Harry susmeigė savo žalias akis į mane.
-Nu ir kas? Jis yra pašlemėkas. Jis tik pasinaudos Alisha ir mes ją kaip šiukšlę.
-Nee...tau ji patinka, todėl taip ir elgiesi. - išsišiepė iki ausų.
-Taip net nėra. Aš nebežinau kas yra meilė. - papurčiau galvą nesutikdamas su garbaniumi.
-Nesiginčyk aš matau, kad tu jai neabėjingas ir tas neabėjingumas yra ne kūniška prasme, o meilės prasme. - kumštelėjo man į ranką.
*******Prisiminimo pabaiga******
Papurčiau galvą vis dar neigdamas savo prisiminimus. Tai nėra tiesą, Harry visada būna teisus, tik ne šį kartą.
Tylą sudrumstė skambantis Alishos telefonas. Ji neatsiraukusi nuo manęs išsitraukė telefoną iš švarko kišenės ir pridėjo prie ausies.
-Klausau. Oo, Joe. Kodėl skambini taip vėlai? Vakarėlis šioks toks, bet manęs dabar ten nėra. Aš? Su Niall ant tokios kalvos. Kam tau? Nu gerai jei jau taip nori. - Alisha ištiesė man telefoną. - Joe nori su tavimi pasikalbėti. - linktelėjau ir paėmiau iš jos rankų telefoną.
-Klausau. - išsitiesiau visu ūgiu, bet nepaleidau Alishos.
-Labas, Niall. Tai vis gi radai progą lįsti prie jos. Maniau, jau pasidavei.
-Labas ir tau. Aš jų neieškau ir neturiu dėl ko pasiduoti.
-Kaip ir sakiau, nesistenk. Ji jau beveik mano.
-Beveik nereiškia, kad jau. Nesiruošiu gadinti nervų su tavimi.  - pabaigęs pokalbį atidaviau Alishai telefoną. Viduje atrodo tuoj sprogsiu iš pykčio ir galėčiau išdaužyti visiems snukius, bet išorėje stengiausi laikytis, kad nereikėtų pasakoti visko merginai.
-Kada yra ta kelionė į Paryžių? - Alisha atsisuko veidu į mane.
-Nėra tikslios datos, bet šį mėnesį. - patraukiau rankas nuo jos liemens. - Manau, mums metas namo.
-Tikriausiai... - atsiduso.

******
Helou nauja dalis :)
Jaučiu kaip po truputį nusivažiuoju :/
Išreiškit savo nuomones apie šią nesąmonę...

With love an Irish wife ❤

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now