Skyrius - 62

4.9K 328 13
                                    

*Alishos pozicija*

-Alisha! - už savęs išgirdau labai pažįstama balsą, kuris privertė mane sustori apsisukti.
-Klausau tavęs įdėmiai. -susikišau rankas į sarafano kišenes ir pažvelgiau į vaikino šviesiai mėlynas akis.
-Aš atvažiuosiu tavęs vakare. Kai kur nuvyksime, bent paskutiniajam vakarui. - blondinas pirštais perbėgo per savo šviesius plaukus
-Kur vyksime? - atrakinau savo automobilį.
-Pamatysi. Tai lauk manęs kokią septintą jau pasiruošusi. Gerai? - linktelėjau. - Tada iki pasimatymo. - blondinui nuėjus pati įsėdau į automobilį ir pasukau link namų.

----------------------

Perbraukiau šepečiu per plaukus ir apsimoviau batus kai laikrodis jau rodė septintą valandą vakaro. Pasiėmiau rankinę ir išėjau pro savo kambario duris.
-Mama, aš einu susitikti su Niall. - stabtelėjau prie virtuvės, kurioje mama kažką gamino.
-Mačiau jau tavęs laukia jis. Pasilinksmink. - ji atsisuko išsišiepusi valydama rankas į rankšluostuką.
-Manau būsime ramiai, nes Niall nieko neminėjo. Gerai, bėgu. - nusiunčiau jai oro bučinuką ir išlėkiau pro duris. Prie automobilio jau lūkuriavo Horan kaip visada su cigarete rankoje, tačiau su solidžia apranga: aptemptais juodos spalvos džinsais, lakuotais batais, marškiniais ir kostiumo švarku.
-Apsirengei lyg nujausdama kur galime vyktį. - peržvelgęs mano aprangą išsišiepė ir numetė cigaretę ant asfalto tuo pačiu ją sutrypdamas.
-Na čia tiesiog paprasta suknelė. - truputėlį raustelėjau.
-Bet ji tikrai graži. Gerai, važiuojame, nes negalime vėluoti. - Niall atidarė džentelmeniškai duris ir man įsėdus pats įsėdo.
-Kur važiuojame? - prisisegiau saugos diržą kai Niall jau išsuko iš mano kiemo link Birminghamo centro.
-Į restoraną, o po to kai kur dar. - šyptelėjo stebėdamas kelią.
Mes važiuojame į restoraną?
Tai kažkaip jam nebūdinga ir mane net labai nustebino. Daugiau nieko neklausiau tik žiūrėjau per langą. Man patiko tyla su Niall, ji labai jauki.
Sustojome prie nemažo trijų žvaigždučių restorano ir man dureles atidarė oficiantas.
-Labas vakaras, panele. - jis padėjo man išlipti ir paėmęs iš Niall raktelius nuvarė automobilį į aikštelę.
-Čia tikrai prabangu. - dairiausi įsikibusi į jo parankę.
-Mano mamos draugės šeimai priklauso restoranas. Sveiki, Horan. Staliukas dviems. - sustojome prie registracijos stalo.
-Sveiki, sekite paskui mane. - Moteris suradusi tikriausiai Niall pavardę mus palydėjo link dviviečio staliuko.

----------------

-Kur dabar? - atsisukau į Niall pusę, kai važiavome man kažkur labai matytais keliais.
-Prie ežero. Nežinia, kada ten vėl nuvažiuosime. - Horan truputėlį pagarsino muziką ir pasuko link miško keliuko.
-Mmmmm. - nutęsiau laukiau kol nuvyksime į tą vietą. Labai senai ten buvau ir noriu ramybės, ramybės su Niall.
-Lipam. - Niall neužgesino automobilio variklio ir įjungė ilgas šviesas, kad nebūtų labai tamsu ant kalno. Kol išlipau iš transporto priemonės Niall paėmė dekį ir supynęs mūsų rankų pirštus vedė į kalvos viršūnę. Patiesė dekį ir atsisėdo ant jo.
-Eikš. - paėmė mano rankas ir pasodino ant savo kojų. - Kaip jautiesi kai jau ryt išvyksti? - jis savo pirštais glostė mano liemenį.
-Keistai, nelabai noriu išvykti. Pasiilgsiu visų. - Atsidusau.
-Todėl ir privalai grįšti per išleistuves.
-Aš pasistengsiu, bet nieko neprižadu. - pakštelėjau jam į skruostą ir padėjau galvą ant jo peties. Šiandien jis labai keistas. Švelnus kaip niekada.
Nustok be reikalo mąstyti ir džiaukis paskutine akimirka su Niall. Prabilo mano pasąmonė, o gal ir širdis.

------------------------

-Mam, nu nustok verkti. - suzyziau kai ji verkė gerą pusvalandį, nuo tada kai atėjome į oro uostą. Tai tikrai labai knisa.
-Gerai gerai baigiu. - nusišluostė ašaras ir nusišypsojo.
-Tuoj mano skrydis. - pažiūrėjau į laikrodį ir atsidusau.
O jis taip ir nepasirodė.
-Lauksiu tavęs grįžtant per išleistuves. - ji šiltai mane apkabino.
-Turėčiau grįžti . - pasiėmiau lagamino rankeną. - Gerai, eik mam. Aš einu link patikros terminalo. - ji linktelėjo. - Iki. - pamojavusi žingsniavau link savo tako.
-Lėlyte!! - mane sustabdė tvirtos rankos. - Atleisk, kad neatvykau ankščiau atsisveikinti. - Niall giliai kvėpavo.
-Nieko tokio. Svarbiausia, kad atvykai. - šyptelėjau.
-Prasilenkiau dar su tavo mama, o čia tau, atidaryk kai jau sėdėsi lėktuve. - padavė man dežutę.
-Kas čia? Bomba? - pakračiusi nusijuokiau.
-Ne, pažiūrėsi lėktuve. Tau tai patiks manau. Kamila padėjo išrinkti.
-Ačiū, bet aš jau turiu eiti. - atsidusau ir laikiausi neapsiverkusi.
-Tai iki pasimatymo. - apkabino mane ir švelniai pabučiavo į lūpas.
Niall stovėjo prie terminalo ir niekur nėjo kol aš viską susitvarkiau ir nuėjau link lėktuvo.
Susiradusi savo vietą atsisėdau ir pasiėmiau Niall duotą dėžę man. Pasidėjusi ant kelių ją atidariau. Ten buvo rusva suknelė, nedidelė gėlių puokštė ant riešo ir dailus raštelis "Būsi mano išleistuvių pora? xx".
Pasiėmiau savo telefoną ir greit išsišiepusi sumaigiau Niall žinutę:
"Su mielu noru būsiu :*"

***********

Wop wop wop.
Priešpaskutinė dalis!!!!!

Nuomonių!!! :*

P.S Ačiū už 400 sekėjų :*

With love An Irish wife ❤❤❤

Skausmą reikia pajausti / N.H FanfictionWhere stories live. Discover now