'Evet baba 1. Seviye Başlangıç Alemine ulaştım bu yüzden sizinle görüşmek istedim.'Rudi'nin babası üzerinde ki şaşkınlığı atmak için derin bir nefes aldı ve Rudi'e çalışma odasına çekti ardından kapıyı kapattı ve eğilip iki elini Rudi'nin omuzuna koydu.
'Hahaha bu çok iyi, çok çok iyi. Oğlum bir süper dahi' Korn'nun gözlerinden ne kadar mutlu olduğu kolaylıkla anlaşılabiliyordu.Bir süre daha Rudi'e baktı sonra da ayağa kalktı ve koltuğuna oturdu.
'Bir süredir eğitim yaptığı biliyordum fakat bu kadar hızlı bir gelişim beklemiyordum . Yaşını düşününce 6 yada 7 yaşında 1. seviyeye ulaşmanı bekliyordum fakat sen 5 yaşına girmene 2 ay kala çoktan 1. seviye oldun. Cennet bize büyük bir hediye vermiş gibi görünüyor.'
Rudi babasının mutlu olmasına gerçekten çok sevinmişti.Sonra Müzayede evine gitmek için izin alması gerektiğini hatırladı ve,
'Baba ben bir süredir Simya ile alakalı kitaplar okuyordum ve bir kitap da Akıl otunun formülünü buldum sonrasında da farklı bir kitap da Dil otunun kullanım alanlarıyla alakalı bir yazı okudum ve kendi kendime bir formül oluşturdum ve uyguladım. Bu formül işe yaradı ve ortaya çok güçlü bir Akıl Otu hapı çıktı, bu hapları satmak istiyorum bu yüzden beni müzayede evine götürür müsün?'
Korn hayatı boyunca hiç bir şeye Rudi'nin söylediği sözlerden daha çok şaşırmamıştı. Simyacılık öyle basit bir iş değildi, yıllarca süren bir eğitim ve tecrübe gerekirdi. Eğer öyle olmasaydı herkes Simyacı olurdu zaten. Sır Klanında bir simyacının bulunması bile statülerini çok arttırıyordu ve çok iyi para kazandırıyordu.5 yaşına girmemiş bir çocuk yeni bir formül keşfettiğini ve bu formülün diğer formüllerden daha kullanışlı olduğunu söylüyordu. Tabi ki Korn buna kolayca inanmayacaktı en azından kanıt görmesi gerekiyordu.
'Bana hapları göster Rudi' Korn ciddi bir ses tonuyla Rudi'e açık bir emir vermişti.
Rudi elini cebine soktu ve bir cam şişe çıkarttı. Şişe'nin içinde 10 mavi hap görünüyordu. Hapları masanın üzerine koyduktan sonra bir adım geri çekildi.
Korn masanın üzerinde bulunan şişeyi aldı sonra kapağını açtı ve içinden bir hap alıp ağzına attı, Akıl otu ya da Dil Otu zehirli malzemeler değildi bu yüzden zehirlenme korkusu yoktu ayrıca haplardan gelen güçlü koku sayesinde de içinde zehir olmadığını da anlayabiliyordu.
Hapı yuttuktan bir kaç saniye sonra Korn'nun gözlerinde bir saniyeliğine Mavi bir parlama gerçekleşti. Tekrar gözleri şaşkınlıkla açılmıştı , artık Rudi'nin onu şaşırtmalarına alışması gerektiğini düşündü sonra gözlerini kapattı ve aklından uzun zamandır çalıştığı bir kaç tekniği geçirdi. Teknikleri akıcı olarak görebiliyor ve saniyeler içinde püf noktolarını inceleyebiliyordu. Gözlerini açtığında,
'Bu hapın etkisi muazzam , bu hap sayesinde Klanımız çok büyüyebilir. Neden bunu satmak istiyorsun?'
'Gelişim için paraya ihtiyacım var baba' Rudi bütün ciddiyetiyle sözlerini tamamlamış ve Babasının gözlerinin içine bakıyordu. Korn,Rudi'nin ne kadar ciddi olduğunu anlasa da şuan ki gelişim seviyesinde neden paraya ihtiyacı olduğunu anlayamamıştı.
'Ne kadara ihtiyacın var ?'
Rudi, '100.000 Altın' dedi.
Korn elini anlına götürüp bir süre düşünceli bir şekilde masaya baktı. 100 Bin altın kesilikle az bir miktar değildi fakat bu hapı seri olarak üretmeye başlarsalar her ay bunun 10 katını kazanabilirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...