Korn sırayla odada ki kişilerin yüzlerine bakarak yapmaları gerekeni anlatıyordu. Her baktığı kişi ona emir verildiğini biliyordu.
'Şehir Surları güçlendirilmeli, olası bir kuşatma durumunda daha uzun süre dayanmamız gerekiyor. Ayrıca şehrin altına bir çok sarnıç yapılmalı bu sayede su ihtiyacını uzun bir süre karşılaya biliriz. Tahıl depolarının kapasitesi ve sayısı artırılsın. Köylülere daha fazla Tahıl üretmeleri için destek verin ve ürünün alım garantisini sağlayın. Ayrıca boşta olan araziler veya yeterli adama sahip olmayan çiftçilere ihtiyaçları olan herşeyi verin ve kayıt altına alın. Yaptığımız masrafa göre tahıl alırken fiyatı düşürürüz.'
Korn döndü ve devam etti,
'Bir an önce Çekirdek Toplarının üretimine başlayın. Ben gerekli tüccarlarla görüşüp, Canavar çekirdekleri almak için talepte bulunurum. Ayrıca Tatar yayı ve Şam çeliğindenden yapılma kılıçlarıda temin edin. '
Cümlesi biter bitmez başka bir Generale döndü,
'Asker alımları için minimum yaş 16 olacak. Özellikle okçu alımını 3 katına çıkartın ve eğitimlerini bizzat Klanda ki Subayların yaptığına emin olun,'
Korn 20 kişiye teker teker emirlerini verdi ve her birisi yapılması gerekenleri aklının bir köşesine yazdı.
'Bart çevre şehirlerle olan savaşlardan dolayı oluşan zararların tazminini her zaman ertelemiştik. Düşman sayımızı düşürmemiz gerekiyor bu yüzden bize karşı ılımlı olanların zararlarını karşılayın ve Ticari ve askeri antlaşmaların yapın. Ayrıca bize karşı düşmanca tavır sergileyenlerin gelecekte bize düşman olacakları kesin denebilir .
Bize düşmanlık yapan şehirlerin hepsinde iç karışıklar çıkmasını istiyorum onları o kadar karıştırın ki savaş başladığında birbirlerini öldürmekten fırsat bulup bize vakit ayıramasınlar. Ayrıca Krala bağlılıklarımızı bildiren değerli hediyeler ve cariyeler gönderin. Gidecek olan elçi'nin konumu yüksek olsun şimdilik dost olmamız en iyisi. 2 yıl sonra bize karşı savaş açmak için 2 defa düşünmelerini istiyorum. Onlar 2 defa düşünürse biz daha fazla zaman kazanırız.'
Bart başını salladı ve söylenenleri onayladı. Korn Rudi'e döndü ve,
'Rudi artık 3.Seviye bir büyücüsün. Belki Ares İmparatorluğunun olduğu bölgede, 3.Seviye az sayılabilir ama burada bu tanrının bir hediyesi olarak görünür. Senden istediğim sadece gelişimine ve büyülerine odaklanman. 2 Yıl sonra Bilge alemine ulaşırsan 4.Seviye bir büyücü olursun ve sadece varlığın bile milyonlarca kişilik orduları korkutabilir.'
Rudi,
'Tabi ki baba. Ustamın bana verdiği programa uyuyorum ayrıca Simya ve Tıp alanında çok ilerleme kaydettim. Sizinle paylaşacağım bir kaç formül savaşta bize avantaj sağlayabilir. Ayrıca az önce elimdeki Hap ve İksir stoğuna baktım.
Elimde çeşitli sınıflardan çok iyi 2 Milyon Hap var ayrıca 500 Bin İksir mevcut. Bu iksirleri Klanın güçleri 2 yıl boyunca kullanırsa kesinlikle 2 kat daha güçlü olacaklar. Ayrıca bu odada bulunan 22 kişin çok özel iksirler ve haplar hazırlayacağım. Gelecekte daha güçlü olacağınıza şüphem yok ama önce meridyenlerinizi açmam gerekiyor.'
Rudi tekrar 22 kişiyi şoke etmişti.
'Meridyenlerimizi mi açacaksın? Ama bunu yapabilen kişiler sadece Peo Bölgesinde bulunur.'
'Adem Kıtası'nın 3.Bölgesinde bulunuyor olmaları bu bölgede kimse'nin yapamayacağı anlamına gelmez.'
'Hahahaha, senin dahi olduğuna hep inandım ama sen sıradan bir dahiden çok daha fazlasısın yiğenim.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...