'Baba, lütfen buna izin verme.'
'Anlamıyorsun değil mi! Buna hiç kimse engel olamaz . Bir savaş başlayacak biz bunu istesek de başlayacak istemezsek de başlayacak. Bu savaşa engel olamayız ayrıca Ana Klanın emri de bu.'
'Sadece 3.Kardeşimi o zindandan kurtar baba, başka bir şey istemiyorum.'
'Bunu yapamam, o bu savaşın başlamasını engellemeye çalışacak olan tek tehlike. '
Rob artık öfkesine hakim olamayarak.
'KİM MAVİ EJDERHA KLANINI BİR ŞEYLER YAPMAYA ZORLAYACAK GÜCE SAHİP. MADEM BİRİLERİ BU KADAR GÜÇLÜ O ZAMAN BİZ NEDEN BU KADAR KİBİRLİYİZ!'
'SAYGISIZLIĞINI ÜZÜNTÜNE VERİYORUM. BİR DAHA BU ŞEKİLDE DAVRANIRSAN SONUÇLARINA KATLANIRSIN.!
'BENİ DE Mİ ZİNDANA ATACAKSINIZ ? HATTA ÖLDÜRECEK MİSİNİZ? RUDİ'NİN ARKA PLANINDAN HABERİNİZ BİLE YOK. BEN RUDİ'E DEĞİL SİZE İYİLİK YAPIYORUM. ONUN USTASI EĞER BU DURUM KARŞISINDA ÖFKELENİRSE NE ANA KLAN NE DE BU DÜNYA ONU ENGELLEYEMEZ.'
Rob'un babası elini çenesine koydu ve bir süre düşündükten sonra şüpheci bir tonda,
'Bu dünya'yı etkileyecek güce sahip olma ideası çok büyük bir idea. Neye dayanarak bunu söylüyorsun! Kanıtın var mı?'
Rob elini kaldırdı ve,
'Bu yüzüğün adı Kristal yüzüktür ve 1x1 Km karelik depolama alanına sahip. Senin parmağındakinden milyonlarca kat daha değerli hatta paha biçilemez. Bu yüzüğü bana veren kişi 3.Kardeşin ustası ayrıca sadece bu da değil.'
Rob gözlerini kapattı ve yüzüğün içinde bulunan Kırmızı altın dağının bir kısmını ortaya çıkarttı.
'Bu da o ustanın bana verdiği bir diğer hediye. Ona göre bu yüzük sadece bu parayı tutması için hazırlanmış basit bir eşya fakat içindeki hazineler kristal yüzüğü satın almaktan çok uzak .'
Mavi Klan Liderinin gözleri yuvalarından fırlayacak kadar büyümüştü. 50 Metre karelik oda'nın için 40 santim boyunda Kırmızı Altınlarla dolmuştu en azından bir kaç milyar Kırmızı Altın vardı.
Üstelik sadece bu da değil Rob'un parmağında ki Kristal yüzük en büyük hallerden bile öte bir eşyaydı.
'Sen doğru söylüyorsun. Bu yüzük ve hazine hiç şüphesiz çok değerli ve o usta bunları hiç düşünmeden sana mı verdi. Ama ne karşılığında ?'
'Sadece 3.Kardeşle iyi geçindiğimiz ve onu sevdiğimiz için verdi. Ayrıca sadece bu da değil, bize bazı gelişim teknikleri ve büyüler öğretti. Şuan 7.Seviye Temel Yıldız Alemindeydim ve bunun tek sebebi 3.Kardeşin Ustasının bana öğrettikleri. Siz onu kızdırmayı göze aldınız ve eğer o kızarsa bu dünya'da tek bir kişi bile onun öfkesinden payını almadan sağ çıkamaz!'
...
'Büyük Baba bana neden yardım etmedin? Eğer sen yardım etseydin ben kaçabilirdim.'
Rudi sitem ederek Büyük babasına sormuştu,
'Bu senin kaderin ve bunu yaşaman gerekiyor. '
'Ya beni öldürürlerse!'
'Öldürebilirler ama 10 saniye içinde seni diriltirim ve bambaşka bir yere yollarım ama bildiğin gibi senin dirilmen için sevdiğin birisinin ölmesi gerekiyor.'
'Usta neden bana karşı bu kadar acımasızsın.'
Wor sinirli bir tonda,
'Sana karşı acımasız değilim. Sen bir hayat yaşıyorsun ve yaşadığın her şey bu hayatın içinde var olan şeyler. Bu yolu kendi başına yürümelisin ve kaderini bir başına karşılamalısın.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...