Ares Büyücülük Okulu 3

8K 718 46
                                    


Ares İmparatorluğu başkentinde bir seferberlik hali vardı. Şehrin tapınaklarında çanlar aralıksız 12 defa çalıyor bir süre susuyor sonra tekrar çalıyordu. Bu şehrin tahliyesi ve savaş için hazırlık sinyaliydi. 

Şehrin kapısında sayısız insan telaşla Şehre girmeye çalışıyor ve birbirlerini eziyordu. Rudi ezilmekten kurtulmak için bir çok farklı ayak hareketi yapıyor ve üzerine gelen insanlardan sıyrılıyordu. 

Rudi şehre girdiğinde içerdeki telaş daha da belirgin hale geldi. İnsanlar dükkanlarını boş bırakmıştı ve anneler kucaklarında çocuklarıyla koşuşturuyordu. 

'Neler oluyor? '

Rudi şehrin dışından gelmişti ve herhangi bir askeri oluşum yada tehdit görmemişti fakat askerler Surlara koşarak geliyor ve bir subay emirler yağdırıyordu.

'Topları hemen surlara yerleştirin! Canavar birazdan şehire ulaşır.'

Rudi olanlara anlam vermeye çalışırken zihninde bir ses açıklama yaptı.

'O aptal Kertenkele şehre çok yaklaştı ve insanlarda bunu saldırı olarak düşündü. Bir kenara otur ve bekle kısa süre sonra bitecektir.'

Rudi durumu kavrayabilmişti. Etrafına bakındı ve bir bank gördü, insan kalabalığının arasından geçerek banka oturdu.

30 dakika sonra ortalık sakinleşmişti ve bir atlı birlik hızla şehrin kapılarından çıkarak Lord'un son göründüğü noktaya gitti.

Herşey yolunda rapor geldiğinde insanlar artık eski konumlarına geri dönmeye başlamıştı ve yavaşça sokaklar tekrar sakinleşti.

Rudi çevresini inceledi ve bir Beyaz renkli mavi çizgili cübbeli birisini gördü. Rudi ayağa kalktı ve adama yaklaştı.

Sakalları bir karış ve kaşları uzun, yüzü kırışık adam Rudi'yi farketti.

'Ne istiyorsun?'

'Efendim kusura bakmayın. Ben Ares Büyücülük Okulu seçmelerine katılmak için geldim. Acaba bana nerede olduğunu söylermisiniz?'

Yaşlı adam bir süre Rudi'yi inceledi ve sonra,

'Hmm... Bende oraya gidiyorum, beni takip et.'

Rudi ilk sorduğu kişi'nin yolu biliyor olmasına ve onu götürecek olmasına sevinmişti. 

Rudi Yaşlı Adamın peşine takıldı ve yürümeye başladılar.

'Neden gücünü saklıyorsun ?'

Rudi ani gelen soru karşısında afallamıştı ve biraz kekeledikten sonra Yaşlı adam tekrar konuştu,

'Taktığın kolye sadece Kök ve daha aşağıda ki alemde olanların gözlerinden seni saklayabilir. Ben gerçek gücünü rahatlıkla hissediyorum.'

Rudi şaşırmıştı yine de Yaşlı Adamın sorusunu dürüstlükle cevapladı.

'Ben zayıf bir şehirden geliyorum ve benim gelişimim orda ki kişilere göre çok yukarıdaydı. Babam beni tehlikelerden korumak için bu kolyeyi verdi.'

'Anlıyorum, bir büyücü olmak istiyorsun ve şimdiden iyi bir gelişime sahipsin. Yaşın Kaç?'

'6 Yaşındayım.'

Yaşlı adam duraksadı ve Rudi'ye baktı, Rudi kesinlikle 6 yaşında görünmüyordu.Yaşlı adam  en azından  10 yaşında olduğunu tahmin etmişti.

'Bu yaşta böyle bir gelişim . Gerçekten geleceğin parlak gibi görünüyor.'

Yaşlı adam memnuniyetini göstermek için gülümsedi. Ares İmparatorluğu diğer bölgelerden tamamen farklıydı. Bura da 10 yaşında birisin 2.Seviye Başlangıç Yıldız Aleminde olması normal karşılanırdı ve 10 yaşında 3.Seviye Başlangıç Yıldız Aleminde olanlar ise birer dahi olarak görünürdü.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin