Kan Donduran Eğitim

6.6K 599 30
                                    


Odanın içinden çıt bile çıkmıyordu. Eğitimden gelen acıya zaten uzun zaman önce alışmışlardı zaten alışmamış olsalar bile bu eğitime girecekleri gerçeğini değiştirmiyordu şuan asıl endişelendirdikleri şey ise Baş Komutanlarını ve kendilerine idol olarak seçtikleri o üstün kişiyi hayal kırıklığına uğratmaktı.

Onların gözünde Rudi bir insan değil adeta tanrının yer yüzüne inmiş haliydi. Bir defa bile savaş kaybetmemiş ve bir defa bile yanlış karar vermemişti. Her şeye rağmen günü kurtaran kişi olmuş ve yıllarca bir tek askerin bile gereksiz yere ölmesine izin vermemişti. Sadece bu kadar özellik bile ona tapınmak için yeterken o çömert davranarak hayal dahi edemeyecekleri iksirleri ve hapları önlerine adeta basit şeylermiş gibi sermişti. Eğitimlerinde takıldıkları noktalarda yardımcı olmuş ve geçiş süreçlerinde her zaman destekleyici olmuştu. Ejderha Ordusunun şüphesiz en genç üyesi oydu fakat aynı zamanda en bilge kişiyde oydu.

Korku kalplerine asla nüfuz etmemişti fakat bu sadece düşmanları yada karşılarına çıkabilecek her şey için geçerli bir durumdu. Rudi'nin onlar için söyleyeceği tek olumsuz bir kelime onları ölümden daha çok korkutuyordu.

Rudi onların gözünde tanrısal bir varlıktı çünkü bu güne kadar tabu olarak kabul ettikleri herşeyi Rudi bir hiçmiş gibi yok etmişti.

10 İmparatorluk bölgesinde Bilge Aleminde ki uzmanlar birer mit(Efsane) olarak kabul edilir ve bunun üzerinde bulunan kişiler ise gökdeki yıldızlar gibi görülürdü.

İmparatorlar ve Krallar onları kızdırmamak ve gönüllerini almak için her türlü şeyi yapardı. 

Bu tarz hikayeler her yerde anlatılır ve asla bu hikayelerden kimse şüphe etmezdi. 

General Yasefin bile hayallerini süsleyen Bilge Alemi Rudi'nin yardımıyla bir kaç saat gibi kısa bir sürede ona bahşedilmişti. 

Onun gibi üstün bir profil bile bu tarz bir hediye'e minnet ve şükran duyarken sıradan askerlerin ve sıradan kurmayların ona tapınmaması imkansızdı.

Aileleri onun sayesinde refah içinde yaşıyordu. Onlar Rudi sayesinde bir isme ve güce sahip olmuştu.

Kurmayların ve Generallerin en başında Rudi'e tabi olmalarının sebebi Rudi'nin de bildiği gibi güç kazanma isteğiydi fakat bu istek zamanla Rudi'e tam bir sadakate dönüşmüştü.

Bütün bu durumun farkında olan Rudi ise onlara elinden geldiğince yardımcı olmuş ve hepsinden küçük olmasına rağmen bir baba gibi davranmıştı.

Şimdiyse onlardan kendilerini kanıtlamalarını istiyordu ve her sadık evlat gibi onlarda kendilerini kanıtlamak için ölümü bile göze alacaklardı.

Mutlak sessizlik aynı anda bozuldu ve hepsi aynı anda eğilerek Rudi'nin önünde,

'BAŞ KOMUTANIMIZ... BİR YIL İÇİNDE SİZLERİ MEMNUN EDECEK HALE GELMEZSEK MÜSADE EDERSENİZ KENDİ CANLARIMIZI KENDİ ELLERİMİZLE ALALIM VE PİS KANIMIZLA SİZİN ELLERİNİZİ KİRLETMEYELİM.'

Rudi ise sözleri bir saniye bile umursamadan hemen karşılık verdi.

'BAŞARILARINIZDAN BEN SORUMLU OLUYOR VE BUNUNLA ÖVÜNÜYORSAM BAŞARISIZLIKLARINIZDAN DA BEN SORUMLU OLMALI VE KENDİMİ CEZALANDIRMALIYIM. 

SİZLERİ YILLARDIR BÜTÜN GAYRETİMLE YETİŞTİRDİM FAKAT SİZLER BENİM GAYRETLERİME KARŞILIK VERMEDİNİZ. 

BİR SANATÇI KÖTÜ YAPTIĞI ESERİ PARÇALAMAYI KENDİSİNE GÖREV GÖRÜR VE BUNU ONURU İÇİN YAPAR. BENDE BİR BAŞ KOMUTAN OLARAK KÖTÜ EĞİTTİĞİM BİR BİRLİĞİ YOK ETMELİ VE ONURUMU TEKRAR GERİ KAZANMALIYIM.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin