2 Yıllık Eğitim 1

7.4K 596 23
                                    


Rudi sabahın 5'de ilk eğitimine başlamıştı. İçinden delicesine sıcak alevler yükselen fırın gibi alanın önünde duruyordu ve arkasında Wor ona bakıyordu,

'Şuan kullandığın Ateşin sıcaklığı Maksimum 3.000 dereceye çıkabiliyor ve bunu elinde 10 saniye tutabiliyorsun. Buda senin maksimum ateş direncinin 500 derece olduğu anlamına geliyor.

Oluşturduğum Alanların hepsi senin direncine göre otomatik olarka yükselecekler eğer yeterli niteliklere ulaşırsan Alanın içinde karada olduğun kadar rahat olacaksın. 

Başlangıç Sıcaklığı 550 derece her gün direncin 15 derece artacak ve 6 ay sonra 3.000 deredeye dayanabilecek halde olacaksın.

Bu diğer alanlar içinde geçerli o yüzden bekleme artık atla şu lanet şeye!

Rudi kulağının dibinde ki gürlemeyle birlikte düşünmeden Ateş alanının içine atladı. Beyni yanacağını hissediyordu fakat bedeni sanki yüksek ısıda kalmış gibiydi ama aşırı bir acı hissetmiyordu sanki bir çölde yürüyormuş kadar etkiliydi sıcak. Rudi 1 saat boyunca Alev Alanında kaldı ve çıktığında vakit kaybetmeden 10 derecelik suya girdi yine herhangi bir ağrı veya sızı hissetmiyordu fakat Sıcağın ardından gelen soğuk su bedeninin buruşmasına sebep olmuştu.

1 Saat sonra Toprak alanına girdiğinde ise bedenine onbinlerce iğne aynı anda batıyormuş gibi hissediyordu. Ateş bedenini gevşetmişti ve su o gevşekliği bir anda kasılmaya çevirmişti bu yüzden de derisi buruşmuştu ve cildi normalden çok daha hassas hale gelmişti. Toprak ise bedeninde kalan nemi kendisine çekiyordu ve buda inanılmaz bir acıya sebep oluyordu. Rudi dişlerini sıktı ve bağırmamak için kendisini tuttu. Eğer bağırmak acıyı azaltsaydı şüphesiz çığlıklar atıyor olurdu. Rudi en başından beri bu eğitimin söylenenden daha hafif olduğunu düşünmüştü ama durum hiçte öyle değildi.

1 saat boyunca inanılmaz acılara katlandıktan sonra Toprak Alanı'nın içinden çıktı. Bedeni susuz kalmış toprak gibiydi ve çok zayıf görünüyordu. Hemen ardından Rüzgar alanına girdi ve etrafında dönen fırtına saatte 500 km hızla esiyordu. O kadar şiddetliydiki zaten ayakta durmaya hali kalmamış olan Rudi'i alanın içinde savuruyordu, kurumuş cildinin üzerinde sayısız rüzgar kesikleri oluştu Rudi toprak alanından daha büyük bir acıyla baş ediyordu yine de bir defa bile inilti çıkartmamıştı. 

1 saat yavaşça gelçti ve bir sonra ki buz alanına güçlükle girdi. Arka arkaya 4 alana girmişti ve şimdi 5.alana giriyordu. Buz alanına girdiği anda bedeninde bir titreme oluştu buz -20 dereceydi ve vücudunda onu ısıtacak en ufak enerji kırıntısı kalmamıştı. Donmasını engelleyen tek şeyde bedeninde kanı dışında neredeyse hiç nemin kalmamış olmasıydı. Rudi'nin parmakları yavaşça uyuşmaya başladı ardından burnu ve gözleri kurumaya başladı donmak üzereydi kendisini yorgun ve uykulu hissediyordu ama uyursa öleceğini biliyordu bu yüzden direndi ve ayakta kaldı.

1 saat boyunca dinmek bilmeyen titremesine ve açık yaralarının donmasıyla oluşan o soğuk acıya katlandı. Alanın içinden çıktığında artık uzuvları söz dinlemez olmuştu. Kendisini iteleyerek şimşek alanının içine düştüğünde önceden iletken olan çıplak bedeni artık bir odun parçası gibiydi ama sinirleri beyne daha yüksek acı yönlendirmezdi bu yüzden yere yığıldı ve sadece zamanın dolmasını bekledi.

1 saat sonra 6.alandan çıktığında Rudi tanınmaz hale gelmişti. Bedeninde şimşek yanıklarından oluşan siyahlıklar vardı. Derisi kemiklerine yapışmıştı ve tamamen siyahtı. Nefes almak bile ona acı veriyordu, Wor Rudi'nin önünde durdu ve, 

'İlk günü kolay atlattın. Element direnci kazanmanın kolay olduğunu düşündün ama asla kolay değil. Eğer içini rahatlatacaksa ben 10 Milyon derece sıcaklığa dayanabilirim ve - 1 Milyon derece soğukta durabilirim. Milyarlarca Şimşek çarpsa bile hayatta kalabilirim ayrıca kıtalar boyunca toprağı vücudumda tuttuğum nemle besleyebilirim. Bir gün sende bu hale geleceksin, eğitimin şuan başlanğıç aşamasında'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin