Wor Olmak 1

6K 588 19
                                    


Rudi dehşet verici sahneyi defalarca ve defalarca izledi. Her seferinde büyük babasına bakışı biraz daha değişirken yaşadığı tranvanın büyüklüğünü anlıyordu. Ondan korkmak yerine daha çok bağlanıyor ve onu daha iyi anlıyordu.

Tanıdığı en güçlü kişi oydu ve onun hayatının bir parçasını bile öğrenmek tüm güç sahiplerinden daha üstün olmak anlamına geliyordu.

Wor bir defa daha adamın başını patlattığında beyni tekrar etrafa saçıldı. Binlerce defa acı içinde ölen adamın bedeninden defalarca kan akmış ve beyni etrafa dağalmıştı fakat oda'nın içerisinde ne bir kan lekesi vardı ne de o adama ait bir et parçası.

Yüzünde ki şeytani gülümseme her saniye daha büyürken Wor tamamen başka birisi haline geliyordu. Bu gün yaşadıkları onun geleceğini tamamen değiştirecek en önemli unsurdu.

Yeni bir uzman doğmuştu ve 500 bin yıl boyunca Dünya üzerinde ki ve Yıldız Diyarında ki herkes onun ismiyle titreyecek ve varlığıyla korkacaktı.

Wor işini bitirip malikaneden çıktı.

Ardından kısa bir süre başını çevirip arkasında duran malikaneye baktı.

Gözünden bir kaç damla yaş süzülürken kalbinde Annesinin ve Kardeşinin intikamını almanın verdiği huzur vardı.

Başını tekrar önüne çevirirken elini hafifçe salladı.

Herhangi bir büyülü söz söylememişti fakat Malikane aynı anda alev alev yanmaya başladı.

Rudi yıllarca büyü eğitimi almıştı. Büyülü sözler kullanmadan büyü yapmayı biliyordu fakat onun mevcut gücü sadece ufak bir kaç büyüyü yapmasına izin veriyordu. Wor ise gözlerinin önünde 10.Seviye Alev Alanı büyüsünü büyülü sözleri söylemeden yapmıştı.

Wor sakin şekilde ilerlerken Rudi'de görünmediğini düşünerek onu takip ediyordu.

Bir süre bu şekilde yürüdükten sonra alev alev yanan malikaneden kilometrelerce uzaklaşmışardı bile. 

Wor bir anda durdu ve arkasını dönüp Rudi'e baktı.

Rudi korkuya kapılmıştı, bu haliyle onu görmesinin imkansız olduğunu düşünüyordu fakat Wor açıkca onun olduğu noktaya bakıyordu.

'Orada olduğunu biliyorum! Seni göremesemde uzun zamandır beni takip ediyorsun. Ne istiyorsun?'

Rudi hissettiği baskının altında ezilirken Wor'un muazzam gücü onu bir defa daha gafil avlamıştı.

Görünüşü tanıdığı Wor'dan tamamen farklıydı.

Boyu 1.85 civarında ve siyah uzun saçlıydı. Cildi bir çok yara ile dolu olmasına rağmen yakışıklıydı. 

Sert yüz hatları ve keskin bakışları her zaman ciddi görünmesine sebep oluyordu.

Rudi konuşmak için cesaretini topladı. Sonuçta şuanki kişi onu tanımıyordu ve onu tanımadığı için saniyeler içinde yok etmekten çekinmezdi.

'Benim ismim Rudi. Biraz saçma gelecek ama ben senin gelecekte ki çırağınım. '

Rudi sözlerini bitirdiğinde Wor'dan bir karşılık bekliyordu fakat herhangi bir ifade değişikliliği yoktu.

'Sana ne istiyorsun diye sordum ? Cevap vermekte istekli değilsen seni öldürmekten çekinmem!!!'

Rudi sözlerinin Wor'a ulaşmadığını anladığında çoktan Wor'un Aurası onu yere yapıştırmıştı.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin