Karanlık Güce İbadet Edenler 2

6.3K 565 59
                                    


Rudi Fin'in üzerinde ayağa kalkarken Tomas ve Henry onları çevreleyen kalkanın etkisiyle herhangi bir zarar görmeden bütün yaşananları izleyebiliyordu.

Rudi bir kaç adım attı ve Fin'in sırtından kendisini boşluğa bıraktı fakat yere düşmemişti bunun yerine hava da ilahi birisiymiş gibi süzülüyordu.

Fin hızla uzaklaşırken Henry'nin gözleri Rudi'nin üzerinde kalmıştı.

Rudi delici şekilde Siyah Cübbeli kişiye bakıyordu.

Ardından öfkeli bir tonda konuşmaya başladı.

'GÖK TAŞI BÜYÜSÜNÜ KULLANABİLENİN SADECE SEN OLDUĞUNU MU DÜŞÜNÜYORSUN?'

Rudi'nin sözleri Siyah Cübbeliye ulaştığında gözleri fal taşı gibi açıldı . Büyüsünün engellenmesinin öfkesi üzerindeyken kendisininki gibi bir büyüyü onun engellemesi gerekiyordu.

Rudi sakin tavırlarla az önce Siyah Cübbeli adamın yaptığı seromoniyi yapmadan konuştu,

'İLAHİ GÖK TAŞI YAĞMURU.'

*WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH*

Gök yüzü bir anda sayısız Gök taşıyla kaplanırken etraf zifiri karanlık oldu ardından atmosfere giren Gök Taşlarının ısınmasıyla birlikte kıp kırmızı bir ışık tekrar etrafı aydınlattı.

Siyah Cübbeli adam yaşananları anlamaya çalışırken dehşete düşmüş gibiydi.

'KARDEŞLERİM YARDIM EDİN.'

Siyah Cübbeli kişinin kelimeleriyle arkasında 5 farklı siyah geçit açıldı ve 5 farklı siyah cübbeli kişi geçitlerden çıkarak yanında belirdi.

Rudi yine umursamaz şekilde yaşananları izlerken herhangi bir tepki vermemişti.

6 Kişi ellerini gök yüzüne kaldırarak büyülü sözler söylemeye başladı.

Her birisi farklı sözler söylerken avuçlarından gök yüzüne 6 farklı renkte küreler uçuyor ve Gök Taşlarına çarpıyordu.

Çok az zarar verebiliyor olsalar da sürekli olarak devam etmeleri Gök Taşlarının boyutlarını giderek küçültüyordu.

Rudi sadece izlemekle yetinirken Siyah Cübbeli kişilerin yok etme çabaları 40 dakika kadar sürdü fakat henüz çok ufak bir yol kat edebişlerdi.

Başarılı oldukları tek şey ise Gök Taşlarının gök yüzünde asılı durmasını sağlamaktı.

Rudi sabırsız şekilde konuştu.

'YOK EDEN FIRTINA.'

Rudi'nin sakin şekilde söylediği büyülü sözlerle bir anda gök yüzünde kara bulutlar oluşmaya ve hızlı rüzgarlar esmeye başladı.

Siyah Cübbeli kişiler saldırının kendilerine yöneldiğini düşünüp hazırlanmak isterken Fırtına Gök taşlarına çarptı ve saniyeler içerisinde bütün gök taşları toz haline gelerek gök yüzünden kar taneleri gibi düştü.

Rudi öfkeyle 6 kişiye baktı.

'40 Dakikadır sizi bekliyorum ama hiç bir şey başarabilmiş değilsiniz !!! Bu kadar zayıfken kendinize ''DÜNYANIN YÖNETİCİLER.'' deme cürretini gösteriyorsunuz. Hepiniz birer bok parçasından başka bir şey değilsiniz.'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin