KORKUNÇ İVAN 3

5.3K 558 23
                                    


Muallim İvanın tuttuğu başlara baktı. İkisinin yüzü de tanınmayacak hale gelmişti. Neredeyse bir kaç dakika önce Klandan ayrılmışlardı fakat daha ayrılır ayrılmaz yakalanmış,işkence görmüş ve birer hayvan gibi katledilmişlerdi. Boyunlarından akan kan bile henüz kurumamış akmaya devam ediyordu. İvan açıkça Ünvanını kullanmaya başlamış ve Korkunç yüzünü göstermişti. 

Muallim verebileceği en hızlı tepkiyi vermiş ve hızla Müfettişleri haber vermesi için yollamıştı fakat daha klandan ayrılır ayrılmaz katledilmişlerdi. Muallimin du durumdan çıkartabileceği tek bir sonuç vardı o da zaten İvanın belli bir süredir klanı takip altında tuttuğu ve uygun anı kolladığıydı. 

'Demek klanı izliyor ve girip çıkanları takip ediyordun.'

'Elbette. Usta Mualliminde bu işte bir parmağı olup olmadığını bilmeliydim. Aslında niyetim 4 Müfettiş Klandan girdiğinde gelip hesap sormaktı fakat yanında ki genç adamı gördükten sonra garip bir duyguya kapıldım. Beklemenin daha uygun olacağına kanaat getirdim. Fakat aradan bir süre geçince 2 Müfettişin kanlar içinde klandan çıktığını gördüm. Kıyafetleri hep kan olmuştu ve korkudan titriyorlardı. Aslında onları klanıma karşı işledikleri suçtan cezalandırdığını düşünmüştüm ama açıkça onları o bok parçalarını uyarmak için göndermişsin. Ne yazık gitselerdi bile zaten görüşecek kimseyi bulamayacaklardı. Alex çoktan o 10 din tüccarının kellesini bir kazığa yerleştirip şehir şehir dolaştırmaya başlamıştır. Sanırım Aydınlık Kilisesinin sonu böylece gelmiş olmalı. Fakat benim asıl kederim sizsiniz Usta Muallim. 

Ben sizi dost gördüm ve öyle muamele ettim .Bir Milyon yıla yakın olan dostluğumuzu bir avuç insanı korumak için kenara atmanız beni çok kederlendirdi.'

Muallimin yüzü çirkinleşti ve sesinde ki öfke belirginleşti.

'Bir avuç insan mı ? 1.Bölgede 2 Trilyondan fazla insan yaşıyor. Hepsini öldürmek sana hiç bir şey kazandırmayacaktır.'

'Bir veya iki trilyon ne fark eder. Klanıma karşı eylemde bulunanlara asla taviz göstermem. Klanım benim ailemdir. Aileye uzanan eller kesilmeli boyunlar uçurulmalıdır. Adem Kıtasında Aydınlık Güce ibadet eden yada onları tanıyan tek bir kişi bile bırakmayacağım. Sadece bununla kalmayıp Dünya üzerinde Aydınlık Güce İbadet eden bir kişiyi bile canlı tutmayacağım. Onlarla ilgili kayıtları,Kitapları,Anıtları,Kiliseleri kendi ellerimle parçalayıp tamamen tarih sahnesinden onları sileceğim.'

Muallim öfkeden titrerken yanından alaycı bir kaç kelime duyuldu.

'Çok iddealı.'

İvanın gözleri bedenine odalandı. Keyif için öldüren birisi değildi. Bir defa bile kendisine hakaret edildiği yada farklı bir yönde suçlandığı için bir kişiyi öldürmemişti. Ailesine karşı bir tehdit oluşturmadığı sürece yüzüne tüküren birisine bile bir fiske vurmazdı fakat zaten bunların hiç birisini yapmaya cesareti olan biriside yoktu. O Mavi Ejderha Klanının en büyük Klan Lideriydi. Sayısız Kıtada onun bile tam anlamıyla rakamını bilmediği çalışanı ve Üyesi vardı. Kim ona hakaret edecek cesarete sahip olabilirdi ki.

'Çocuk bana yapılan hakaretleri yada aşağılamaları görmezden gelebilirim fakat şuan burada klanım için yapacaklarımı açıkça dillendiriyorum. Sen beni alaya alarak aslında klanımı küçük görüyorsun. '

'Haklısınız gerçekten klanınızı küçük görüyorum. Siz henüz ne tarz bir güç ile savaştığınızın tam farkında değilsiniz galiba.'

'Ne saçmalıyorsun çocuk! Aydınlık Kilise bana tehdit oluşturacak bir güç mü ? Bu dünya da benim klanıma kim tehdit oluşturabilir ki ?'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin