Rudi Generallerini tanımak istemişti. Bir savaşın en önemli faktörü Generallerdi.
Rudi'nin 2 yıl içerisinde öğrendiği en önemli derslerden biriside. Herkesi potansiyeline göre kullanmaktı.
Büyük masanın etrafında 9 General , Arthur hiyerarşik sıraya göre dizilmişti ve masanın baş köşesinde Rudi yaşından beklenmeyen olgunluk ve bedeninden yayılan muazzam güç ile baskıcı ve otoriter bir şekilde oturuyordu.
Rudi kendisini Generallerin gözünde kanıtlamıştı. Hiç birisi onun emirlerini hiyerarşik düzende sorgulayamazdı ama zaten kendisini kanıtladığı için kalplerinde de inançlarını kazanmıştı.
Rudi tek tek hepsinin yüzüne dikkatlice baktı .
'Benim yerimde olsaydınız bu savaşı nasıl yönetirdiniz ?'
Rudi bir tabunun kapağını açmıştı. Bir Baş Komutan asla kendi yerine başkasının düzünmesine izin vermezdi bu onun otoritesini tartışılır hale getirirdi fakat Rudi'nin onları tanımak için yeterince uzun zamanı yoktu bu yüzden de en kısa yolu seçmişti.
Generallerin yüzünde şok ifadesi vardı. Sade Arthur sakin görünüyordu ve ilk konuşanda o oldu.
'Müsaadenizle Baş Komutanım.'
'Seni dinliyoruz Arthur anlat.'
'Ben sizin konumunuzda olsaydım öncelikle bir çok tuzak hazırlamayı tercih ederdim.
Özellikle zehirlerin ve gizli pusuların ağırlıkta olduğu tuzaklar bu tarz savaşlarda pek fazla zarar vermese de psikolojik olarak aşırı derecede yıpratıcı olacaktır.
Ordumuzda Taş Canavarları var. Bu Canavarlarının boyutları zaten devasa ve aşırı derecede güçlüler fakat daha da önemlisi olduklarından daha güçlü görünüyorlar.
İnsanlar korkmaya eylimlidir bu yüzden de zaten Taş Canavalarından korkacaklar.
Ayrıca ordumuzdaki diğer yaratıklarda düşman ordusunun gelecekte daha fazla canavarla karşılaşabileceği ihitimalini değerlendirmesini öne çıkartacak.
Ordunun psikolojisi ve morali bu tarz faktörlerle zayıfladığında. Bitirici hamleyi yapardım.'
Rudi Arthur'a baktı ve gülümsedi sonrada kendi kendine,
'Arthur sinsi ve planlı birisi demek ki.'
Arthurun fikrini açıklamasından ve Rudi'nin ona gülümsemesinden cesaret alan 1.General ilk konuşan General oldu.
'Müsaadenizle Baş Komutanım.'
'Sizi dinliyoruz 1.General.'
'Ben sizin yerinizde olsaydım . Mutlak bir taaruzu seçerdim.
Ordunun sayısı az fakat gücü fazla. Ayrıca boyutları küçük ama hızları muazzam bu sayede de savunmada kalmak yerine saldırıya geçip gizlice pusu atardım ve bütün ordularını yok ederdim.'
1.General kısa ve öz konuşmuştu. Planı basitti hatta hiç bir stratejik tarafı yoktu fakat etkili olma kapasitesi çok yüksekti ayrıca doğru noktalara parmak basmıştı ki buda Rudi'i fazlasıyla memnun etmişti.
'1.General detaylara önem veren basit birisi.'
Rudi 1.Generale gülümsedi ve diğerlerine döndü.
Her Generalin gönlünde Baş Komutan hayali vardı bu yüzden de kendilerini bu konuma koymak hiç zor değildi ve bu konuma koyduklarında gerçek benlikleri ortaya çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...