Mephisto yüksek dağın üstünde sakince gülümsüyordu. Dağın zirvesine oturdu ve gözlerini kapatıp Yıldız Diyarını izlemeye başladı. Kısa süre sonra gözlerini açtı ve yüzünde garip bir ifade vardı.
'Onların gücü burada olmak için yeterli değil ama yine de buradalar. '
Mephisto kendi kendine kısa bir süre konuştuktan sonra ayağa kalktı ve Kıyamet Ordusuna hissettiği kişilere dokunmama emrini verdi.
Ardından bir anda gözden kayboldu ve milyonlarca kilometre ileride birden ortaya çıktı.
Gözlerini karşısında duran iki kişiye çevirdi, bedenleri yara içerisindeydi. Enerjileri o kadar düşüktü ki Mephisto gücünü tamamen kapatmadan onlara yaklaşırsa ölümleri kaçınılmaz olurdu.
Bir kaç adım ileriye yürüdü, karşısında duran iki kişide bilinçsiz bir şekilde yatıyordu. Mephisto bir süre onlara dikkatlice baktı ve gülümseyerek,
'Siz Rudi'nin arkadaşları olmalısınız.' dedi. Elini hızlıca ikisininde üzerinden geçirdi ve bir anda Kai ve Zoe'nin bedenlerinde ki yaralarla birlikte üstünde ki kirli kıyafetler bile temizlendi. Tamamen temiz görünüyorlardı. Ardından Mephisto bir parmağını Zoe'nin anlına dokundurdu ve hemen geri çekti. Aynı işlemi Kai'e de yaptıktan sonra ikisinin gözleride yavaş yavaş açılmaya başladı.
Yıldız Enerjileri bir anda milyonlarca kat artmıştı. Alem kapıları ardı ardına kırılırken böylesi hızlı güçlenmeye bedenleri dayanamıyordu. Mephisto onların bu kadar zayıf olmasına içerledi fakat bedenini aldığı Rudi'e karşı sorumluluk hissediyordu. Bir nedenden dolayı ona direnmeden ruhunu teslim etmişti ve bu dirençsizliğin mükafatınıda bu şekilde vermek istiyordu.
Mephisto ardı ardına Alem Atlayan Zoe ve Kai'nin bedenlerini yeni kazandıkları güce uygun hale getirdikten sonra Kai gözlerini yavaşça açtı.
Bedeninden yayılan Auranın gücü ile şoke oldu. Ölümsüz Tanrı Yıldız Aleminin zirvesine sadece bir kaç saniye içinde girmişlerdi. Mephisto gücünü bastırmakta zorlanıyordu bu yüzden onları bu aleme taşımıştı aksi taktirde kimseye böyle bir güç verecek merhamete sahip değildi.
Kai bir anda karşısında duran kişiye dehşetle baktı. Bir fakir yada dilenci gibi görünüyordu, kıyafetleri yırtıktı ve hiçbirisi eskiden de iyi şeylermiş gibi görünmüyordu.
'Sen... Sen kimsin ?'
'Benim adım Mephisto, Antik 3 Tanrıdan birisiyim. Yıldız Enerjisinin yaratıcısı olarak bilinirim . Sizlerde Kai ve Zoe olmalısınız. Ruhunu verenin arkadaşları.'
Kai kısa bir süre ifadesizce söylediği şeylerin hiç birisi onun için bir anlam ifade etmiyordu fakat duyduğu şeylerin ne denli önemli ünvanlar olduğunuda anlayabiliyordu.
'Ruhunu verenin arkadaşları mı?'
Mephisto tepkisiz bir şekilde Kai'nin şaşkın ifadesine baktı,
'Evet. Ruhunu veren , siz ona Rudi diye hitap ediyorsunuz.'
Kai bir anda dikleşti ve sordu,
'Rudi mi ? Rudi nerede ?'
'Rudi artık yok. O ruhunu bana verdi ve huzura kavuştu. Onun sorumluluklarını ve günahlarını ben üstlendim. Sizler onun sevgi beslediği kişilersiniz. Ona olan borcumdan dolayı sizlerin yaşamasına izin vereceğim fakat bana ait olanları geri almam gerekiyor.'
Kai duyduklarıyla dehşete düşmüştü . Gözleri bir anda nemlendi. Yumruklarını sıktı ve sert bir yumruk savurdu. Yumruk Mephisto'nun tam yüzüne isabet etti fakat Mephisto bir adım bile yerinden oynamadan öylece durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...